Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej gruntowej Nr 232008G ul. Dolna w m. Czarne - zaprojektuj i wybuduj

Gmina Czarne ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Moniuszki 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 83 32 078 , fax. 59 83 32 353
  • Data zamieszczenia: 2015-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarne
    ul. Moniuszki 12 12
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 59 83 32 078, fax. 59 83 32 353
    REGON: 77097947600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej gruntowej Nr 232008G ul. Dolna w m. Czarne - zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie wykonanie przedsięwzięcia przebudowa drogi gminnej gruntowej Nr 232008G ul. Dolna dz. Nr 11/3 oraz projektowanego ciągu pieszego i jezdnego wewnętrznego drogi o symbolu C.04.KXPW dz. Nr 15/17 w m. Czarne. 2) W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla całości zamierzenia. 3) Zamierzenie obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej gruntowej ul. Dolnej i budowę drogi wewnętrznej o symbolu C.04.KXPW w dwóch etapach: Etap I - na podstawie opracowanej dokumentacji całości zamierzenia wykonanie planowanych sieci w całości zamierzenia oraz przebudowę drogi ul. Długiej dz. 11/3 w zakresie od istniejącej powierzchni bitumicznej (rozjazd drogi na wysokości działki 19/2) do granicy działki 15/7 i 15/27. Etap II - na podstawie opracowanej dokumentacji całości zamierzenia wykonanie pozostałej planowanej przebudowy drogi ul. Długiej dz. 11/3 w zakresie od granicy działki 15/7 i 15/27 do granicy działki 15/23 oraz budowę drogi na dz. Nr 15/17. Oba zakresy obejmują roboty ziemne oraz wytyczenie i wykonanie powierzchni drogi, ciągów komunikacyjnych pieszych, zjazdów na drogi istniejące i projektowane zgodnie z zapisem MPZP Miasta Czarne, uzbrojenia terenu (sieć wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej) oraz nasadzenie roślinności niskiej. W celu dowiązania do istniejącego ciągu drogowego należy wykonać sfrezowanie części istniejącej powierzchni mineralno asfaltowej oraz ponowne wykonanie warstwy ścieralnej ul. Dolnej. 4) Przedsięwzięcie obejmuje działki o nr 11/3 i 15/17. W ciągu drogi ul. Dolna dz. 11/3 planuje się budowę utwardzonej drogi z mieszanki mineralno - asfaltowej do granicy działki budowlanej o nr 15/22 wraz z jednostronnym ciągiem pieszymi oraz utwardzonej drogi z mieszanki mineralno asfaltowej na dz. 15/17 wraz z ciągiem pieszym. Założenie obejmuje budowę dróg szer. 5 m (całość ok. 2600 m2). 5) Wykonawca wykona harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 7 dni od daty podpisania umowy oraz uzyska jego akceptację przez Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo - finansowy musi zawierać zakresy rzeczowe i wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 6) Zamawiający ma prawo złożyć zastrzeżenia co do przedstawionego projektu harmonogramu rzeczowo-finansowego w ciągu 7 dni roboczych oraz wnioskować o wprowadzenie wymaganych przez niego zmian. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zastrzeżenia i uwagi, o których mowa powyżej w ciągu 3 dni roboczych oraz przedstawić ponownie harmonogram do akceptacji. 7) Ostatecznie zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy stanowi załącznik do umowy i stanowi podstawę do rozliczenia realizacji przedmiotu zamówienia. Wprowadzanie zmian w zatwierdzonym harmonogramie rzeczowo-finansowym, w szczególności zmiana terminów realizacji, nie pozbawia zamawiającego prawa naliczenia kar umownych, w przypadku przekroczenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt 7. Termin wykonania zamówienia. 8) Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści PFU zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w PFU za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ - Części III Program Funkcjonalno-Użytkowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w następującej formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Człuchowie O/Czarne 98 9326 0006 0040 0116 2000 0110 z dopiskiem Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej ul. Dolna w m. Czarne. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5) W wymienionym przypadku zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jednakże nie jest to wystarczającym warunkiem do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7) Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 8) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie umożliwiającej późniejszy zwrot Wykonawcy, a do oferty należy wpiąć kserokopię. 9) Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy p.z.p. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach