Przetargi.pl
Przebudowa drogi do budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Zagrodnie stanowiącej działki nr 815/20 i 815/9

Gmina Zagrodno ogłasza przetarg

  • Adres: 59516 Zagrodno 52,
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 8773 396 , fax. (076) 8773 345
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagrodno
    59516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 8773 396, fax. (076) 8773 345
    REGON: 39064767600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi do budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Zagrodnie stanowiącej działki nr 815/20 i 815/9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi do budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Zagrodnie stanowiącej działki nr 815/20 i 815/9 Droga nadmiernie wyeksploatowana oraz uszkodzona poprzez intensywne opady deszczu. Nawierzchnia drogi gruntowa miejscami utwardzona materiałem kamiennym Długość odcinka przewidzianego do przebudowy wynosi 253 mb. Opracowanie obejmuje odbudowę nawierzchni drogi . Całość mieści się w granicach działek 815/9 , 815/20 stanowiących drogę dojazdową będącą własnością gminy Zagrodno. Przy projektowaniu przebudowy drogi w miejscach włączenia posesji jak i w miejscu wpięcia do dróg gminnych jak i do drogi powiatowej przyjęto niweletę nawierzchni dopasowaną do niwelety wjazdów . Na całym odcinku drogi od km 0 + 000 – 0 + 313,5 (odcinek A-B ) oraz od 0 + 000 – 0 + 115 ( odcinek C-D ) należy wykonać koryto na całej szerokości drogi na średnią głębokość 30 cm a szerokość zjazdów na drogi gminne dopasować do szerokości istniejących zjazdów , natomiast na drogę powiatową włączenie należy dokonać z zastosowaniem promienia 6,0 m na włączeniu A i D oraz 5,0 m i 12 m na włączeniu B ( włączenia oraz promienie pokazano na planie zagospodarowania), spadek podłużny na włączeniu winien wynosić 2% z skierowaniem w kierunku drogi gminnej – masę ziemi uzyskaną z wykonania korytowania należy wywieść na wskazane przez gminę miejsce na odległość do 2,0 km i rozplantować ( nie uwzględnia się opłat za składowanie). Po wykonaniu i wyprofilowaniu koryta należy wykonać badania zagęszczenia w ilości minimum 3 badania na całej długości drogi lub w miejscach wskazanych przez inspektora nadzoru. Na tak przygotowanym podłożu należy wykonać konstrukcję warstwę odcinającą żwirowo – piaskową o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Następnie należy wykonać podbudowę – grubość podbudowy warstwa dolna z tłucznia 31,5/63 grubości 15 cm po zagęszczeniu, warstwa górna z materiału kamiennego 5/31,5 grubości 8 cm .Po stwierdzeniu prawidłowego wykonania podbudowy ( profil i zagęszczenie ) należy wykonać skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 1,0 kg/m2 i ułożyć warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC16W grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm . Po wykonaniu warstwy wiążącej należy nawierzchnię skropić emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 i ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm Po zakończeniu wykonania nawierzchni należy wykonać uzupełnienia poboczy materiałem kamiennym np. kliniec, frezowina przy średniej grubości utwardzenia pobocza 10 cm po zagęszczeniu . Pobocze ze względu na projektowaną szerokość nawierzchni ( 4,0 m ) stanowi element dla ruchu drogowego przy wymijaniu się pojazdów - będzie podlegał badaniu zagęszczenia wg wskazań inspektora nadzoru .Pobocze z tego samego względu należy skropić emulsją asfaltową i zamiałować grysem 5/8 w ilości 10 kg/m2 Celem odprowadzenia wód opadowych i roztopowych nadano nawierzchni odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne zabezpieczające spokojny przepływ wód ze skierowaniem ich w pobocze drogi . Na wjazdach na drogi gminne projektuje się ustawienie krawężnika najazdowego lub na leżąco zabezpieczającego podmywanie lub inne uszkodzenie nawierzchni projektowanej drogi .Krawężnik należy też ustawić na łuku w km 0 + 110 – 0 + 120 w tym przypadku wyłącznie krawężnik najazdowy Główne parametry obiektu: - długość – odcinek A-B 313,50 m + odcinek C-D 115 m = 428,50 mb - powierzchnia nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna - 1804 ,00 m2 - powierzchnia warstwy wiążącej – 1850,8 m2 - podbudowa – 1893,60 m 2 ustawienie krawężników drogowych najazdowych – 22,0 mb. - pobocza 406,5 m2 - oznakowanie – szt 6 ( 3 słupki ) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Przedmiary robót – Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale, 2) Pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w oryginale 3) Formularz ofertowy (Oferta) wg Załącznika nr 1 do SIWZ 4) Dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 Pzp. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej Grupy Kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik 6) Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kosztorysu ofertowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach