Gmina Przyrów ogłasza przetarg
- Adres: 42-248 Przyrów, ul. Częstochowska 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 35 54 120-123 , fax. 0-34 35 54 120 wew. 21
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przyrów
ul. Częstochowska 7 7
42-248 Przyrów, woj. śląskie
tel. 0-34 35 54 120-123, fax. 0-34 35 54 120 wew. 21
REGON: 00054983200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przyrow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej - ul. Lelowska w Przyrowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi polegajaca na wykonaniu warstwy z asfaltu o średniej grubości 4cm oraz wymianie krawężników i chodników. Parametry drogi: - prędkość projektowana - Vp=40km/h, - szerokośc jezdni - 6,0m, długość jezdni - 198,65m, powierzchnia drogi - 1197,69m2, chodniki o szerokości zmiennej, powierzchnia chodników - 446,61m2, powierzchnia zjazdów - 171,74m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamwiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykonują działalność zgodnie z wymaganym opisem przedmiotu zamówienia, 2.posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący pptencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykonali minimum dwie roboty o podobnym charakterze - minimum 1000,0m2 drogi i 500,0m2 chodnika - każda robota, - zatrudniają kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi oraz przynależnością do właściwej Izb, - dysponują sprzetem - samochód samowyładowczy od 5,0-10,0ton, koparka przedsiębierna o poj. łżki min. 0,40m3, rozściełacz masy bitumicznej, 3. Znajdujący sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; - posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności, 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postepowaniu, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków okreśłonych w art.22 ust.1 pkt.1,2,3,ustawy oraz o spełnieniu warunków okreśłonych w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału, 3. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składajacej wniosek, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przyrow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odwodnienie terenu, remont zejść z mostków, remont chodnika - - na terenie Bulwarów Straceńskich od ul.Żywieckiej do ul. Jeździeckiej
Dodano: 2016-05-19 - Remont nawierzchni i odwodnienia drogi ul. Jatny w Brennej
Dodano: 2013-08-01 - Wykonanie robót remontowych 2 dróg gminnych w Gminie Brenna w ramach usuwania szkód powodziowych
Dodano: 2013-06-13 - Wykonanie odbudowy i robót remontowych 3 dróg gminnych w Gminie Brenna w ramach usuwania szkód powodziowych
Dodano: 2013-03-28 - Remont utwardzenia działki i placu oraz ogrodzenia wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2012-08-06 - ZP.271.006.2012 Zagospodarowanie terenu w Ligocie Książęcej i Strzybniku poprzez budowę placów parkingowych
Dodano: 2012-03-22 - Roboty dodatkowe do zadania p.n.: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Leśniaki w ciągu drogi wojewódzkiej nr 793
Dodano: 2009-06-05