Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Obiekt Zalipie II, o dł. ok. 335 mb - obręb Zalipie, tj. dr nr 242 w km 0+000 - 0+035, dr nr 260 w km 0+000 - 0+075, dr nr 244 w km 0+000 - 0+091 oraz dr nr 247 w km 0+080 - 0+214

Gmina Platerówka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-816 Platerówka, Platerówka 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7221690 , fax. 075 7241185
  • Data zamieszczenia: 2012-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Platerówka
    Platerówka 20 20
    59-816 Platerówka, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7221690, fax. 075 7241185
    REGON: 23082153000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugplaterowka.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Obiekt Zalipie II, o dł. ok. 335 mb - obręb Zalipie, tj. dr nr 242 w km 0+000 - 0+035, dr nr 260 w km 0+000 - 0+075, dr nr 244 w km 0+000 - 0+091 oraz dr nr 247 w km 0+080 - 0+214
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Zalipie, w gminie Platerówka. 1.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie zadanie o nazwie: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Obiekt Zalipie II, o dł. ok. 335 mb - obręb Zalipie, tj. dr nr 242 w km 0+000 - 0+035, dr nr 260 w km 0+000 - 0+075, dr nr 244 w km 0+000 - 0+091 oraz dr nr 247 w km 0+080 - 0+214. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU Podstawowe dane techniczne projektowanej drogi: - długość drogi - 335 mb, w tym: - droga główna - 295 mb, - łącznik - 40 mb, - szerokość podbudowy tłuczniowej: - na drodze głównej - 2,8 m, - na łączniku - 3,0 m, - szerokość nawierzchni asfaltowej: - na drodze głównej - 2,6 m, - na łączniku - 2,8 m, - szerokość poboczy - 0,5 m, - spadki poprzeczne jezdni - 2 %, - spadki poprzeczne poboczy - 5 %, - odwodnienie drogi: - odbudowa i budowa rowów przydrożnych i odpływowych - 316 mb, - przebudowa istniejących i budowa nowych przepustów - 4 szt./54 mb w tym: ? 500 mm - 1 szt./6 m, ? 400 mm - 3 szt./26 m, - ścieki z elementów betonowych prefabrykowanych 60x50x15 cm - 19 m, - sączki podłużne - 35 m, - studzienki deszczowe - 1 szt., - przykanaliki fi 250 mm - 1 szt./6 m, - zjazdy drogowe - 7 szt./122,5 m2 Powierzchnia zabudowy projektowanych elementów: - powierzchnia podbudowy tłuczniowej na drodze - 1.016,20 m2, - powierzchnia nawierzchni asfaltowej - 949,60 m2, - zjazdy drogowe - 122,5 m2, - powierzchnia poboczy - 329 m2, - długość drogi objętej opracowaniem - 335 mb. 1.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną. UWAGA: Załączone przedmiary robót są jedynie materiałem pomocniczym do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy jego realizacji. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 1.3. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; b) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego. 1.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 1.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lat. UWAGA: Oferta wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, poniżej 3 lat zostanie odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniężnej, -poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancji bankowej; -gwarancji ubezpieczeniowej lub -poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu O/Siekierczyn Nr 42 8392 0004 5505 4090 2000 0020, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w § 15 pkt 1.a) SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugplaterowka.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach