Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Paczków.

Urząd Miejski w Bierutowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56420 Bierutów, ul. Moniuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3146251 w. 31 , fax. 713 146 432
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bierutowie
    ul. Moniuszki 12
    56420 Bierutów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3146251 w. 31, fax. 713 146 432
    REGON: 52862300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Paczków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Paczków”. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącej drogi o nawierzchni gruntowej, położonej w granicach działki nr 460 AM 1 w obrębie Paczków (odc. I km 0+000 – 0+630 = dł. 0,630 km) wraz z włączeniem do drogi gminnej nr 106924D stanowiącym część działek nr 402 i 403 AM 1 obręb Paczków (odc. II km 0+000 – 0+060 =. dł. 0,060 km). 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni ulepszonej w celu poprawienia komfortu jazdy i podniesienia stanu bezpieczeństwa użytkowników drogi. Nowa nawierzchnia drogi zlokalizowana jest w miejscu istniejącej drogi o nawierzchni gruntowej – zakres prac przewiduje wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego i nawierzchni bitumicznej w celu likwidacji istniejących deformacji nawierzchni zarówno w profilu podłużnym jak i przekrojach poprzecznych. Występujące zagłębienia i zastoiska wodne powodują znaczne utrudnienia komunikacyjne dla mieszkańców zamieszkałych przy tej drodze – zwłaszcza po opadach deszczu. Przebudowywana droga ma znaczenie lokalne – jest drogą dojazdową do gruntów rolnych oraz zamieszkanych posesji (zabudowy zagrodowej) znajdujących się przy niej. Klasa drogi D – droga ogólnodostępna, dojazdowa, posiadająca jednopasmową jezdnię dwukierunkową bez mijanek. Kategoria ruchu – KR1 – ruch lekki. Przebieg trasy oraz przekrój podłużny nie ulegają zmianom. Szerokość projektowanej jezdni wynosi – odc. I km 0+000 – 0+630 = 4,50 m, odc. II km 0+000 – 0+060 = 6,00 m. Przekrój jezdni – drogowy. Pobocze drogi szerokości 1,50 m: na szerokości 0,50 m umocnione kruszywem kamiennym o uziarnieniu 0-31,5 mm – warstwa grubości 15 cm – pozostały 1,00 m to pobocze ziemne umocnione materiałem dowiezionym. Układ warstw konstrukcyjnych jezdni przedstawia się następująco: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – grubości 5 cm; - skropienie emulsją asfaltową w ilości 1 kg/m2 wykonanej podbudowy; - podbudowa z kruszywa kamiennego grubości 23 cm wykonana w dwóch warstwach: - dolna 15 cm z kruszywa kamiennego o uziarnieniu 0-63mm, - górna 8 cm z kruszywa kamiennego o uziarnieniu 0-31,5mm, - podsypka piaskowa grubości 10 cm. Na przebudowywanym odcinku jezdni zaplanowano wykonanie nawierzchni ulepszonej na 20 zjazdach do posesji i na drogi gruntowe. Układ konstrukcyjny zjazdów – tak jak dla ciągu głównego - o pełnej konstrukcji jezdni. Odwodnienie drogi powierzchniowe poprzez rozproszenie wody na poboczu drogi. 4.Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. 5.Projekt budowlany został opracowany przez Marka Jakóba mgr inżyniera budownictwa uprawnionego do projektowania i nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 6.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 7.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 13.000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r.,poz.359 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – IR.2710.6.2018.JP”. 5.Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.Kosztorys ofertowy – wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 6.2.SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach