Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Łęka Opatowska – Kuźnica Słupska o długości 1119 mb.

Gmina Łęka Opatowska ogłasza przetarg

  • Adres: 63645 Łęka Opatowska, ul. Akacjowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7814520, 7814536 , fax. 0-62 7814521
  • Data zamieszczenia: 2017-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęka Opatowska
    ul. Akacjowa 4
    63645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7814520, 7814536, fax. 0-62 7814521
    REGON: 54117300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Łęka Opatowska – Kuźnica Słupska o długości 1119 mb.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej Łęka Opatowska – Kuźnica Słupska o długości 1119 mb” do której na podstawie zgłoszenia robót budowlanych dokonanych dniu 03.10.2016 r. Starosta Kępiński nie wniósł sprzeciwu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)wykonanie robót ziemnych na długości 1119,00 mb polegających na korytowaniu na głębokość 29,00 cm, 2)ułożenie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 23,00 cm wg PN-S-06102 na poszerzeniu jezdni i poboczach, 3)ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 6,00 cm wg PN-S-06102 na poboczu, 4)ułożenie nawierzchni jezdni o grubości 2x3,00 cm z betonu asfaltowego, 5)wykonanie dwóch zjazdów na drogi gminne, 6)remont cząstkowy nawierzchni jezdni, 7)wymianę istniejącego przepustu fi 60,00 cm dł. 10,00 mb wraz z montażem 2,00 szt. ścianek czołowych, 8)montaż znaku A-7. 3.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1)zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi (specjalność drogowa bez ograniczeń), odpowiedzialnego za wykonywane roboty zgodnie z postanowieniami Ustawy prawo budowlane, 2)opracowania projektu organizacji ruchu wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami i zatwierdzeniami, 3)zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (2 egzemplarze), 4)karczowania drzew i krzewów kolidujących z lokalizacją inwestycji, w szczególności do wycinki drzew, usunięcia drzew, usunięcia karp po ściętych drzewach, karczowania krzewów i pozostałej roślinności, mechanicznego rozdrobnienia pozostałości po wycince i karczowaniu, wyrównania terenu po karczowaniu w celu przywrócenia go do użytkowania. Usunięcie drzew wymagających zezwolenia wykonać zgodnie z decyzją Nr OŚ-42/17 z dnia 15 marca 2017 r. oraz decyzją Nr OŚ- 72/17 z dnia 5 kwietnia 2017 r. Drzewo z wycinki staje się własnością Wykonawcy. Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych oraz wykonanie pozostałych czynności z tym związanych pozostaje w gestii Zamawiającego. 5)wykonania wszelkich badań i sprawdzeń, 6)wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót. 4.Parametry projektowe: 1)klasyfikacja drogi – droga gminna - D, 2)szybkość projektowa – 40 km/h, 3)szerokość jezdni – 4,50 m, 4)szerokość pobocza – 2 x 1,00 m, 5)przewidywany ruch – KR1, 6)grupa nośności podłoża – G1, 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : 1)Dokumentacji technologiczno – przetargowej wraz z postanowieniami i decyzjami, 2)Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (dalej SST/STWiORB), 3)Przedmiarze robót. UWAGA! Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiORB i zapisów SIWZ. 6.Jeżeli w dokumentacji, na rysunkach, w STWiORB i SIWZ oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, patent, producent, dostawca) materiałów lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 7.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: 36 / 48 / 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 8.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót. 9.Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 10.Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 8 czynności, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży zamawiającemu: oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności o których mowa w pkt 8 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 11.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia - kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 12. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 8 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 8 czynności. 13.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach