Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Jurkowo - Wymysłowo

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Jurkowo - Wymysłowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej w formie projektu technicznego, kosztorysu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem niezbędnych do realizacji robót uzgodnień i decyzji 2. Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na Przebudowie drogi gminnej Jurkowo - Wymysłowo. Droga będąca przedmiotem zamówienia w wyniku realizacji zadania otrzyma status drogi publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 460 ze zmianami) i będzie spełniać wymagania techniczne i użytkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 124). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. W związku z tym, że projekt objęty jest dofinansowaniem w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 w Programie Funkcjonalno-Użytkowym umieszczono w celach poglądowych podstawowe zestawienie ilości robót – przedmiar robót, według którego sporządzone zostało Szacunkowe zestawienie kosztów dla inwestycji objętej niniejszym postępowaniem przetargowym. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej. Kody CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45233140-2 Roboty drogowe Zakres robót obejmuje w szczególności zaprojektowanie i przebudowę drogi gminnej Jurkowo - Wymysłowo, w tym: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia (zaopatrzonej w uzyskane wszystkie niezbędne uzgodnienia, opinie, decyzje administracyjne, zaświadczenie o akceptacji przez właściwy organ zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub właściwą decyzję administracyjną umożliwiającą wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami); 2) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 3) opracowanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia BIOZ; 4) opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej regulacji całego pasa drogowego związanego z przedmiotem zamówienia; 5) wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentacje projektową, zatwierdzoną przez Zamawiającego; 6) przeprowadzenie niezbędnych badań oraz przygotowanie dokumentów wymaganych do odbioru i przekazania do użytkowania wykonanych robót; 7) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeśli będzie wymagane; 9) wykonanie kosztorysu powykonawczego. Prace należy wykonać zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót. W ofercie należy uwzględnić koszt opracowania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy (w zakresie robót budowlanych). Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 96 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza 2) kosztorys powykonawczy 3) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 4) atesty na materiały i prefabrykaty, 5) protokoły odbioru robót, 6) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 40.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach