Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH W CHRÓSTNIKU NA ODCINKU OD POS. 82/A DO ZJAZDU NA DZ. 332/16 – ETAP I

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Władysława Łokietka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH W CHRÓSTNIKU NA ODCINKU OD POS. 82/A DO ZJAZDU NA DZ. 332/16 – ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa dróg wewnętrznych w Chróstniku na odcinku od pos. 82/A do zjazdu na dz. 332/16 – Etap I”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach ww. zadania, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: a) w części drogowej: przebudowy odcinka drogi wewnętrznej poprzez wykonanie konstrukcji o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,00-4,00 m na odcinku: km od 0+000 do ok. 0+326.09 oraz sięgaczy: na działce 270/96 (dług. ok. 48,0 mb), na działkach 304/26, 304/26 (dług. ok. 40,5 mb), zjazdów indywidualnych i dojść do posesji z kostki betonowej, utwardzenia poboczy kruszywem łamanym, b) w części elektrycznej: budowy kablowej linii oświetleniowej zasilającej słupy oświetlenia ulicznego: dł. linii ok. 332 m, kabel typu YAKY 4x25mm2 ułożony w rurach osłonowych typu DVK oraz typu SRS, uziomu pionowego l=10m i R<10 Om: dostawy i montażu słupów oświetleniowych o kształcie stożkowym okrągłym, aluminiowych, anodowanych, w kolorze naturalnym aluminium, zabezpieczonych w dolnej części elastomerem poliuretanowym do wysokości min. 35cm o wysokości 7m, o grubości ścianki min. 4 mm, wyposażonych w stopę umożliwiającą montaż na fundamencie prefabrykowanym: 8 szt. dostawy i montażu opraw oświetleniowych o korpusie z odlewu aluminiowego, z sodowym źródłem światła o mocy 70W, elektronicznym statecznikiem, o stopniu szczelności min. IP 66, o stopniu odporności na uderzenia min. IK=08: 8 szt. rozbudowy istniejącej szafki oświetleniowej wg schematu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Przedmiotowe zamówienie dotyczy ETAPU I (oznaczonego na PZT), który stanowi część zakresu objętego dokumentacją projektową (zgodnie z załączonymi przedmiarami). 3. W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych.Warunki szczegółowe przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: - pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, - pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych nawierzchni dróg, zjazdów, chodników, c) robót elektrycznych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt C SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach