Wójt Gminy Trzcianne ogłasza przetarg
- Adres: 19-104 Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 086 2195056 wew. 27 , fax. 086 2195056
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Trzcianne
ul. Wojska Polskiego 10 10
19-104 Trzcianne
tel. 086 2195056 wew. 27, fax. 086 2195056
REGON: 00054695700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianne.ug.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej do pól i łąk we wsi Nowa Wieś (etap I) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni gruntowej drogi dojazdowej do pól i łąk we wsi Nowa Wieś (etap I) o długości 815 m i szerokości jezdni 5 m, szerokość poboczy 0,75 m tj. ułożenie warstwy geowłókniny, wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 40 cm (na odcinku w km 0+150 - 0+815), wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm według PN-S-96102/1997 i górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm według PN-S- 96102/1997. Zaprojektowane zostało odwodnienie powierzchniowe. W celu poprawy odwodnienia należy wykonać jeden przepust o średnicy 60 cm w km 0+350 o długości 7 m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przy powyższym zamówieniu wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zmówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania art. 22 ust. 1, pkt. 1 - 3. 2. Potencjał kadrowy: Kierownik budowy pełniący równocześnie funkcję kierownika robót dla branży drogowej posiadający co najmniej 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi o odpowiedniej specjalności oraz dokumentem potwierdzającym przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (długość drogi minimum 1 km, o wartości 150 000 zł.). 4. Podwykonawstwo: Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. 7. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty. 1. Dokumenty wymagane: 1.1 Formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 3). 1.2 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.5 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7 Oświadczenie wykonawcy do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 4). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (co najmniej 2), przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2. Kopia uprawnień kierownika budowy wraz z potwierdzeniem przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające minimum 3 lata praktyki zawodowej. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2 Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzcianne.ug.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na budowie leśnej drogi przeciwpożarowej w Leśnictwie Sadogóra wraz z budową zjazdu na drogę powiatową o numerze 5688 P
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej ul. Słoneczna w Kościelnej Wsi - Etap I
Dodano: 2016-07-27 - Mąkolno droga dojazdowa do gruntów rolnych.
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 12 z drogą powiatową nr 4327 P w miejscowości Popówek obejmująca wykonanie zatok autobusowych wraz z przyległymi chodnikami.
Dodano: 2016-07-12 - Utrzymanie dróg leśnych - naprawy, bieżące konserwacje i remonty dróg leśnych oraz infrastruktury towarzyszącej i leśnej (urządzenia wodno-melioracyjne) w Nadleśnictwie Karnieszewice w 2016 roku według zleceń bieżących (cząstkowych) Zamawiającego. Znak sprawy: SA.270.3.6.2016
Dodano: 2016-07-07 - Rozbudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 12 z drogą powiatową nr 4327 P w miejscowości Popówek obejmująca wykonanie zatok autobusowych wraz z przyległymi chodnikami
Dodano: 2016-06-24 - Utrzymanie dróg leśnych - ppoż. w Nadleśnictwie Drawno w 2016 roku
Dodano: 2016-05-18 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kuchary
Dodano: 2016-05-04 - Wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1. Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Tuszyma w 2016 roku 2. Remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Tuszyma w 2016 roku.
Dodano: 2016-04-15 - Budowa z rozbudową drogi gminnej w miejscowości Gutowo
Dodano: 2016-04-15