Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Kaleń, Misiadla, Mściska w formule zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Szczawin Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 09-550 Szczawin Kościelny, Jana Pawła II 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczawin Kościelny
    Jana Pawła II 10
    09-550 Szczawin Kościelny, woj. mazowieckie
    REGON: 611016070
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Kaleń, Misiadla, Mściska w formule zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie dróg gminnych, wewnętrznych w gminie Szczawin Kościelny, biegnących przez miejscowości Kaleń, Misiadla, Mościska. Inwestycja realizowana jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.Miejsce realizacji Inwestycji: Gmina Szczawin Kościelny, obręb ewidencyjny nr 15 Kaleń, działka nr: 131Gmina Szczawin Kościelny, obręb ewidencyjny nr 22 Misiadla, działka nr: 36Gmina Szczawin Kościelny, obręb ewidencyjny nr 24 Mościska, działka nr: 18Droga gminna Nr 140509W w miejscowości Misiadla i MościskaDroga gminna Nr 140508W w miejscowości MościskaZamawiający opisał przedmiot zamówienia w Programie Funkcjonalno-Użytkowym załącznik nr 9 do SWZ, oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty, określa rodzaj i zakres zamówienia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:Zadanie Nr 1 „zaprojektuj” – należy :wykonać koncepcję projektu,zaprojektować i opracować przez Wykonawcę kompletną dokumentację projektowo-kosztorysowej dla budowy i przebudowy dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowości Kaleń, Misiadla, Mościska w Gminie Szczawin Kościelny. Uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na budowę, lub zgłoszenia zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Projekt budowlano-wykonawczy powinien zostać sporządzony w stopniu dokładności niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych.Zadanie Nr 2 „wybuduj” – należy wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji budowlanej i wykonawczej.Wykonawca sporządzi projekty budowlano - wykonawcze z uwzględnieniem wymagań zwartych w PFU. Na etapie projektowania wykonawca w pierwszej kolejności sporządza wstępną koncepcję projektową, która podlega akceptacji Zamawiającego. Na podstawie zatwierdzonej koncepcji Wykonawca może przystąpić do dalszych prac projektowych.Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być opracowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi i prawnymi, normami, decyzjami i postanowieniami uzyskanymi na etapie projektowania, w sposób spójny i skoordynowany we wszystkich branżach. Kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami robót oraz STWiORB powinny zostać sporządzone wg uzgodnionych projektów budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j:Dz.U.2020 poz.299).4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:1) być wystawione na Zamawiającego,2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.bankowy Zamawiającego:
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych zero groszy).Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej spełni wykonawca, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej:jedną robotę budowlaną polegającą na budowie /przebudowie /modernizacji /remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach