Gmina Pysznica ogłasza przetarg
- Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności 277/04
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8410198 , fax. 015 8410017
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
ul. Wolności 277/04 277/04
37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
tel. 015 8410198, fax. 015 8410017
REGON: 00054640800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej na odcinku: ul. Polna w miejscowości Krzaki od km 0+000 do km 0+950 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej na odcinku: ul. Polna w miejscowości Krzaki od km 0+000 do km 0+950 polegać będzie na wykonaniu następujących robót: 1. pomiarowe, 2. profilowanie i zagęszczenie podłoża, 3. wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 9 cm na szerokości 4,00 m od km 0+000 do km 0+730, 4. wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 12 cm na szerokości 3,50 m od km 0+730 do km 0+950, 5. wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- asfaltowej w ilości 75 kg/m2 tj. grubości 3 cm, 6. wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej w ilości 75kg/m2 tj. grubości 3 cm, 7. uzupełnienie poboczy pospółką lub niesortem /2 x 0.75m/ obustronnie, 8. plantowanie obustronne poboczy, Wartość niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 14 000 do 5 150 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ o spełnieniu udziału w postępowaniu, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. Wykonawca musi zaproponować do realizacji niniejszego zamówienia następujący Personel Kluczowy: - Kierownika Budowy - mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w branży drogowej, który sprawował funkcje kierownika budowy (w rozumieniu Prawa budowlanego) przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych, w tym jednym obejmującym budowę lub rozbudowę obiektów drogowych. Posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Dla potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego kwalifikacji Personelu Kluczowego Wykonawca przedstawi: - propozycję składu zespołu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, - kopie uprawnień budowlanych, - ważne zaświadczenie o przynależności w/w członków zespołu do właściwej izby samorządu zawodowego. Wskazane w powyzej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. Uprawnienia wymagane dla osób wymienione w punkcie 3.a) muszą być zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. 2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578), lub jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustaw, powinny być uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującym prawem na dzień wydania. b) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, którego przedmiotem była budowa lub przebudowa obiektów drogowych, w tym wymiana nawierzchni asfaltowej, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 250 000 PLN brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych. Za zamówienia wykonane Zamawiający uznaje takie, dla których wydane zostało Świadectwo Przejęcia lub dokument równoważny np. protokół końcowego odbioru robót, referencje. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz określonych jak wyżej wykonanych robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. Zaleca się aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej: a/ wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b/ wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c/ wskazanie zakresu robót, d/ wskazanie wartości robót, e/ wskazanie daty wykonania /rozpoczęcia i zakończenia/, f/ wskazanie miejsca wykonania, g/ opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, a w szczególności zamawiający wymaga, aby minimalna suma ubezpieczenia wynosiła 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych); (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunków). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/ oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ o spełnieniu udziału w postępowaniu; 3/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 7/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, którego przedmiotem była budowa lub przebudowa obiektów drogowych, w tym wymiana nawierzchni asfaltowej, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 250 000 PLN brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych; 8/ aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, a w szczególności zamawiający wymaga, aby minimalna suma ubezpieczenia wynosiła 250000.00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych); 9/ pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Pysznica
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa dróg gminnych -19 zadań
Dodano: 2016-04-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 101510R Obojna - Zaosie - Kotowa Wola. Dz. nr ewid. 973, w km 4+720 do km 6+750 w miejscowości Kotowa Wola.
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa dróg na terenie gminy Pysznica
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 104725R i nr 104726R w sołectwie Judaszówka (most) - Wola Zarczycka Smycze w km 0+680 - 1+130 oraz 0+000 - 0+300
Dodano: 2016-04-15 - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 28 ODC. TYRAWA WOŁOSKA - ROZPUCIE OD KM 296+250 DO KM 297+000
Dodano: 2016-04-14 - Przebudowa: 1) Drogi gminnej nr 104729R Klasztorna w Jelnej w km 2+250 do km 3+230 - zadanie 1, 2) Drogi gminnej nr 104729R Klasztorna w Jelnej w km 3+230 do km 3+335 - zadanie 2.
Dodano: 2016-02-26 - Przebudowa nawierzchni dróg: 1) Przebudowa nawierzchni ul. Wł. Piłata w Nowej Sarzynie (Etap II) - zadanie 1, 2) Przebudowa nawierzchni drogi na działce ewidencyjnej nr 70, nr 38, nr 67 oraz drogi gminnej wewnętrznej o nr ewid. 632 w sołectwie Łukowa - zadanie 2, 3) Przebudowa nawierzchni drogi na działce ewidencyjnej nr 70, nr 38, nr 67 oraz drogi gminnej wewnętrznej o nr ewid. 632 w sołectwie Łukowa - zadanie 3.
Dodano: 2016-02-04 - Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym w obrębie Wola Zarczycka
Dodano: 2015-09-18 - Przebudowa nawierzchni dróg gminy Nowa Sarzyna: 1) Przebudowa nawierzchni drogi na działkach nr ewid. 3386 i 3515 w Sarzynie - zadanie 1, 2) Przebudowa nawierzchni drogi na działce nr ewid. 1172 w Tarnogórze - zadanie 2, 3) Przebudowa nawierzchni drogi nr 104821R i 104822R w Łukowej etap II - zadanie 3.
Dodano: 2015-09-09