Gmina Tarnowiec ogłasza przetarg
- Adres: 38-204 Tarnowiec, Tarnowiec
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4424089, 013 4424092, , fax. 134 424 011
- Data zamieszczenia: 2019-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnowiec
Tarnowiec 211
38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie
tel. 013 4424089, 013 4424092, , fax. 134 424 011
REGON: 37044039900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarnowiec.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Tarnowiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowiec”. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie przebudowę następujących dróg znajdujących się na terenie Gminy Tarnowiec na następujących odcinkach: 1) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 711 i 723 w miejscowości Łajsce: odcinek o długości 205,00 m o nawierzchni żwirowej, na którym przewidziano wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o łącznej grubości 7 cm wraz z wykonaniem podbudowy i robotami towarzyszącymi. 2) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 408 w m. Łubno Opace: odcinek o długości 127,00 m o nawierzchni żwirowej, na którym przewidziano wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o łącznej grubości 7 cm wraz z wykonaniem podbudowy i robotami towarzyszącymi. 3) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 719 w m. Tarnowiec: odcinek o długości 136,00 m o nawierzchni żwirowej, na którym przewidziano wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o łącznej grubości 7 cm wraz z wykonaniem podbudowy i robotami towarzyszącymi. 4) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 655 w m. Wrocanka: odcinek o długości 66,00 m o nawierzchni żwirowej, na którym przewidziano wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o łącznej grubości 7 cm wraz z wykonaniem podbudowy i robotami towarzyszącymi. 5) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 320 w m. Łubno Szlacheckie: odcinek o długości 165,00 m o nawierzchni żwirowej, na którym przewidziano wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o łącznej grubości 7 cm wraz z wykonaniem podbudowy i robotami towarzyszącymi. 6) Wykonanie nawierzchni bitumicznej na placu przy Domu Ludowym w miejscowości Glinik Polski: o łącznej powierzchni 75,00 m2 o nawierzchni bitumicznej oraz ułożenie krawężnika. Realizowany zakres robót wynika z dokumentacji technicznej i przedmiarów robót. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 6 do SIWZ – Dokumentacja projektowa dla zadania nr 1. , orientacje lokalizujące zadania Załącznik nr 7 do SIWZ – Przedmiary robót Załącznik nr 8 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Przedstawione w projekcie budowlanym rozwiązania odpowiadają przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego w szczególności dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w trakcie wykonywania robót umożliwił właścicielom przyległych nieruchomości dojazd do pól. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2019 poz. 1040 t.j. z póź zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) z oznaczeniem wadium – „Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Tarnowiec”) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r., poz. 310 z póz. Zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Tarnowiec o/Tarnowiec 04 8627 1040 2005 7000 1691 0001. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. 7 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferta zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ; 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
Dodano: 2024-05-09 - Modernizacja nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Frysztak
Dodano: 2024-05-08 - Budowa żłobka w miejscowości Krasne – roboty drogowe.
Dodano: 2024-04-29 - „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej w m. Borki Nizińskie - II linia zabudowy”
Dodano: 2024-04-29 - Utwardzenie i uporządkowanie terenu na działkach ewidencyjnych nr 2458/1 w miejscowości Brzozów.
Dodano: 2024-04-20 - „Przebudowa drogi gminnej nr 109916R Boratynówka Husów“ w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-16 - Remont ul. Poniatowskiego w Brzozowie
Dodano: 2024-04-13 - Przebudowa drogi na działce gruntowej 1046/2, 1045/4 w miejscowości Zmiennica
Dodano: 2024-04-03 - Remont ul. Poniatowskiego w Brzozowie
Dodano: 2024-03-24 - Rozbudowa drogi gminnej nr 108561R Krasne Osiedle od km 0+808.12 w miejscowości Krasne.
Dodano: 2024-03-20