Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej działki nr 119 obręb Dworek oraz działki nr 109 obręb Niedźwiedzica w miejscowości Wybicko

Gmina Stegna ogłasza przetarg

  • Adres: 82-103 Stegna, Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48(55)2478171
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stegna
    Gdańska 34
    82-103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. +48(55)2478171
    REGON: 170747939
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej działki nr 119 obręb Dworek oraz działki nr 109 obręb Niedźwiedzica w miejscowości Wybicko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej polegająca na wykonaniu nawierzchni jezdni, zjazdów oraz mijanki z płyt drogowych pełnych na odcinku 505,13 m i szerokości 3,0 m oraz wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,50 m. Przed przystąpieniem do układania płyt należy wytyczyć drogę z zaznaczeniem zakresu robót ziemnych. Długość projektowanej drogi 505,13 mb. Na wskazanym odcinku należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z płyt z posortowaniem i złożeniem płyt nadających się do ponownego wbudowania w miejscu wskazanym przez inwestora na odległość do 15 km. Na wskazanym odcinku należy wykonać korytowanie o powierzchni 2 173,39 m2. Teren należy wyprofilować i zagęścić następnie ułożyć geowłókninę i ją zakotwiczyć. Następnie wykonać warstwę odsączającą z piasku o wysokości h śr. = 20 cm zgodnie z zaznaczonym przekrojem konstrukcyjnym. Spoiny pomiędzy płytami należy wypełnić kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie. Pobocza drogi formować z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15 cm i szerokości 0,5 m. Przewiduje się do wykonania nawierzchnię drogi z płyt drogowych betonowych pełnych o wymiarach 3,00 m x 1,5 m x 0,15 m. Płyty należy układać w układzie śladowym dłuższym bokiem równolegle do osi drogi. Przewiduje się wykonanie jednej mijanki o długości 18 m z płyt betonowych drogowych pełnych wymiarach 3,00 m x 1,5 m x 0,15 m. Przewiduje się do wykonania 6 zjazdów z płyt drogowych betonowych pełnych o wymiarach 3,00 m x 1,5 m x 0,15 m. W drodze występują obce urządzenia techniczne. Projektuje się odwodnienie jezdni powierzchniowe. Nieujęte w dokumentacji projektowej zjazdy i dojścia do nieruchomości, a wynikające z inwentaryzacji, przeprowadzonej w terenie wizji Wykonawcy, należy wykonać w technologii przewidzianej w projekcie. Konstrukcja jezdni, zjazdów oraz mijanki: - płyty drogowe betonowe, pełne 3,00 x 1,5 x 0,15 m - geowłóknina i zakotwienie - warstwa z piasku gruboziarnistego o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm Konstrukcja pobocza: - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 15 cm Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: - prace przygotowawcze - prace rozbiórkowe - roboty ziemne - budowa nawierzchni drogi gminnej - roboty wykończeniowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: · Dokumentacji projektowo-kosztorysowej · Przedmiarze robót · Szczegółowej specyfikacji technicznej Wszystkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni na swój koszt. 2. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną terenu realizowanej roboty i jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i wiedzą techniczną. 4. Materiały z rozbiórki nadające się do użytku lub ponownego wbudowania są własnością Zamawiającego. Na etapie wykonywania proc rozbiórkowych Zamawiający wskaże miejsce składowania tych materiałów. Materiały z rozbiórki nie nadające się do wykorzystania stają się własnością Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach. 5. Wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy zł ) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie nr konta 33 8308 0001 0000 0550 2000 0070 podając na poleceniu przelewu informację: Wadium do zamówienia nr IGPN-I.271.10.2020. Przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem dokonania wpłaty - dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego w terminie wyznaczonym na składanie ofert (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2-5 stosowny dokument należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Stegnie, ul. Gdańska 34, w pokoju nr 9 natomiast kserokopię dołączyć do oferty. 3. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Zgodnie z art. 46 ust 1 i 1a ustawy Pzp, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a) ustawy Pzp Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a) ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach