Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej (gminnej 115254) do pól w miejscowości Jacochów

Gmina Maków ogłasza przetarg

  • Adres: 96-124 Maków, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 312 017, , fax. 468 312 009
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maków
    ul. Główna 12
    96-124 Maków, woj. łódzkie
    tel. 468 312 017, , fax. 468 312 009
    REGON: 99494000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugmakow.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej (gminnej 115254) do pól w miejscowości Jacochów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi dojazdowej (gminnej 115254) do pól w miejscowości Jacochów na odcinku 700 m. Uwaga: załączona dokumentacja projektowa obejmuje odcinek drogi o długości 1514,30 m, natomiast przedmiotem zamówienia jest odcinek w/w drogi o długości 700 m od 0+0,00 km do 0+700,00 km. W zakres niniejszej inwestycji wchodzą następujące roboty budowlane: - wykopy pod konstrukcję jezdni, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie poszczególnych warstw konstrukcyjnych, - wykonanie poszczególnych warstw bitumicznych, - wykonanie poboczy, - uporządkowanie terenu. Stan projektowany: a) parametry techniczne: - kategoria ruchu KR1 - prędkość projektowa 30 km/h - długość jezdni 700,00 m - Szerokość jezdni 4,50 - 5,00 m - spadek poprzeczny jezdni - daszkowy 2% - szerokość pobocza 0,75 m - odwodnienie – powierzchniowe b) Sytuacja: Planowana inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego. Projektowaną jezdnię wysokościowo należy dostosować do istniejącej jezdni drogi asfaltowej na początku przedmiotowego odcinka. - Jezdnia: Prace polegać będą na wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych jezdni i uzyskania szerokości 4,50 na pierwszych 115,00 m (zwężenie jezdni w celu uspokojenia ruchu w terenie zabudowy) i dalej szerokość 5,00 m. Jezdnia posiadać będzie spadek poprzeczny daszkowy dwuprocentowy. - Pobocza: Przewiduje się wykonanie poboczy obustronnych ziemnych, ze spadkiem sześcioprocentowym. c) Konstrukcja: Nawierzchnia: 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 20 cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie 25 cm – warstwa gruntu stabilizowana cementem o Rm=2,5 MPa Zestawienie powierzchni: Powierzchnia jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego wynosi 3475,50 m2. Odwodnienie: Przewiduje się odwodnienie powierzchniowe wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych po terenie przyległym. W celu sprawnego odprowadzenia wód opadowych z jezdni konieczne jest odtworzenie rowu przydrożnego na początkowych 115,00 metrach zadania po stronie prawej z zachowaniem jego pierwotnych parametrów tj. głębokości 50 cm, pochylenia skarp 1:1,5 i szerokość dna rowu 40 cm. Roboty ziemne: Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta w miejscu pod konstrukcję jezdni. Uwagi końcowe: - teren prowadzonych prac należy oznakować wg zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu. - wszelkie prace związane z realizacją zadania należy prowadzić zgodnie z zasadami BHP. - roboty ziemne w bezpośredniej bliskości istniejącego uzbrojenia należy wykonywać ręcznie oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności. Prace te winny być wykonywane pod nadzorem pracownika użytkownika sieci. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zawiadomić właścicieli istniejących sieci o zamiarze rozpoczęcia prac budowlanych. - roboty nie ujęte w dokumentacji a wynikające z technologii budowy, zastosowania materiałów lub urządzeń winny być uwzględnione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy i brak ich wyszczególnienia w dokumentacji projektowej nie może stanowić podstawy do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Inwestora lub Projektanta. - Wykonawca jest całkowicie odpowiedzialny za sprawdzenie zakresu prac, ilości materiałów i urządzeń zgodnie z Dokumentacją na etapie przetargu. - wszelkie rozwiązania techniczne, organizacyjne i inne związane z prawidłową realizacją budowy winne być wykonane zgodnie z obowiązującymi w budownictwie normami i sztuką budowlaną. - wszelkie materiały, wyroby i urządzenia zastosowane w ofercie powinny posiadać odpowiednie atesty oraz odpowiadać obowiązującym Normom, Specyfikacjom Technicznym Robót oraz odnośnym przepisom ich wykorzystania oraz stosowania. Zamówienie obejmuje również: a) kompleksową obsługę geodezyjną (tyczenia, inwentaryzacja powykonawcza, itd.) ; b) wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami badań i pomiarów, prób, sprawdzeń, kontroli i odbiorów technicznych; c) urządzenie i zagospodarowanie placu robót oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób nieupoważnionych; d) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; e) ewentualne inne koszty, które zdaniem wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Koszt wykonania powyższych czynności, prac i robót należy ująć w cenie ofertowej wykonania zamówienia. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót) – załącznik nr 7, z zastrzeżeniem iż przedmiotem zamówienia jest odcinek drogi 700 metrów od 0+0,00 km do 0+700,00 km. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Roboty budowlane wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i urządzeń własnych. Dostarczone materiały muszą być nowe i odpowiadać rodzajom i parametrom materiałów uwzględnionych w projekcie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały te powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). Przed odbiorem elementów zamówienia należy dostarczyć certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. Gwarancja: Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji jakości (gwarancja podstawowa) na wykonany przedmiot zamówienia od dnia bezusterkowego odbioru końcowego. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: wykonanie podbudowy i nawierzchni drogowej, wykonanie robót wykończeniowych (krawężniki, obrzeża), roboty wykonywane urządzeniami i maszynami budowlanymi. Zastrzeżenie: Zamawiający złożył do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi wniosek o udzielenie dofinansowania przedmiotowego zadania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na budowie bądź przebudowie drogi publicznej o wartości zadania minimum 350 000 zł brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach