GMINA SZCZEKOCINY ogłasza przetarg
- Adres: 42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. + 48 34 355 70 50 wew. 108
- Data zamieszczenia: 2023-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA SZCZEKOCINY
ul. Senatorska 2
42-445 Szczekociny, woj. śląskie
tel. + 48 34 355 70 50 wew. 108
REGON: 151398735 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczekociny.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ul. Wschodnia w Goleniowach - etap II. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających przebudowie drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ul. Wschodnia w Goleniowach na odcinku 993 metrów, w tym: Odcinek 0+000,00 do 0+250,00˗ wykonanie robót ziemnych korytowych na poszerzeniu,˗ ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,˗ wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa kamiennego 0/63 gr. 20 cm –poszerzenie,˗ wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5 gr. 10 cm –poszerzenie,˗ mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybko –rozpadową –poszerzenie,˗ warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W na bazie asfaltu 50/70 –poszerzenie,˗ mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,˗ warstwa wyrównawczo –profilowa,˗ mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,˗ warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, na bazie asfaltu 50/70,Odcinek 0+250,00 do 0+993,00˗ wykonanie robót ziemnych korytowych na poszerzeniu,˗ ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,˗ wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa kamiennego 0/63 gr. 20 cm –poszerzenie,˗ wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5 gr. 10 cm –poszerzenie,˗ wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym 0/31,5,˗ mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową,˗ warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W na bazie asfaltu 50/70˗ mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,˗ warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, na bazie asfaltu 50/70Na całej długości drogi– krawędzie zeskosować,– pobocza z kruszywa kamiennego, szer. 0,75 cm,– dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni poboczy emulsją asfaltową i zasypanie grysem o frakcji 2/5 i 5/8,– odwodnienie powierzchniowe spadkami poprzecznymi i podłużnymi na przyległy teren,– plantowanie i ukształtowanie przyległego terenu wzdłuż drogi wraz z obsianiem trawą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 (słownie: dwanaście tysięcy i 00/100) złotych.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Prawa zamówień publicznych.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Prawa zamówień publicznych, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Szczekocinach, numer rachunku44 8277 0002 0009 0000 0566 0006 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu Nr RR.271.1.12.2023 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ul. Wschodnia w Goleniowach.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Szczekociny 42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.6. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Prawa zamówień publicznych.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 Prawa zamówień publicznych.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 Prawa zamówień publicznych, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji finansowej, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 990000,00 złotych.4. zdolności technicznej lub zawodowej4.1. w zakresie wiedzy i doświadczeniaZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia, jeśli Wykonawca okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi o wartości co najmniej 600 000,00 PLN brutto;4.2. w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówieniaZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane z ograniczeniami lub bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.UWAGA: Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotuniniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „BUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI LEŚNICTWA ŁAZY 2024”
Dodano: 2024-05-17 - ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy ul. Dąbrowskiego 15.
Dodano: 2024-05-14 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 18 w Jaworznie przy ul. A.Mroczka 53c
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku – Etap II
Dodano: 2024-05-14 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń magazynowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania na archiwum zakładowe.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
Dodano: 2024-05-13 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
Dodano: 2024-05-13 - Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-05-10 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-10