Przetargi.pl
„PRZEBUDOWA DROGI 1512W W MIEJSCOWOŚCI ŻUKÓW"

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 240 570 , fax. 227 240 570
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 240 570, fax. 227 240 570
    REGON: 14976316000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PRZEBUDOWA DROGI 1512W W MIEJSCOWOŚCI ŻUKÓW"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty obejmują wykonanie robót drogowych polegających na wykonaniu przebudowy w Gminie Grodzisk Mazowiecki Powiat Grodziski i obejmują budowę chodnika wraz ze zjazdami na odc. od drogi powiatowej nr 1509W do ul. - Wojska Polskiego oraz wymianę konstrukcji jezdni na odc. od km 0+335,5 do km 0+612,2 wraz ze zjazdami, wykonanie drenażu, odmulenie rowu przydrożnego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej gr. śr. 7, nowej konstrukcji jezdni (warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej - pospółka gr. 10 cm, podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 gr. 20 cm, warstwy podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC16 W35/50 o gr. 6 cm dla ruchu KR-3/4, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W 35/50 dla ruchu KR3/4 gr. 6 cm, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 35/50 dla ruchu KR-3/4 gr. 5 cm), zjazdów do indywidualnych i publicznych o nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce z mieszanki związanej cementem C2,5 MPa gr. 5 cm ( warstwa z mieszanki niezwiązanej- pospółka gr. 10 cm, podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego 0/31,5 gr. 15 cm-zjazdy indywidualne i gr. 20 cm. –zjazy publiczne), chodnika o szer.3-2 m o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 6 cm na podsypce z mieszanki związanej cementem C2,5MPa gr. 5 cm (warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej- pospółka gr. 15 cm – chodnik za rowem, warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego kamiennego gr. 15 cm – chodnik przy jezdni), oczyszczenia, pogłębienie i wyprofilowanie rowów przydrożnych z wzmocnieniem części rowów płytami ażurowym i płytami chodnikowymi na podsypce z mieszanki związanej cementem C1,5/2 MPa gr. 10 cm, drenażu z rur o średnicy 200mm w geowłókninie z wypełnieniem żwirem 16/32, 8 szt. studzienek rewizyjnych z tworzywa sztucznego, przepustów pod zjazdami z rur PEHD o średnicy 40 cm wraz ze betonowymi ściankami czołowymi, robót rozbiórkowych i ziemnych, karczowania karp po wyciętych drzewach. 2.1. Roboty przygotowawcze • Roboty pomiarowe winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi Instrukcjami GUGiK Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Punkty wierzchołkowe, punkty główne, pośrednie trasy muszą mieć oznaczenia określające jednoznacznie w sposób trwały charakterystykę i położenie tych punktów. • Karczowanie karp po wyciętych drzewach obejmują karczowanie karp z wywozem materiału, • Roboty ziemne obejmują wykonanie koryta: wymianę konstrukcji nawierzchni, zjazdy, chodniki, przepusty i ławy, odmulenie, wyprofilowanie rowów, wykonanie nasypów ( materiał wykonawcy) z zagęszczeniem, • Roboty rozbiórkowe obejmują rozbiórkę krawężnika, obrzeży, nawierzchni chodnika, zjazdów, podbudowy zjazdów, przepustów, frezowanie nawierzchni jezdni, 2.2. Nawierzchnia jezdni • krawężniki/oporniki zakres robót obejmuje ustawienie od strony chodnika, peronów, opaski krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,0925 m², oporników betonowych 12x25 i na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,0675 m² . • nawierzchnia obejmuje wykonanie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego AC16 W 35/50 o gr. 6 cm dla ruchu KR-3/4, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W 35/50 dla ruchu KR3/4 gr. 6 cm, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 35/50 dla ruchu KR-3/4 gr. 5 cm, 2.3. Chodnik zakres robót obejmuje wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 6 cm podsypce z mieszanki związanej cementem C 2,5 MPa gr. 5 cm i na podbudowie z mieszanki niezwiązanej gr. 15 cm – chodnik za rowem i podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego kamiennego gr. 15 – chodnik przy jezdni w obrzeżu betonowym 8x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10 o przekroju 0,035 m² 2.4. Zjazdy zakres robot obejmuje wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej - pospółka gr. 10 cm, podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego 0/31,5 gr. 15 cm – zjazdy indywidualne i gr. 20 cm – zjazdy publiczne, nawierzchni z kostki betonowej szarej (kształt dwuteownik) na warstwie mieszanki związanej cementem 2,5 MPa gr. 5 cm i krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,0925 m², opornikiem betonowym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,0675 m². 2.5. Odwodnienie zakres robot obejmuje: • Rowy zakres robót obejmuje odmulenie, wyprofilowanie skarp, wykonanie umocnienia skarp i dna rowów płytami ażurowymi 60x40x8 na podsypce z mieszanki związanej spoiwem hydrauliczny C1,5/2 MPa gr. 10 cm, umocnienie spływu wody płytami chodnikowymi 50x50 na podsypce z mieszance związanej spoiwem hydrauliczny C1,5/2 MPa gr. 10 cm. • Drenaż zakres robót obejmuje wykonanie drenu o średnicy 200 mm w otulinie żwirowej 16/32 o przekroju 0,2769 m² w geowłókinie z zasypaniem warstwą mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego kamiennego 31/63 gr. Zmiennej 10cm i 20 cm, wykonanie studni rewizyjnych z tworzywa sztucznego o średnicy 400 mm z kinetą, pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typ ciężki. • Przepusty zakres robót obejmuje wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PEHD SN8 o średnicy 40 cm na ławie z mieszanki niezwiązanej – pospółka gr. 20 cm i z betonowymi prefabrykowanymi ściankami czołowymi prostymi. 3. Projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. Zakres robót obejmuje wykonanie projektu organizacji robót na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. Projekt organizacji robót powinien przewidywać wykonanie poszerzenia i frezowania nawierzchni, chodników, zjazdów, odwodnienia, przy utrzymaniu ruchu, natomiast konstrukcji nawierzchni jezdni całą szerokością jezdni. Projekt winien przewidzieć oznakowanie dzienne i nocne (w przypadku dopuszczania do ruchu w nocy). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania objazdów/przejazdów. Po zakończeniu robót do obowiązków wykonawcy należy demontaż oznakowania z czasowej organizacji ruchu 4. Warunki realizacji zamówienia. Roboty wykonać zgodnie z: a) dokumentacją projektową b) STWiOR, c) obowiązującymi normami i przepisami, ST W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Jeżeli Wykonawca zamierza zaoferować rozwiązanie równoważne, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 3. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. a. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano – montażowych o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108, z późn. zm.). b. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. c. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. d. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie zanonimizowanych umów o pracę (umowy pozbawione danych osobowych pracowników) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. e. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi powyżej . f. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. g. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ), 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji za wady licząc od daty zakończenia robót i podpisania protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 20 000 PLN Słownie: dwadzieścia tysięcy PLN. 2. Wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy, może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść, przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao Nr 80 1240 6973 1111 0010 8273 8643 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy załączyć do oferty w oryginale. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej (dopuszcza się równoważną treść zobowiązania). 8. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12 i 13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 4 lit. a-c niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia dotyczące, wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych, w art. 22a ustawy oraz dotyczących podwykonawców, składane są w oryginale. 6. Pozostałe dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, inne niż oświadczenia, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami mającymi ułatwić Wykonawcy złożenie oferty. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje. 9. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach