Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej na odcinku 0,203 km w Radowie Małym na działkach nr 17, 18, 32.

Urząd Gminy w Radowie Małym ogłasza przetarg

  • Adres: 72-314 Radowo Małe, Radowo Małe 21
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3972222 , fax. 091 3972159
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Radowie Małym
    Radowo Małe 21 21
    72-314 Radowo Małe, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3972222, fax. 091 3972159
    REGON: 81056118300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej na odcinku 0,203 km w Radowie Małym na działkach nr 17, 18, 32.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej na odcinku 0,203 km w Radowie Małym na działkach nr 17, 18, 32.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa art. 22 i art. 24 ust. 1 Pzp, b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, e) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 89: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej przy obliczeniu ceny, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnych z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp i wymienionych w pkt 5 ppkt 5.1. SIWZ Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj.: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki i Formularze). Oświadczenie musi być złożone w oryginale. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki i Formularze). Oświadczenie musi być złożone w oryginale. 3.Kserokopie dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem poświadczające kwalifikacje oraz uprawnienia kierownika budowy stanowiące załącznik nr 3 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki i Formularze). 4.Wykaz sprzętu stanowiący załącznik nr 4 do formularza ofert. Dokument ten musi być złożony w oryginale (Rozdział II Druki i Formularze). 5.Wykaz robót stanowiący załącznik nr 5 do formularza ofert. Dokument ten musi być złożony w oryginale (Rozdział II Druki i Formularze). 6.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do formularza oferty SIWZ wraz z przedmiarem robót (Rozdział II Druki i Formularze) Dokument ten musi być złożony w oryginale. 7.Aktualne, czyli odzwierciedlające stan faktyczny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wpisie do KRS. Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 8.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego i oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radowomale.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach