Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej - ulicy Wojska Polskiego w Sokołowie Młp. w km 0+000-1+140

Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
    REGON: 69058213400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej - ulicy Wojska Polskiego w Sokołowie Młp. w km 0+000-1+140
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Sokołowie Młp. w km 0+000-1+140. Zakres rzeczowy obejmuje: 1)Remont kanalizacji deszczowej: - wykonanie kolektora z rur typu SN 8 K2-KAN DN 315 mm - 320 mb, - wykonanie studzienek rewizyjnych - 9 szt., - wykonanie studzienek ściekowych wraz z przykanalikami - 10 szt., 2)Remont przepustu ramowego z betonu klasy B-30 - 4 m3, 3)Wykonanie poszerzenia jezdni - 60 m2 , 4)Przystosowanie pobocza do ruchu pieszych: - wykonanie rowu krytego z rur typu SN 8 K2-KAN DN 315 mm - 358 m, - wykonanie studzienek rewizyjnych - 8 szt., - wykonanie studzienek ściekowych wraz z przykanalikami - 8 szt., - dowóz ziemi (ziemia pozyskana przez wykonawcę) - 664 m3, - wykonanie chodnika z kostki brukowej o gr. 6 cm - 498 m2, 5)Przebudowa nawierzchni asfaltowej : - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bitumiczną- 142,3 t, - wykonanie warstwy wiążącej z masy min.-bitumicznej gr. 5 cm- 2742 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy min.-bitumicznej gr. 4 cm- 5528 m2, 6)Oznakowanie pionowe i poprawa bezpieczeństwa ruchu: - zakup i montaż poręczy mostowych - 3 m, - montaż barier ochronnych stalowych - 24 m, - montaż pionowych znaków drogowych - 17 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1)Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2)Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3) Dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w pełnym zakresie koniecznym do realizacji zamówienia. Wymagane minimum: 1 osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy o specjalności budowlanej w branży drogowej, posiadająca doświadczenie min. 5 lat jako kierownik budowy. 4)Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień. Wymagane minimum: Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówienia odpowiadające rodzajem przedmiotowi tego zamówienia i wartością (minimum 500 000,00 zł każde). 5)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane minimum: Średnie roczne obroty za ubiegłe 3 lata nie mniejsze niż kwota podana w ofercie odpowiadająca wartości zamówienia rocznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentacji oświadczeniach przedstawionych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dowód wpłaty wadium, 2)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3)Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 4)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 5)Parafowany wzór umowy, 6)Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 7)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, 8)Wykaz sprzętu, 9)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 11)Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12)Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 13)Sprawozdanie finansowe, za ostatnie 3 lata obrotowe (2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sokolow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach