Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej na odcinku od 0+000 km - 0+875 km, położonej w m. Wielowieś gm. Pakość (150455C)

Gmina Pakość ogłasza przetarg

  • Adres: 88-170 Pakość, ul. Rynek 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5666073 (74), 5666089 , fax. 052 5666075
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakość
    ul. Rynek 4 4
    88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5666073 (74), 5666089, fax. 052 5666075
    REGON: 09235078300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej na odcinku od 0+000 km - 0+875 km, położonej w m. Wielowieś gm. Pakość (150455C)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot inwestycji: Przebudowa drogi gminnej na odcinku od 0+000 km - 0+875 km, położonej w m. Wielowieś gm. Pakość (150455C). Nawierzchnia od km 0+020-0+895: - warstwa ścieralna gr 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-żwirowa asfaltowa - 3500,0 m2 -warstwa profilowa gr 3 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-żwirowa asfaltowa - 3500,0 m2 - warstwa podbudowy gr 8cm, kruszywa wapiennego o/31,5mm - 3587,5 m2 2. Stan istniejący Droga gminna nr 150455c relacji dr.woj. nr 251-tory kolejowe stanowi element sieci komunikacyjnej gminy Pakość. Droga na długości tj. 0+020-0+895 posiada nawierzchnię tłuczniową. 3. Stan projektowany: 3.1. Plan sytuacyjny W ciągu drogi gminnej 150455c relacji dr. woj. nr 251-tory kolejowe km 0+020-0+895 zaprojektowano nawierzchnię z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-żwirowa asfaltowa warstwa profilowa gr 3cm i warstwa ścieralna gr 4cm. Wykonanie górnej warstwy podbudowy gr 8cm z kruszywa wapiennego frakcji o/31,5m. Projektowana szerokość 4,0m ze spadkiem daszkowym 2%. Na łukach spadek jednostronny 3%. 3.2. Profil podłużny drogi: Rzędne projektowanej nawierzchni nawiązano do istniejącej jezdni oraz terenu przyległego. Nie planuje się zmian w przebiegu osi drogi ani przebiegu niwelety 3.3. Konstrukcja nawierzchni dróg: Szczegóły konstrukcyjne przedstawiono na rysunkach przekrojów konstrukcyjnych . Przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni: Nawierzchnia od km 0+020-0+895: - warstwa ścieralna gr 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-żwirowa asfaltowa - warstwa profilowa gr 3 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-żwirowa asfalto - warstwa podbudowy gr 8cm, kruszywa wapiennego o/31,5mm - istniejąca podbudowa tłuczniowa 3.4. Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren. 3.5. Urządzenia obce Nie występują kolizje z mediami (wodociągi, energetyka, telekomunikacja). 4. Uwagi końcowe 1. Wszystkie roboty wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami 2. Rozpoczęcie robót zgłosić wszystkim użytkownikom uzbrojenia podziemnego 3. Wszystkie materiały i wyroby użyte do budowy przedmiotowego obiektu muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ust. Prawo Budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach