Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej 115258E w miejscowości Słomków

Gmina Maków ogłasza przetarg

  • Adres: 96-124 Maków, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 312 017, , fax. 468 312 009
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maków
    ul. Główna 12
    96-124 Maków, woj. łódzkie
    tel. 468 312 017, , fax. 468 312 009
    REGON: 99494000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://makow.bipst.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej 115258E w miejscowości Słomków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej 115258E w miejscowości Słomków”. Zadanie będzie realizowane w formule „Zaprojektuj-Wybuduj”. Zadanie polega na: ▪ opracowaniu dla zadania dokumentacji projektowej (projekt budowlany lub dokumentacja do zgłoszenia zamiaru budowy/wykonania robót budowlanych); ▪ opracowanie kosztorysu ofertowego; ▪ opracowanie projektów stałej zmiany organizacji ruchu i ich zatwierdzenie u Starosty Skierniewickiego; ▪ uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę lub dokonania skutecznego zgłoszenia zamiaru budowy/wykonania robót budowlanych tj. zgłoszenia niezakończonego sprzeciwem (Zamawiający dysponuje już prawomocną decyzją środowiskową); ▪ opracowanie projektów wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; ▪ opracowanie projektów czasowej zmiany organizacji ruchu i ich zatwierdzenie u Starosty Skierniewickiego; ▪ wykonanie robót budowlanych, w których zakres wejdzie: - wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości 4,5 m na długości 2051m, - wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości 3,5 m (wraz z czterema mijankami) o długości 1204m, - budowę zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego do przylegających posesji, - wykonanie poboczy gruntowych, - instalowanie/wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym stalowych energochłonnych barier ochronnych, - budowę, przebudowę i zabezpieczenie urządzeń infrastruktury technicznej związanych i niezwiązanych z drogami. Powyższe parametry ilościowe są przybliżone i wynikają z założeń przyjętych przez Inwestora oraz opracowanej koncepcji przebudowy drogi. Właściwy i szczegółowy zakres prac zostanie wykonany na etapie sporządzania projektu budowlanego i dokumentacji wykonawczej przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia , po jej uzgodnieniu przez Zamawiającego. Zarówno projekty budowlane jak i dokumentacja do zgłoszenia budowy powinny być wykonane na aktualnych mapach do celów projektowych. Zamówienie obejmuje również: a) obsługę geodezyjną; b) wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami badań i pomiarów, prób, sprawdzeń, kontroli i odbiorów technicznych; c) urządzenie i zagospodarowanie placu robót oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób nieupoważnionych; d) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; e) ewentualne inne koszty, które zdaniem wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Koszt wykonania powyższych czynności, prac i robót należy ująć w cenie ofertowej wykonania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączony program Funkcjonalno-Użytkowy pn. „Przebudowa kluczowych dla rozwoju gminy dróg lokalnych” (wyciąg). Niniejszego zadania dotyczą wszystkie ujęte w PFU zapisy ogólne oraz zapisy szczegółowe dla zadania nr III (zadania nr I oraz nr II nie stanowią przedmiotu zamówienia). Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Roboty budowlane wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i urządzeń własnych. Dostarczone materiały muszą być nowe i odpowiadać rodzajom i parametrom materiałów uwzględnionych w projekcie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały te powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). Przed odbiorem elementów zamówienia należy dostarczyć certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. Gwarancja: Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji jakości (gwarancja podstawowa) na wykonany przedmiot zamówienia od dnia bezusterkowego odbioru końcowego. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: wykonanie podbudowy i nawierzchni drogowej, wykonanie chodnika, wykonanie zjazdów z kostki betonowej, roboty wykonywane urządzeniami i maszynami budowlanymi. Zastrzeżenie: Zamawiający złożył do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi wniosek o udzielenie dofinansowania przedmiotowego zadania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 71 9297 0005 0100 0707 2012 0005 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach