Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Kolosy- Kosówka 2, odcinek od km 0+000 do km 0+ 685, na dł. 685 mb

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 28-506 Czarnocin, Czarnocin 100
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3512028 , fax. 41 3512029
  • Data zamieszczenia: 2013-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Czarnocin 100 100
    28-506 Czarnocin, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3512028, fax. 41 3512029
    REGON: 29101003300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Kolosy- Kosówka 2, odcinek od km 0+000 do km 0+ 685, na dł. 685 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Przebudowa drogi gminnej Kolosy- Kosówka 2, odcinek od km 0+000 do km 0+685, na dł. 685 mb. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę drogi gminnej Kolosy- Kosówka 2, odcinek od km 0+000 do km 0+685, na dł. 685 mb działka nr ewidencyjny 652, obręb Kolosy, Gmina Czarnocin : 1)Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: a)Roboty pomiarowe- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych- ilość: 0,685 km, b)Rozbiórka elementów dróg- rozebranie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego gr. do 8 cm- ilość: 10,50 m2, c)Rozbiórka elementów dróg- rozebranie podbudowy drogi gr. 30 cm, z kruszywa łamanego- ilość: 10,50 m2, d)Rozbiórka elementów dróg- rozebranie przepustu pod drogą z rur żelbetowych fi 80 cm, w km 0+007- ilość: 10 m, e)Rozbiórka elementów dróg- rozebranie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych fi 80 cm- ilość: 24 m, f)Rozbiórka elementów dróg- rozebranie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych fi 50 cm- ilość: 12 m, 2)Roboty ziemne i odwodnieniowe: a)Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odl. 1 km, w gruncie kat. III-IV: wybranie luźnej ziemi w miejscu rozmytego dna rowu w km 0+110- 0+165 oraz oczyszczenie jezdni z namulonej ziemi- ilość 231,25 m3, b)Koryta wykonywane na poszerzeniach jezdni, gł. 15 cm, kategoria gruntu II-IV: wykonanie koryta pod obustronne utwardzenie poboczy, na szer. 0,50 m- ilość: 375 m2, c)Podbudowy z kruszyw stabilizowanych cementem: wyprofilowanie i uzupełnienie rozmytego dna i skarp rowów przydrożnych piaskiem stabilizowanych cementem w ilości 10 %, warstwami co 20 cm- ilość: 385 m3, d)Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odl. 1 km, w gruncie kat. III- IV: odmulenie rowów przydrożnych- ilość: 1007,40 m3, e)Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odl. 1 km, w gruncie kat. III-IV: zasypanie przestrzeni pomiędzy elementami umocnienia skarp a przeciwskarpą rowu, gruntem z wykopów, z zagęszczeniem warstwami co 20 cm- ilość: 148, 50 m3, f)Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odl. 1 km, w gruncie kat. III-IV: nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4 km- ilość: 1146,40 m3, g)Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków- wykonanie ław z betonu B-10 pod ścieki betonowe prefabrykowane, szer. 60 cm, gr. 10 cm- ilość: 24 m3, h)Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków- ustawienie ścieku bet. prefabrykowanego głębokiego, gr. 28 cm- 30 cm, szer. 60 cm- ilość: 200 mb, i)Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków- ustawienie ścieku bet. prefabrykowanego trapezowego gr. 15 cm- ilość: 200 mb, j)Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków- umocnienie skarp betonowymi elementami ażurowymi KRATA 60x40x10 cm- ilość: 574 m2, k)Przepusty pod koroną drogi- wykonanie przepustów pod drogą i pod zjazdami z rur żelbetowych fi 80 cm, na ławie z kruszywa łamanego gr. 10 cm- ilość: 34 mb, l)Przepusty pod koroną drogi- wykonanie murków czołowych na przepustach z rur fi 80 cm, z betonu B-25- ilość: 17, 20 m3, m)Przepusty pod zjazdami- wykonanie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych fi 50 cm, na ławie z kruszywa łamanego gr. 10 cm- ilość: 12 mb, n)Przepusty pod zjazdami- wykonanie murków czołowych na przepustach z rur fi 50 cm, z betonu B-25, szt. 4- ilość: 4 szt., o)Czyszczenie urządzeń odwadniających- oczyszczenie przepustów pod zjazdami fi 50/60 cm, szt. 3- ilość: 16 mb, 3)Podbudowa: a)Wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm: na jezdni: ilość: 10, 50 m2, b)Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, warstwami po zagęszczeniu: uzupełnienie rozmytej nawierzchni jezdni śr. gr. 12 cm- ilość: 284,34 m3, c)Wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm: obustronne utwardzenie poboczy na szer. 0,50 m- ilość: 685 m2, 4)Nawierzchnia: a)Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna gr. 5 cm- ilość 1320 m2. 3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w ust. 1 i ust. 2 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ- Projekt budowlany (dokumentacja uproszczona)- Przebudowa drogi gminnej Kolosy- Kosówka 2, odcinek od km 0+000 do km 0+685, na dł. 685 mb., Załącznik Nr 2 do SIWZ- Przedmiar robót- Przebudowa drogi gminnej Kolosy- Kosówka 2, odcinek od km 0+000 do km 0+685, na dł. 685 mb., Załącznik Nr 3 do SIWZ- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- Przebudowa drogi gminnej Kolosy- Kosówka 2, odcinek od km 0+000 do km 0+685, na dł. 685 mb., 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia opisanym w ust. 1, 2 i 3 niniejszego rozdziału, jednak w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą i przykładową. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 6. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 7. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 8. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w całości z materiałów Wykonawcy. 9. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ryczałtowej brutto oferty Wykonawca sprawdzi dokumenty przetargowe, w tym Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentację Projektową. 10. Prace objęte Przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. 11.Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego robót budowlanych. 12.Cenę oferty ryczałtową traktować należy jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 13. Przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z PN lub aprobatę techniczną. 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 17. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w Istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego w Rozdziale 16 niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Busku Zdroju, Oddział w Krzyżu Nr 07 8480 0004 2003 0006 3627 0002 z adnotacją: Wadium do przetargu nieograniczonego znak sprawy: RBG.271.2.2013 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego- Urząd Gminy w Czarnocinie, Czarnocin 100, w kasie pokój nr 10, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnocin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach