Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Janików Folwark - Ruda - Śmietanki Gmina Kozienice

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Janików Folwark - Ruda - Śmietanki Gmina Kozienice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 170512W o długości 2074mb na odcinku Janików Folwark - Śmietanki. Zadanie będzie realizowane w oparciu o dokumentację projektową przebudowy drogi gminnej Janików - Ruda - Śmietanki, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem warunków określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie: 2.1. Roboty drogowe: 2.1.1. Roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe, karczowanie i pielęgnacja drzew, wywóz dłużyc, karpiny i gałęzi; wykopy, przemieszczenie mas ziemnych, formowanie i zagęszczanie, plantowanie nasypów i skarp. 2.1.2. Roboty rozbiórkowe - frezowanie nawierzchni, rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, nawierzchni z płyt żelbetowych i z płyt drogowych betonowych gr 15 cm, rozebranie przepustów rurowych. Załadunek i wywóz gruzu z rozbiórki wraz z utylizacją. 2.1.3. Przebudowa drogi Janików Folwark - Śmietanki dł. 2074m, w tym: - przebudowa odcinka drogi od km 0+00 do km 1+910 szerokości 5m z poboczami żwirowymi 2x0,75m, - przebudowa odcinka drogi od km 1+910 do drogi krajowej nr 48 szerokości 6m z poboczami żwirowymi 2x1,0m, - przebudowa przepustów w obrębie skrzyżowania z drogą krajową nr 48, - przebudowa przepustu w km 2+015,5m, - oczyszczenie istniejących przepustów, - oczyszczenie rowów w obrębie skrzyżowania z drogą krajową nr 48, - przebudowa zjazdów o nawierzchni z kruszywa i gruntowej, - regulacja wysokościowa istniejących zjazdów o nawierzchni utwardzonej, - rozebranie i odtworzenie zjazdów betonowych, - utwardzenie terenu wokół wiat przystankowych kostką brukową gr. 8 cm, na podbudowie z tłucznia gr 15 cm i warstwie odcinającej z piasku gr 15 cm. - rozbiórka i ponowny montaż 3 szt. wiat przystankowych wraz z ich malowaniem. Odcinek drogi od km 1+600 do drogi krajowej nr 48 przewidziano do rozbiórki i wybudowania nowej nawierzchni. Konstrukcja nowej nawierzchni i nawierzchni na poszerzeniach: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR2 gr 5 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr 7 cm, - podbudowa z chudego betonu B-15 gr. 18 cm, - warstwa wzmacniająca podłoże z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm. W miejscu spoiny podłużnej należy ułożyć geosiatkę o wym. oczek 20x20mm i wydłużeniu przy zerwaniu mak 14%. Spoinę należy uszczelnić taśmą asfaltowo-kauczukową. Pozostały odcinek drogi: - frezowanie istniejącej nawierzchni, - warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu gr 0-10 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR 2 gr 5 cm. 2.1.4. Regulacja pionowa istniejących urządzeń podziemnych do projektowanych rzędnych. 2.1.5. Wykonanie przejść dla płazów i gadów w km 1+280 zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym przejść dla płazów i gadów w km 1+280 w ramach przebudowy drogi gminnej Janików -Ruda - Śmietanki. 2.1.6. Przebudowa słupa energetycznego nr 25 zgodnie z dokumentacją projektową przebudowy słupa nr 25 w m. Janików gm. Kozienice. - montaż poprzeczników i izolatorów, - demontaż słupa i przebudowa linii nn, - montaż słupa wraz z osprzętem 2.1.7. Organizacja ruchu stała - demontaż i montaż słupków do znaków drogowych, mocowanie tablic znaków drogowych i drogowskazów, montaż barier ochronnych i punktowych elementów odblaskowych - zgodnie projektem stałej organizacji ruchu w ramach zadania: przebudowa drogi gminnej Janików - Ruda - Śmietanki. Tymczasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót: wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt wykona, uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu i dokona oznakowania w zakresie niezbędnym do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. Koszty zajęcia pasa drogowego obciążają wykonawcę. 3.Roboty uzupełniające - w razie konieczności założenie rur osłonowych na istniejące przyłącza i linie kablowe, - przywrócenie gruntów zajętych w czasie realizacji inwestycji do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia, - niweletę włączeń dróg gminnych i drogi powiatowej dostosować do projektowanej nawierzchni, - montaż pierścieni odciążających i włazów typu ciężkiego na istniejących studniach kanalizacji sanitarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.1.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1.2.1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej: - 1 robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa, przebudowa (remont) nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o pow. min 5 000 m2. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.2.1.1. wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.2.1.2. Wykaz powinien zawierać opis wykonanych robót w takim stopniu szczegółowości, by jednoznacznie wskazywał, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 1.2.1. UWAGA: Za zamówienie wykonane zamawiający rozumie takie zamówienie dla którego wydano co najmniej dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie lub dokument równoważny. 1.2.2. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia a także zakresu wykonywania przez niego czynności. Kierownik budowy ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającego aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.2.2.1. wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają: odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku nie dysponowania osobą określoną w pkt. 1.2.2. należy dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. UWAGA: Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2006 nr 83 poz. 578 z poźń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą sporządzoną na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy /doświadczenie zawodowe Wykonawcy/. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 do SIWZ). 7. Informację o osobach które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /potencjał kadrowy/, (załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 5. 9. Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi (na druku oferty). 10. Stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Wykonawca może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach