Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej na odcinku Zawady-Remiszew Duży”

Gmina Repki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 875 029 , fax. 257 875 066
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
    ul. Parkowa 7
    08-307 Repki, woj. mazowieckie
    tel. 257 875 029, fax. 257 875 066
    REGON: 71158205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej na odcinku Zawady-Remiszew Duży”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej na odcinku Zawady-Remiszew Duży” która polega na wykonaniu: 2.1.1 Przebudowy drogi gminnej na odcinku 0+000 – 0+870 w skład której wchodzi a) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - 4 524,00 m2 b) Skropienie podbudowy bitumicznej emulsja asfaltowa pod warstwę wyrównawcza - 4 454,40 m2 c) Warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno- asfaltowej AC16W 50/70 KR 1-2 w średniej grubości 2 cm - 236,08 Mg d) Warstwa ścieralna grubości 4 cm, z mieszanki mineralno asfaltowej AC 11 S 50/70 KR 1- 4350,00 m2 e) Odmulenie istniejących rowów przydrożnych z transportem do 1 km - 870,00 m3 f) Profilowania i zagęszczenie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 grubości 7 cm przy użyciu równiarki i walca samojezdnego - 2 610,00 m2 2.1.2 Przebudowy przepustu w skład którego wchodzi a) Frezowaniu nawierzchni asfaltowej na głębokość 4 cm – 75,00 m2 b) Wykonanie przepustów rurowych – rury PEHD min. 8 kPa o śr. 80 cm wraz z wykonaniem wykopu pod przepust 32,00 m3, rozebraniem ścianek czołowych , wykonaniem ławy z kruszywa łamanego grubości 30 cm -16,92 m2 zasypaniem pospółką 27-28 m3 wykonaniem 2 szt. ścianek działowych z betonu C 25/30- 2,74 m3 - 10 m c) Dolna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0-31,5 grubości 30 cm - 10,60 m2 d) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - 520,00 m2 e) Skropienie podbudowy bitumicznej emulsja asfaltową pod warstwę wyrównawczą – 512,00 m2 f) Warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno- asfaltowej AC16W 50/70 KR 1-2 grubości 4 cm nad przepustem - 2,71 Mg g) Warstwa ścieralna grubości 4 cm, z mieszanki mineralno asfaltowej AC 11 S 50/70 KR 1- 500 m2 h) Odmulenie istniejących rowów przydrożnych z transportem do 1 km - 200,00 m3 i) Profilowania i zagęszczenie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 grubości 7 cm przy użyciu równiarki i walca samojezdnego - 300,00 m2 j) Odmulenie dna dopływu i odpływu rowu – 20,00 mb k) Ustawienie tablic skrajni drogi wraz z słupkami- 4 szt Szczegółowy zakres prac obejmuje Przedmiary robót - załącznik nr 8a i 8b SIWZ; oraz opisy techniczne - załącznik nr 9a i 9b SIWZ W sprawach nie uregulowanych w ww. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Miejsce realizacji robót a) Zawady , gmina Repki – Działka nr 75/1; 92 b) Remiszew Mały- – Działka nr 47 c) Skorupki , gmina Repki – Działka nr 92 2.2 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także wykonać: - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach - wykonanie operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót (koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej). - Wykonawca robót jest zobowiązany również do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Przed przystąpieniem do robót - w dniu przekazania terenu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami). - Roboty budowlane objęte zamówieniem wykonać należy zgodnie ze sztuką budowlaną, przedmiarem robót, dokumentacja budowlaną, wytycznymi określonymi w SIWZ, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej, przedmiarach opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy c) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy d) potwierdzenie wniesienia wadium e) pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy) UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3 a-c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 5.4 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach