Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej Konradówka - Gołaczów, Gmina Chojnów”

Gmina Chojnów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-225 Chojnów, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 188 504 , fax. 768 187 587
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnów
    ul. Fabryczna 1
    59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 188 504, fax. 768 187 587
    REGON: 39064745200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-chojnow.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej Konradówka - Gołaczów, Gmina Chojnów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Na przedmiot zamówienia składa się: 3.1.1. Przebudowa publicznej drogi gminnej klasy L KDL od km 0+000,00 – 0+749,50 w miejscowości Konradówka, która zmienia się w publiczną drogę klasy D KDD-3 od km 0+749,50 – 1+269,40 w miejscowości Gołaczów, gmina Chojnów. Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej długości: Na odcinku 0+000,00 – 0+779,58 droga gminna, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, to odcinek KDL. Na odcinku oznaczonym w MPZP jako teren zabudowy tj. od km 0+000,00 do 0+548,00 zaprojektowano drogę klasy L 1/2. Ze względu na konieczność zastosowania rozwiązań uspokajających ruch na drodze klasy L na terenie zabudowy zmniejszono szerokość pasa ruchu o 0,25m. Zaprojektowano odcinek drogi o nawierzchni bitumicznej, klasy L1/2 o szerokości pasa ruchu 2,5m wraz z obustronnym poboczem z kruszywa kamiennego o szerokości 0,75m. Na odcinku poza terenem zabudowy od km 0+548,00 do 0+749,50 zaprojektowano drogę o nawierzchni bitumicznej, klasy L 1/1 o szerokości nawierzchni jezdni 3,5m wraz z obustronnym poboczem z kruszywa kamiennego o szerokości 0,75m. W miejscowości Gołaczów od km 0+749,50 do km 1+269,40 zaprojektowano drogę o nawierzchni bitumicznej, klasy D 1/1 o szerokości nawierzchni jezdni 3,5m wraz z obustronnym poboczem z kruszywa kamiennego o szerokości 0,75m. Przebudowa drogi gminnej polega na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0-3,5m, wraz z poboczem o szerokości 0,75m, biegnącej po istniejącym śladzie drogi gminnej na długości 1269,40 m wraz z remontem zjazdów na przyległe posesje oraz pola uprawne. Planuje się przekrój jezdni ze spadkiem jednostronnym w kierunku projektowanego pobocza kamiennego. Pochylenia poprzeczne Projektuje się spadek poprzeczny jednostronny 2%. Konstrukcja nawierzchni drogi Konstrukcję nawierzchni projektuje się na natężenie ruchu KR1. Warunki wodne sklasyfikowano jako dobre. Przyjęto grupę podłoża jako: G2 ze względu na wysadzinowość Zgodnie z PN-81/B-03020 głębokość przemarzania dla projektowanego terenu wynosi 0,8 m, a wymagana dla tej strefy, kategorii ruchu i rodzaju podłoża grubość konstrukcji i ulepszonego podłoża na przemarzanie nie powinna być mniejsza od: 0,50 x 0,80 = 0,40 m dla KR1 i G2 (dla jezdni) Konstrukcja nawierzchni, jezdnia – KR 1 0+000,00 - 0+749,50 • warstwa ścieralna AC11S - 4 cm - wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej, szybkorozpadowej C60 BP3 ZM o zużyciu 0,3 kg / m2 • warstwa wiążąca AC16W - 5 cm - wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej, wolnorozpadowej C60 B5 ZM o zużyciu 0,7 kg / m2 • podbudowa mieszanki kruszywa kamiennego łamanego niesortowanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm - 20 cm • istniejące podłoże z kruszywa kamiennego - min. 20-30 cm razem = 49 cm Konstrukcja nawierzchni, jezdnia – KR 1 0+749,50-1+269,40 - warstwa ścieralna AC11S - 4 cm wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej, szybkorozpadowej C60 BP3 ZM o zużyciu 0,3 kg / m2 - warstwa wiążąca AC16W - 5 cm - wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej, wolnorozpadowej C60 B5 ZM o zużyciu 0,7 kg / m2 - podbudowa mieszanki kruszywa kamiennego łamanego niesortowanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm - 20 cm - warstwa odsączająca z piasku gruboziarnistego - 15 cm razem = 44 cm Krawężniki W miejscach zjazdów zaprojektowano krawężnik najazdowy o wymiarach 15 x 22 cm na podsypce piaskowo - cementowej ze spoinami wypełnionymi zaprawą cementową. Krawężniki ułożone na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15. W miejscach zjazdów obniżyć krawężnik do prześwitu maksymalnego 2 cm w celu likwidacji tzw. barier architektonicznych. Odwodnienie Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane spadki podłużne i pochylenia podłużne powierzchniowo na pobocze z kruszywa kamiennego o szerokości 0,75m. Sieci teletechniczne W rejonie inwestycji stwierdza się kolizję z istniejącymi sieciami teletechnicznymi, roboty drogowe w rejonie istniejącej infrastruktury należy wykonywać wg uzgodnień z właścicielami sieci. Istniejąca stała organizacja ruchu Na omawianym terenie przeznaczonym pod przebudowę oraz w obrębie sąsiadujących z nim terenów występuje następujące oznakowanie istniejącej organizacji ruchu: Znaki pionowe: - A-7 – ustąp pierwszeństwa przejazdu (1 szt.) – znak do wymiany. Graficzne rozmieszczenie znaków istniejącej organizacji ruchu przedstawiono na rysunkach. Nowa stała organizacja ruchu Na omawianym terenie zaprojektowano nową stałą organizację ruchu stosując pionowe i poziome oznakowanie terenu. Zaprojektowano następujące oznakowanie: Znaki pionowe: - A-11a – próg zwalniający (4 szt.), - A-12a – zawężenie dwustronne (1 szt.), - B-33 – ograniczenie prędkości do 30km/h (4 szt.), - B-33 – ograniczenie prędkości do 40km/h (2 szt.), - D-42 – obszar zabudowany (2 szt.), - D-43 – obszar zabudowany koniec (2 szt.), - E-17a – „nazwa miejscowości” „Konradówka” (1 szt.), - E-18a – „koniec nazwy miejscowości” Konradówka (1 szt.), - E-17a – „nazwa miejscowości” „Gołaczów” (1 szt.), - E-18a – „koniec nazwy miejscowości” Gołaczów (1 szt.), - T-1 – tablica wskazująca odległość od miejsca niebezpiecznego „20m” (4 szt.). Znaki poziome: - P – 25 – próg zwalniający (0,232m2/mb) 34 mb. – (3 szt.). Ponadto zaprojektowano: - mijanka w km 0+911,00 o długości 25 m i szerokości wraz z jezdnią 5,0m, - rozwiązania uspokajania ruchu: cztery progi zwalniające U-16b o maksymalnej prędkości przejazdu 25-30km/h. Graficzne rozmieszczenie znaków projektowanej organizacji ruchu przedstawiono na rysunkach. 3.1.2. Remont skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 328 (klasy technicznej G) z drogą gminną dz. nr 823 (klasy technicznej D) w miejscowości Gołaczów. W zawiązku z realizacją zadnia inwestycyjnego pn.: „Remont drogi gminnej relacji Gołaczów-Konradówka, gmina Chojnów” zachodzi konieczność remontu istniejącego skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 328 (dz. nr 819) w miejscowości Gołaczów, gmina Chojnów. Na połączeniu drogi wojewódzkiej nr 328 z drogą gminną klasy D 1/1 zaprojektowano skrzyżowanie zwykłe kąt przecięcia osi dróg na skrzyżowaniu wynosi 90*. Zaprojektowano wyokrąglenie wewnętrznej krawędzi pasa ruchu jednostronnym krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej. Krawężnik wyokrąglono łukiem kołowym R=6,0m. Od strony południowej wyokrąglono wewnętrzną krawędź pasa ruchu łukiem kołowym o promieniu R=8,0m. Pochylenia poprzeczne Projektuje się spadek poprzeczny jednostronny 2%. Konstrukcja nawierzchni drogi Konstrukcję nawierzchni projektuje się na natężenie ruchu KR1. Warunki wodne sklasyfikowano, jako dobre. Przyjęto grupę podłoża jako: - G3 ze względu na wysadzinowość Zgodnie z PN-81/B-03020 głębokość przemarzania dla projektowanego terenu wynosi 0,8m, a wymagana dla tej strefy, kategorii ruchu i rodzaju podłoża grubość konstrukcji i ulepszonego podłoża na przemarzanie nie powinna być mniejsza od: 0,50 x 0,80 = 0,40 m dla KR1 i G2 (dla jezdni) Konstrukcja nawierzchni, jezdnia KR 1 - warstwa ścieralna AC11S - 4 cm wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej, szybkorozpadowej C60 BP3 ZM o zużyciu 0,3 kg / m2 • warstwa wiążąca AC16W - 5 cm wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej, wolnorozpadowej C60 B5 ZM o zużyciu 0,7 kg / m2 - podbudowa mieszanki kruszywa kamiennego łamanego niesortowanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm - 20 cm - ulepszone podłoże, grunt stabilizowany cementem, Rm=2,5 MPa - 15 cm Razem = 44 cm Odwodnienie Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane spadki podłużne i pochylenia powierzchniowo na teren zielony. Sieci teletechniczne W rejonie inwestycji stwierdza się kolizję z istniejącymi sieciami teletechnicznymi, roboty drogowe w rejonie istniejącej infrastruktury należy wykonywać wg uzgodnień z właścicielami sieci. Istniejąca stała organizacja ruchu Na terenie przeznaczonym pod przebudowę oraz w obrębie sąsiadujących z nim terenów występuje następujące oznakowanie istniejącej organizacji ruchu: Znaki pionowe: - A-7 – ustąp pierwszeństwa przejazdu (1 szt.) – znak do wymiany. Znaki poziome: - P-1e – linia pojedyncza przerywana szeroka - P –4 – linia podwójna ciągła Graficzne rozmieszczenie znaków istniejącej organizacji ruchu przedstawiono na rysunkach. Nowa stała organizacja ruchu Na omawianym terenie zaprojektowano nową stałą organizację ruchu stosując pionowe i poziome oznakowanie terenu. Zaprojektowano następujące oznakowanie: Znaki pionowe: - B-5 – zakaz wjazdu samochodów ciężarowych (1 szt.), - T-1 – tabliczka „Nie dotyczy dojazdu do pół uprawnych” (1 szt.), - B-33 – ograniczenie prędkości do 30km/h (1 szt.), - D-1 – droga z pierwszeństwem przejazdu (2 szt.), - F-6 - tablica - uprzedzenie o zakazie (2 szt.), Znaki poziome: - P-13 – linia złożona warunkowego zatrzymania złożona z trójkątów (0,2625 m2/m 8mb) Graficzne rozmieszczenie znaków projektowanej organizacji ruchu przedstawiono na rysunkach. Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną przez firmę: Pracownia Projektowa Bartłomiej Dynowski, ul. Zofii Kossak 3A, 59-220 Legnica. 3.1.3. Przedmiot zamówienie obejmuje ponadto: - zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż., - zapewnienie na własny koszt kierownika budowy, - zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne na koszt Wykonawcy, - oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, - wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z jego zatwierdzeniem, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji (w tym także dokumentacji fotograficznej) obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, - wykonanie operatu powykonawczego projektu (2 egz.), wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (4 egz. ), - naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 3.1.4.Rozpoczęcie robót nastąpi do 7 dni od daty podpisania umowy. 3.1.5. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę, powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 3.1.6. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: - ochrony mienia i zabezpieczenia p.poż., - nadzoru nad bhp, - ustalania i utrzymania porządku, - odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, - dostarczania atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia, - ubezpieczenia robót, obiektów budowli od zdarzeń losowych, - ubezpieczenia budowli w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 3.1.7. Uwagi: 3.1.7.1 Podstawą do wyceny przedmiotowego zadania jest projekt budowlany i STWiOR, przedmiar robót należy traktować, jako pomocniczy, w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i wyliczenia ceny ofertowej Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji zakresu przedmiotu zamówienia w terenie i uwzględnienia wszystkich możliwych dodatkowych kosztów w ofercie. 3.1.7.2. Wykonawca przed podpisaniem umowy załączy kosztorys ofertowy podzielony na działy i pozycje zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik do SIWZ. 3.1.8.W zakresie zamówienia wchodzą wszystkie prace nieujęte w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jak np. zorganizowanie placu budowy, tyczenie obiektu, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania i przekazania jego do użytkowania, wykonanie niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, opinii uzgodnień, itp. 3.2. Rozwiązania równoważne 3.2.1. W przypadku wskazania w projekcie budowlanym/przedmiarze robót/specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od parametrów podanych w dokumentacji technicznej. 3.2.2. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3.2.3. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.3. Okres gwarancji wynosi (zgodnie z deklaracją wykonawcy) 36, 48 lub 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3.4. Informacja dotycząca składania ofert częściowych, wariantowych, udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, c) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.6. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 9.1. Ustala się wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 9.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS Chojnów nr 64 8644 0000 0000 1384 2000 0030 z dopiskiem: "Wadium do przetargu nieograniczonego na zadanie pn., „Przebudowa drogi gminnej Konradówka - Gołaczów, Gmina Chojnów”, nr SO.271.8.2020.MB” Zamawiający nie przyjmuje gotówki w kasie Urzędu. 9.4. Termin wniesienia wadium w formie pieniężnej do dnia: 10.08.2020 r., do godz. 1000. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.5. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu. Oryginał dokumentu należy włożyć do koperty, w której znajduje się ofertą (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy : a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazania ich siedzib b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/ poręczenia d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/ poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.8. Szczegółowe przepisy dotyczące wadium zawarte są w art. 45 – 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza kopia) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; - Zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy); - Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach