Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Kośne Hamry - Błociska o nr K420102 w Małem Cichem - Gmina Poronin w ramach projektu Wzmocnienie turystyczne Podhala przez remont i modernizację spójnej sieci dróg regionalnych Powiatu Tatrzańskiego pod wspólną nazwą Góral*ski.

Urząd Gminy Poronin ogłasza przetarg

  • Adres: 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2074112 , fax. 018 2074192
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Poronin
    ul. Józefa Piłsudskiego 5 5
    34-520 Poronin, woj. małopolskie
    tel. 018 2074112, fax. 018 2074192
    REGON: 49052654400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poronin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Kośne Hamry - Błociska o nr K420102 w Małem Cichem - Gmina Poronin w ramach projektu Wzmocnienie turystyczne Podhala przez remont i modernizację spójnej sieci dróg regionalnych Powiatu Tatrzańskiego pod wspólną nazwą Góral*ski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej Nr K420102 w Małem Cichem - Gmina Poronin w ramach projektu Wzmocnienie turystyczne Podhala przez remont i modernizację spójnej sieci dróg regionalnych Powiatu Tatrzańskiego pod wspólną nazwą Góral*ski polegała będzie na odnowie istniejącej nawierzchni przedmiotowego odcinka drogi gminnej wraz z korektą szerokości jezdni, oczyszczeniu istniejącego systemu rowów otwartych (odwodnienie drogi) oraz odnowieniu ciągów pieszych w terenie zabudowanym. Szczegółowy zakres remontuą drogi gminnej Nr K420102 Kośne Hamry - Błociska w Małem Cichem w kilometrze 0+000 - 5+237 obejmuje: - remont nawierzchni bitumicznej jezdni poprzez wymianę istniejących warstw z wykonaniem wyrównania na całym przedmiotowym odcinku drogi, - remont poboczy gruntowych, - remont oraz przebudowa chodników z kostki betonowej po stronie lewej, w terenie zabudowanym w miejscowości Małe Ciche, - wykonanie kanalizacji deszczowej w terenie zabudowanym w miejscowości Małe Ciche, - oczyszczenie wraz z odtworzeniem elementów odwodnienia (rowy otwarte, przepusty pod zjazdami), - remont nawierzchni zjazdów indywidualnych, - remont przepustów drogowych, - wykonanie i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz oznakowania drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 100.000, 00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9 SIWZ, b) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9 SIWZ, c) składanych przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego odpowiadających wymaganiom określonym w punkcie 9 SIWZ, d) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy odpowiadających wymaganiom e) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy odpowiadających wymaganiom określonym w punkcie 9 SIWZ - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych robót odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9 SIWZ, b) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9 SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a) składanej do oferty przetargowej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, odpowiadającej wymaganiom określonym w punkcie 9.3.1) niniejszej SIWZ, b) składanej do oferty przetargowej przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej wymaganiom określonym w punkcie 9.3.2) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych odpowiadające wymaganiom określonym w punkcie 9 niniejszej SIWZ, tj.: a) oświadczenie z art. 22 i 24 pzp - zał Nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, , f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu latach robót budowlanych - zał Nr 4 do SIWZ, g) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ, h) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych koniecznych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zał. nr 10 do SIWZ, i) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, j) sprawozdanie finansowe za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to za ten okres, k) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł, ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia. l) oryginał lub kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poronin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach