Przetargi.pl
Przebudowa dróg, zagospodarowanie terenu oraz przebudowa nawierzchni na działce na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 158 761 119
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40
    37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 158 761 119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg, zagospodarowanie terenu oraz przebudowa nawierzchni na działce na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg, zagospodarowaniu terenu oraz przebudowie nawierzchni na działce na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Zadanie 1 – Droga dojazdowa na dz. 1195 w miejscowości Przędzel. Zadanie realizowane ze środków związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych: a) roboty przygotowawcze:  odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym,  mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy do 10 cm, b) podbudowy:  profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,  koryto wykonane mechanicznie dł. 20 cm,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – tłucznia kamiennego 20/63 mm klinowanego mieszanką 0/31,5 mm przy grubości warstwy 20 cm, c) nawierzchnie i elementy ulic:  wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 W- warstwa wiążąca przy grubości warstwy 3 cm po zagęszczeniu,  wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S- warstwa ścieralna przy grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu, d) roboty wykończeniowe:  uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym przepuszczalnym o uziarnieniu 0/31,5 mm spełniającym warunki mechanicznego zagęszczenia przy grubości w-wy do 20 cm po zagęszczeniu, e) oznakowanie pionowe i poziome. 2) Zadanie 2 – Przebudowa ulicy Harcerskiej: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:  odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym,  rozebranie istniejących krawężników betonowych, obrzeży betonowych, chodników z elementów betonowych wraz z wywiezieniem materiałów z rozbiórki,  rozebranie słupków (masztów) do znaków drogowych,  zdjęcie tarcz, tablic znaków drogowych, b) elementy odwodnienia:  wykonanie przykanalików z rur PVC,  wykonanie studzienek ściekowych – Ø 50 cm z osadnikiem bez syfonu,  posypka żwirowa na podłożu o grubości 10 cm,  ułożenie geowłókniny,  podsypka filtracyjna ze żwiru w gotowym suchym wykopie wykonana wraz z przygotowaniem kruszywa,  ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych prostych,  czyszczenie studzienek i kratek ściekowych, c) podbudowa jezdni:  wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,  wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,50 mm, warstwa dolna o grubości do 15 cm,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 20-63 mm, warstwa dolna o grubości do 25 cm, d) nawierzchnie i elementy ulic:  przyklejenie geosiatki na całej powierzchni jezdni,  wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm,  wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grubości warstwy do 5 cm,  wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno o średniej grubości warstwy 3 cm,  ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,  wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 i 8 cm,  ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm,  ułożenie ścieków z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm,  wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 i 8 cm, e) oznakowanie poziome i pionowe, f) inne roboty:  budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SKR-1 dwuczęściowych z pokrywą i ramą typu ciężkiego,  budowa kanałów technologicznych. 3) Zadanie 3 – Przebudowa nawierzchni na działce o numerze ewid. 2294/6: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:  odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym,  rozebranie istniejących krawężników betonowych, obrzeży betonowych, chodników z elementów betonowych wraz z wywiezieniem materiałów z rozbiórki,  rozebranie jezdni z elementów prefabrykowanych o grubości 15cm (trylinki), b) elementy odwodnienia:  wykonanie ścieku z polimerobetonu 20cm x 20cm z rusztem żeliwnym, c) podbudowa jedni:  wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,  wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-30,50 mm, warstwa dolna o grubości 15 cm,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 20-63 mm, warstwa dolna o grubości do 25 cm,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – tłucznia kamiennego 31,5 – 63 mm, warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – tłucznia kamiennego, warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm, d) elementy ulic: e) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, f) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 i 8 cm, g) ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm. 4) Zadanie 4 – Zagospodarowanie terenu wokół budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Przędzelu-Kolonii. Zadanie jest finansowane ze środków pochodzących z Funduszu Sołeckiego Sołectwa Przędzel - Kolonia: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, c) oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych nieulepszonych i bitumicznych, d) skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych niebitumicznych i bitumicznych emulsją asfaltową, e) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 20/63mm klinowanego mieszanką 0/31,5mm przy grubości warstwy 12cm, f) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16 W - warstwa wiążąca przy grubości warstwy 3 cm po zagęszczeniu, g) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S - warstwa ścieralna przy grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu, h) wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa górna, grub. warstwy po zagęszczeniu 15cm - do granicy pasa drogowego drogi powiatowej, i) ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10 (B-10) obramowanie proj. jezdni manewrowej, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i STWiORB będącymi załącznikiem do s.i.w.z. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej s.i.w.z. oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej s.i.w.z. lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz STWiORB jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 6. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy p.z.p Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia – wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. 10. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem. 11. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje, nie zostaną zapłacone. 2) Dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność: dokumentacja projektowa, STWiORB oraz s.i.w.z. 3) Wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. 4) Oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. 5) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-07-27 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy z siedzibą w Stalowej Woli 98 9430 1032 4003 3237 2000 0009, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń, gwarancji należy złożyć w oryginale. Zamawiający dopuszcza złożenia tego dokumentu środkiem komunikacji elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru z Załącznika nr 2; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru z Załącznika nr 3; 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7) Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych według wzoru z Załącznika nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach