Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kotla

Gmina Kotla ogłasza przetarg

  • Adres: 67-240 Kotla, ul. Głogowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 318 361 , fax. 768 318 308
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotla
    ul. Głogowska 93
    67-240 Kotla, woj. dolnośląskie
    tel. 768 318 361, fax. 768 318 308
    REGON: 39064735700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kotla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kotla”. 2.Ogólny zakres zamówienia: 2.1.W ramach zadania wchodzą: Planowane przedsięwzięcie obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi dojazdowej do gruntów rolnych. Roboty prowadzone będą na działce o nr geod. 1263, obręb Kotla, gm. Kotla. Planowana przebudowa będzie obejmowała wykonanie na istniejącym podłożu podbudowy z betonu asfaltowego AC22P i nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S (zmiana parametrów technicznych drogi) w zakresie niewymagającym zmiany pasa drogowego. Zakres planowanych robót budowlanych: - przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych – proj. Szerokość jezdni: 3,20m, pobocza z destruktu asfaltowego szer. 0,75 m. Planuje się przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych o łącznej długości L=2320 m wraz z poboczem przepuszczalnym. Jezdnia po przebudowie będzie posiadała szerokość 3,20m oraz spadek poprzeczny daszkowy o max wartości 2%. Spadek podłużny dostosowany do istniejących spadków terenu. Przebieg drogi wykonać zgodnie z załączonym schematem, pobocza planuje się z destruktu asfaltowego o szerokości max 0,75m. Jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego. Projektuje się wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego drogi klasy D o prędkości projektowej 30 km/h. Spadki poprzeczne 8% na poboczach. Planuje się zachowanie istniejącej niwelety drogi dojazdowej do gruntów rolnych – zachowanie istniejących spadków podłużnych. Sposób odwodnienia drogi pozostaje bez zmian, tzn. poprzez spadki oraz pobocza na teren nieutwardzony w pasie drogowym. Konstrukcja nawierzchni przebudowywanej drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego: - skropienie istniejącego podłoża 0,5 kg/m2, - podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej AC22P gr 7 cm, - skropienie międzywarstwowe 0,3 kg/2, - warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo-grysowej AC8S gr. 3 cm, - ścinka i wyrównanie poboczy destruktem asfaltowym/ Konstrukcja pobocza: - destrukt asfaltowy. Uwaga! Zaleca się przed złożeniem oferty dokonać wizji w terenie celem oszacowania wszystkich kosztów niezbędnych do złożenia oferty. Przebudowa drogi dotyczy istniejącej drogi i przebiegać będzie po istniejącym śladzie. 2.2 Roboty ziemne należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi PN oraz zasadami i przepisami BHP Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w: - dokumentacji technicznej, STWiOR, opisie rodzaju, zakresu i sposobu wykonania robót budowlanych, klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień stanowiących zał. nr 7 do SIWZ, - przedmiarach robót - zał. nr 8 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: 2.1. przelewem – wpłacane na rachunek Gminy Kotla w Banku Spółdzielczym we Wschowie 28 8669 0001 0180 8317 2000 0033 z dopiskiem „wadium –„Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kotla” – GK.271.12.2019.EO – tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku (UWAGA: w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium); 2.2. w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110) – załączane do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku Zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do kasy). W przypadku załączenia dokumentu do koperty zawierającej ofertę należy pamiętać, aby nie spinać ww. dokumentu z ofertą i nie numerować go jako kolejnej strony tej oferty. Dokument ten, bowiem ma zapewnić możliwość swobodnego przekazania do kasy, bez konieczności naruszania integralności samej oferty. 2.3. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 3.1. musi być wystawione na Gminę Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, 3.2. musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; 3.3. w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp każdego z tych Wykonawców; 3.4. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania z ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy Pzp. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu zostaje przesłane Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy, w tym okresie robót budowalnych odpowiadających przedmiotowi zamówienia – tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na: - budowie lub przebudowie drogi o wartości min 400 000,00 zł. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach i oświadczeniach do niniejszej SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach