Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa

Gmina Słupia ogłasza przetarg

  • Adres: 96-128 Słupia, Słupia 136
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8315591 , fax. 046 8315514
  • Data zamieszczenia: 2012-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupia
    Słupia 136 136
    96-128 Słupia, woj. łódzkie
    tel. 046 8315591, fax. 046 8315514
    REGON: 75014851000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi, która polegać będzie na wykorzystaniu istniejącej nawierzchni jako wzmocnionego podłoża poprzez wykonanie jej recyklingu z domieszką cementu w ilości 25 kg/m2 przy grubości 15cm. Podbudowę zasadniczą tworzyć będzie 10cm warstwa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej grub. 4cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 3cm. Szerokość projektowanej nawierzchni to 4m, spadki dwustronne 2%. Pobocza gruntowe o zmiennej szerokości tj. 0,5 i 1m i spadkach 6%.Z uwagi na obecne niesymetryczne usytuowanie nawierzchni w pasie drogowym projektuje się na odcinku od 0+000 do 0+320 wykonanie korytowania po stronie lewej na szer. 1,2m, wypełnieniu koryta kruszywem naturalnym (piasek średni lub gruby lub pospółka), wstępnym zagęszczeniu i wykonaniu stabilizacji cementem łącznie z recyklingiem istniejącej nawierzchni. Od km 0+320 w/w czynności wykonujemy po stronie prawej. Pobocza w km 0+000 do 0+320 po stronie lewej o szerokości 1m, po prawej 0,5m; od km 0+320 pobocze prawe 1m , lewe 0,5m. Materiał z korytowania należy wykorzystać do uzupełnienia poboczy. Niweletę drogi należy dowiązać do istniejących dróg o nawierzchniach bitumicznych na początku i na końcu odcinka. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w: 1) uproszczony projekt wykonawczy - Załącznik Nr 9 do SIWZ; 2) przedmiarze robót - Załącznik Nr 10 do SIWZ; 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 11 do SIWZ. Uwaga: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Ponadto Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków w ich treści zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 3. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów wyłącznie nowych, które zapewni Wykonawca. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu (data i godzina) składania ofert wskazanym w § 11 ust. 1 niniejszej SIWZ. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu na składanie ofert, tj. do dnia 05 września 2012 roku 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 320). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej Oddział Słupia Nr konta: 94 9288 1079 1720 0446 3000 0030 Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formach wskazanych w ust. 3 pkt 2-5 należy, przed upływem terminu składania ofert, złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy w Słupi, Słupia 136, 96-128 Słupia pok. Nr 14 lub złożyć razem z ofertą nie złączając z ofertą na stałe oryginalnego dokumentu potwierdzającego ustanowienie wadium. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. 6. Okoliczność zwrotu wadium i jego przepadku określa ustawa Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga, by w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, w dokumentach wadialnych znalazło się odniesienie do sytuacji, wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest wystąpienia przypadków, w których Zamawiający zatrzymuje wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupia.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach