Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg
- Adres: 07-320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 029 7455118
- Data zamieszczenia: 2010-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
ul. Przedszkolna 1 1
07-320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
tel. 029 6448000, 6442985, fax. 029 7455118
REGON: 00054170100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej na stację PKP w Małkini Górnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem opracowania jest projekt przebudowy ulicy dojazdowej do stacji PKP w Małkini Górnej wraz z parkingami, chodnikami, zatoką autobusową, odwodnieniem, skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 694 (ul.Nurska). CPV: 74225000-2, 45110000-8, 28830000-9, 28832000-3, 45233120-6, 45233220-7, 45233253-7, 28527420-2, 45233221-4 - rozebranie istniejących krawężników 15x30cm., chodników z płyt chodnikowych 50x50x7, chodników z kostki (na odkład), elementów ogrodzenia budynku stacji, - wycinka trzech sztuk drzew w rejonie budynku stacji, kolidujących z budową dojazdu i zatoki parkingowej, - odkrycie istniejących kabli energetycznych i zabezpieczenie ich poprzez nałożenie rur osłonowych, dwudzielnych, typu AROT o średnicy 83mm., - odkrycie i przesunięcie kabla telekomunikacyjnego na długości 23m., w rejonie budynku stacji, - wykonanie studni wpustowej o średnicy 500mm. z osadnikiem, przykanalika z rur HD Pe średnicy 300mm. ze ścianką wylotową oraz separatora i osadnika, - odmulenie i oczyszczenie istniejącego sztucznego zbiornika na wodę, - wykonanie korytowania pod jezdnię, parkingi i chodniki z wywozem ziemi poza teren stacji, - wykonanie okrawężnikowania jezdni i zatok parkingowych krawężnikiem 15x30 oraz krawężnikiem 20x30 wylotu ulicy dojazdowej na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 694, - ułożenie warstwy pospółki o współczynniku przepuszczalności k>=8m/dobę o grubości 15cm. pod parkingami, zatoką autobusową, wyspą i dojazdami - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w dwóch warstwach, - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej wzór behaton oraz zatok parkingowych i zatoki autobusowej z kostki betonowej, szarej, wzór holand grubości 8cm. na podsypce piaskowej, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej wzór holand, kolorowej z ustawieniem obrzeży 30x8 , - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dojazdów i parkingów. Długość odcinków wyniesie: - odcinek główny dojazdu : 96,07m. - prawy sięgacz: 57,74m., - lewy sięgacz: 47,82m., - ulica wzdłuż torów: 127,30m. - Odcinek główny dojazdu zaprojektowano jako ulicę dojazdową z ograniczeniem prędkości do 30km./h. Odcinek ma jezdnię o nawierzchni z kostki betonowej wzór behaton, o przekroju ze spadkiem jednostronnym (na prawą stronę jezdni), szerokości 5,50m. z lewostronnym chodnikiem o szerokości 2,00m. i nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej oraz prawostronną opaską o szerokości 0,50m. z kostki betonowej prostokątnej ograniczonej obrzeżem betonowym 30x8cm. - Odcinek wzdłuż torów zaprojektowano jako ulicę dojazdową z ograniczeniem prędkości do 30km./h. Odcinek ten ma jezdnię o szerokości 5,50m. o nawierzchni z kostki betonowej wzór behaton ze spadkiem jednostronnym na prawą stronę jezdni. Na odcinku występują chodniki obustronne o szerokościach 2,00m. i 3,00m. oraz zatoki parkingowe z parkowaniem poprzecznym, zlokalizowane w częściach pełniących rolę sięgaczy. Nawierzchnię zatok należy wykonać z kostki betonowej prostokątnej o grubości 8cm. W centralnej części odcinka zlokalizowano zatokę autobusową wraz z rampą dla pieszych. Centralna część odcinka wpleciona jest w objazd wyspy zlokalizowanej w centrum placu. - Sięgacz prawy zaprojektowano jako objazd wyspy, drogę dojazdową jednokierunkową o nawierzchni o szerokości 5,00m., o spadku jednostronnym, wykonanej z kostki betonowej wzór behaton z chodnikami obustronnymi. Na odcinku występuje prawostronna zatoka parkingowa z parkowaniem skośnym i lewostronna zatoka parkingowa (wzdłuż wyspy) z parkowaniem wzdłuż jezdni. Nawierzchnię zatok należy wykonać z kostki betonowej prostokątnej o grubości 8cm. Do zatok przylegają chodniki obustronne o nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej, kolorowej. - Sięgacz lewy zaprojektowano jako objazd wyspy, drogę dojazdową jednokierunkową o nawierzchni o szerokości 5,00m., o spadku jednostronnym, wykonanej z kostki betonowej wzór behaton z chodnikami obustronnymi. Na odcinku występuje lewostronna zatoka parkingowa z parkowaniem skośnym i prawostronna zatoka parkingowa (wzdłuż wyspy) z parkowaniem wzdłuż jezdni. Nawierzchnię zatok należy wykonać z kostki betonowej prostokątnej o grubości 8cm. Do zatok przylegają chodniki obustronne o nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej, szarej. Zatoki z parkowaniem poprzecznym mają szerokość 5,00m., z parkowaniem skośnym - 4,50m., z parkowaniem wzdłuż jezdni - 3,00m. Konstrukcja nawierzchni zatok jest identyczna jak nawierzchni jezdni. Nawierzchnie różnią się rodzajem (wzorem) kostki. Podbudowa wykonana jest z dwóch warstw kruszywa łamanego. 2. Przebudowa urządzeń rogatkowych w związku z przebudową drogi dojazdowej do parkingu na terenie stacji kolejowej Małkinia CPV: 45.23.41.15-5 Projekt obejmuje przebudowę rogatki elektrycznej na przejeździe kat. A w km 53,938 linii kolejowej nr 034 Ostrołęka - Małkinia w związku z przebudową drogi dojazdowej do stacji kolejowej Małkinia. W ramach przebudowy urządzeń sterowania ruchem kolejowym na przejeździe prowadzone będą następujące roboty: a) zmiana lokalizacji napędu rogatkowego A, w związku z zabudową chodnika, b) wymiana drągów rogatkowych na drągi o długości 9 m, c) zabudowa latarek na drągach rogatkowych mająca na celu spełnienie wymagań Rozporządzenia Ministra Infrastruktury nr 2181 z dnia 3 lipca 2003r. (Dz.U. nr 220) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. 3. Zabudowa nawierzchni drogowej na przejeździe kat.A w km.53,938 linii nr 34 Ostrołęka -Siedlce. CPV: 45.23.41.40-9 Nawierzchnię na przejeździe zaprojektowano z płyt żelbetowych CBP wypełniając międzytorze kostką kamienną (granitową 8x10cm) z podcięciem w miejscach występowania śrub stopowych. Przed ułożeniem płyt na przejeździe należy dokonać regulacji toru 3a i 13 w pionie i w poziomie. Oba tory na przejeździe miałyby tą samą rzędną 103,07 m n.p.m. Pierwszą płytę układamy w odległości 0,35m za końcem rozjazdu. Długość zabudowy 9,00m. Międzytorze wypełniamy kostką granitową ograniczoną z obu stron krawężnikiem drogowym ułożonym poziomo. Płyty układamy na zagęszczonej mechanicznie podbudowie z kruszywa naturalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31mm. Kostkę kamienną na podsypce piaskowej grubością 5cm i podbudowie z kruszywa jw.]= ułożonej na zalegającym tłuczniu kolejowym. Płyty CBP zewnętrzne opieramy o krawężnik kolejowy h=40cm na ławie fundamentowej 10cm, beton klasy C30/37. Żłobki dla zapewnienia wolnego przejścia obrzeży kół powinny być zalane masą asfaltową do wysokości podanej na rysunku. Masa asfaltowa powinna też uszczelniać styk między płyta CBP a krawężnikiem. Na poprzednio przygotowane podłoże należy z obu stron szyn między śrubami stopowymi ułożyć klocki z drewna impregnowanego o przekroju 80x100mm tak aby zapewniały utrzymanie właściwej szerokości żłobków i uniemożliwiały przesunięcie płyt do szyn. Poszczególne płyty należy łączyć od czoła stalowymi prętami o O14mm i dł. 30cm. Czoła skrajnych płyt należy zasypać stożkowo do górnej powierzchni tłuczniem w celu uniknięcia ewentualnego zaczepienia przez zwisające z taboru kolejowego elementy. Wysokości nawiązano do repera umiejscowionego w stacji Małkinia z prawej strony torów w budynku PKP (rzędna 103,102 Kronsztadt 86). Wykonanie nawierzchni na przejazdach kolejowych powinno się odbywać na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 26 luty 1996r. Szczegółowe informacje o przedmiocie zamówienia w załącznikach nr 7-36 do SIWZ. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i kosztorysie ofertowym.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742250002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 37.500,00 złotych (słownie: trzydzieści siedem tysięcy pięćset złotych). Nr rachunku bankowego w przypadku wpłacania wadium w pieniądzu: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej o/ w Małkini Górnej 94 8923 1021 0100 0169 2001 0012
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malkiniagorna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie aktualizacji systemu referencyjnego, ewidencji dróg gminnych oraz wewnętrznych wraz z fotorejestracją, przeglądów dróg i obiektów mostowych na terenie Miasta i Gminy Grodzisk Mazowiecki.
Dodano: 2016-03-03 - Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Płońsk w 2015 roku
Dodano: 2014-12-19 - Na wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Płońsk w 2014 roku
Dodano: 2014-02-25 - Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Płońsk w 2013 roku
Dodano: 2013-02-19 - Na wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Płońsk w 2012 roku
Dodano: 2012-02-08 - wykonanie usługi geodezyjnej na modernizację ewidencji gruntów i budynków w zakresie ewidencji budynków i lokali części gminy Gostynin dla obrębów: Antoninów, Białe, Bierzewice, Budy Lucieńskie, Gorzewo, Helenów, Kazimierzów, Klusek, Lucień, Miałkówek, Marianów Lucieński, powiat Gostyniński woj. mazowieckie
Dodano: 2010-04-29 - Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Płońsk w 2010 roku
Dodano: 2010-02-01 - Modernizacjia ewidencji gruntów i budynków gminy Szczawin Kościelny, powiat gostyniński, woj. mazowieckie pn. Założenie ewidencji budynków i lokali
Dodano: 2009-07-08