Przetargi.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości Szczepkowo Borowe

Gmina Janowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 13111 Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 626 20 02 , fax. 89 626 21 86
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowiec Kościelny
    Janowiec Kościelny 62
    13111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 626 20 02, fax. 89 626 21 86
    REGON: 51074301900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości Szczepkowo Borowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości Szczepkowo Borowe” obejmujące: -roboty przygotowawcze, -roboty rozbiórkowe, -podbudowy, -nasypy, -obramowania, -korytka ściekowe, -nawierzchnie, -pobocza, -zjazdy, -roboty wykończeniowe, -wykonanie geodezyjnej mapy poinwentaryzacyjnej odcinka dróg po przebudowie. Wyżej wymienione roboty budowlane będą wykonywane w II etapach, i tak: Zakres robót I etapu obejmuje: -roboty przygotowawcze, -roboty rozbiórkowe, -nasypy, -obramowania. Zakres robót II etapu obejmuje: -podbudowy, -korytka ściekowe, -nawierzchnie, -pobocza, -zjazdy, -roboty wykończeniowe, -prace geodezyjne. 2.KOD CPV45232452-5Roboty drogowe 45111200-0Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111100-9Roboty w zakresie burzenia 45233320-8Fundamentowanie dróg 45233220-7Roboty w zakresie nawierzchni dróg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w projekcie budowlanym, SST, przedmiarze robót, SIWZ oraz w projekcie umowy. Użyte w przedmiarach robót, stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważnie” Zadanie przebudowa dróg będzie realizowana w latach 2016 – 2017. 3.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, 1)Wykonawca zobowiązuje się, że przynajmniej 2 osoby wykonujące prace związane z przedmiotem zamówienia świadczyć będą roboty w okresie realizacji umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666) zgodnie z załącznikiem do umowy pn. „Wykaz pracowników”. 2)Wykonawca w terminie 3 dni od daty podpisania umowy oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartej przez Wykonawcę z pracownikami. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracownika zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3)Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracownika na podstawie umowy o pracę. 4)Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracownika na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia Pracownika świadczącego usługę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu. 1.rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) kierowanie i nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232452-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 22 312,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące trzysta dwanaście zł). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: •pieniądzu; •poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; •gwarancjach bankowych; •gwarancjach ubezpieczeniowych; •poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359); Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy, na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Nidzicy Oddział w Janowcu Kościelnym Nr 20 8834 1035 2004 0200 1155 0005 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13 – 111 Janowiec Kościelny – sekretariat. Do oferty nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego – lecz jego kopię. 3.Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). 4.W przypadku przedłużenia przez Wykonawcę terminu związania ofertą, gwarant zobowiązuje się przedłużyć okres ważności wadium na czas wskazany przez wykonawcę, a jeżeli nie jest to możliwe wystawić nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą (art. 85, pkt.2 i 4 ustawy Pzp) 5.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia: 20.12.2016 r. do godz. 10:30 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie § 8 pkt 7 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Zwrot wadium 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli takiego zabezpieczenia żądano; 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 10.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.9.2. niniejszej SIWZ jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: •odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, •nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli dotyczy, •zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach