Przetargi.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Jagodowa, Słowicza, Klonowa i Sosnowa w Łącku

Gmina Łąck ogłasza przetarg

  • Adres: 09520 Łąck, ul. Gostynińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 243 841 400
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łąck
    ul. Gostynińska 2
    09520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 243 841 400
    REGON: 61101573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uglack.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Jagodowa, Słowicza, Klonowa i Sosnowa w Łącku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Jagodowa, Słowicza, Klonowa i Sosnowa w Łącku”. W ramach niniejszego zadania wykonana zostanie nawierzchnia bitumiczna dróg wewnętrznych w Łącku – ul. Jagodowa o długości 110,00 m; ul. Słowicza o długości 105,00 m; ul. Klonowa o długości 100,00 m i ul. Sosnowa o długości 118 m. Wszystkie drogi o szerokości jezdni 4,00 m. Nie przewiduje się wycinki drzew. Gospodarka wodna pasa drogowego nie ulega zmianom. Woda opadowa i roztopowa będzie rozsączana na powierzchni chłonnej w zakresie pasa drogowego. Zakres robót obejmuje m.in.: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - regulacja wysokości istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej; - wykonanie nawierzchni, tj. 2 warstw o grubości: warstwa wiążąca 4 cm i warstwa ścieralna o grubości 3 cm; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego; - geodezyjne tyczenie granic na gruncie oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych oraz przedmiar robót. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w terenie, zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Zamawiający wymaga, aby przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał przez cały czas trwania zamówienia osoby na podstawie umów o pracę. Wykonawca będzie dokumentował zatrudnienie w/w osób przedstawiając Zamawiającemu w ujęciu miesięcznym wykaz tych osób. Zamawiający będzie posiadał uprawnienia w zakresie kontroli w/w wymagań, polegające na prawie do żądania w dowolnym momencie trwania umowy: umów o pracę oraz potwierdzenia opłacania składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w stosunku do osób wymienionych w w/w wykazie. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej; - wykonanie poboczy; - czynności w zakresie utrzymania czystości/sprzątania terenu budowy. Obowiązek ten nie dotyczy stanowisk obejmujących czynności kwalifikowanych jako wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownik budowy, nadzór techniczny, itp.). W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawców lub podwykonawców, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Podstawę do sporządzenia kosztorysów ofertowych stanowi dokumentacja projektowa. Kosztorys (zgodny ze złożoną ofertą) zostanie dostarczony Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – załącznik nr 8 do SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 9 do SIWZ i przedmiar robót – załącznik nr 10 do SIWZ. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz posiadające wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.).Występujące w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów i urządzeń oraz ich dostawców należy traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. W ofercie można, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, zaproponować urządzenia i materiały równoważne. Ofertą równoważną jest przedmiot, urządzenie lub proponowany materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Koszty związane z wykazaniem równoważności oferty ponosi Wykonawca. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania spełnienia wymagań i efektów inwestycyjnych, które muszą być w pełni zgodne z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy będzie spoczywać trud udowodnienia, że produkt jest równoważny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw – odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winni być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi / przedstawicielowi / partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (patrz Rozdział III pkt. III.12 SIWZ). 5. Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega ww. informacje w ofercie w formie odrębnego oświadczenia). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach