Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Parkowej w Opatowie

Gmina Łęka Opatowska ogłasza przetarg

  • Adres: 63-645 Łęka Opatowska, ul. Akacjowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7814520, 7814536 , fax. 0-62 7814521
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęka Opatowska
    ul. Akacjowa 4
    63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7814520, 7814536, fax. 0-62 7814521
    REGON: 54117300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Parkowej w Opatowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Parkowej w Opatowie o szerokości 4 m, szerokości poboczy 0,5m i długości 687 m (od km 0+000 do km 0+687) na działkach nr 1040 i 1051. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę istniejącej konstrukcji jezdni i zjazdów z korytowaniem pod jezdnię, zjazdy oraz poboczy kamiennych, 2) wykonanie podbudowy gr. 10 cm z chudego betonu 2,5 MPa oraz podbudowy gr. 23 cm z kamienia łamanego, 3) wykonanie nawierzchni jezdni gr. 5 cm z betonu asfaltowego, 4) utwardzenie poboczy kamieniem łamanym typu niesort, 5) wykonanie rowu chłonnego, 6) wykonanie drenażu z rury LP częściowo sączącej fi 110 mm, 7) wymiana przepustu z rur betonowych DN 500mm dł 10 mb na DN 500 mm dł 10 mb z rur PEHD, 8) karczowanie istniejących pni drzew. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy ze stosownymi uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności inżynieryjnej drogowej, odpowiedzialnego za wykonywane roboty zgodnie z postanowieniami Ustawy prawo budowlane, 2) regulacji istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej, skrzynek ulicznych sieci wodociągowej względem zagospodarowania i ukształtowania terenu, 3) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na zajęcie pasa drogowego, przy czym koszty z tytułu zajęcia pasa drogowego leżą po stronie Wykonawcy, 4) zawiadomienia właścicieli mediów mieszczących się w pasie robót drogowych o terminie rozpoczęcia i czasu trwania wykonywanych robót, 5) zagospodarowania placu budowy, zapewnienia zaplecza socjalnego i magazynowego na potrzeby robót, 6) oznakowania terenu budowy oraz zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 7) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej budowy, w tym wytyczenie, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze), 8) wykonania wszelkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, 9) zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, 10) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót, 11) usunięcia na koszt własny, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wszelkich spowodowanych przez siebie zniszczeń i uszkodzeń 12) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, nawierzchni, instalacji, wykonania wszelkich napraw urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 13) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 3. Parametry projektowe: 1) kategoria drogi – droga gminna - D, 2) kategoria ruchu – KR1, 3) obciążenie – 100kN/oś, 4) prędkość projektowa – 30 km/h, 5) przekrój poprzeczny – jednojezdniowy, 6) szerokość drogi – 4,00 m, 7) szerokość poboczy – 2 x 0,50 m, 8) spadek poprzeczny: droga – 2,0% 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) w skład którego wchodzi : 1) Projekt budowlany, 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (dalej SST/STWiOR), 3) Przedmiary robót. UWAGA! Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z projektu budowlanego, STWiOR i zapisów SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z całą dokumentacją. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru, nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku ich wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 42 8413 0000 0100 0101 2000 0103 z dopiskiem: „Wadium- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Parkowej w Opatowie ZPPG.271.13.2019”. Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, z jej treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) dokument wniesienia wadium, 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.lekaopatowska.bip.net.pl (zakładka Przetargi) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach