Przetargi.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Tarnowiec

Gmina Tarnowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-204 Tarnowiec, Tarnowiec
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4424089, 013 4424092, , fax. 134 424 011
  • Data zamieszczenia: 2019-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnowiec
    Tarnowiec 211
    38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie
    tel. 013 4424089, 013 4424092, , fax. 134 424 011
    REGON: 37044039900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarnowiec.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Tarnowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowiec”. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie przebudowę następujących dróg znajdujących się na terenie Gminy Tarnowiec na następujących odcinkach: 1) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 711 i 723 w miejscowości Łajsce: odcinek o długości 205,00 m o nawierzchni żwirowej, na którym przewidziano wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o łącznej grubości 7 cm wraz z wykonaniem podbudowy i robotami towarzyszącymi. 2) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 408 w m. Łubno Opace: odcinek o długości 127,00 m o nawierzchni żwirowej, na którym przewidziano wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o łącznej grubości 7 cm wraz z wykonaniem podbudowy i robotami towarzyszącymi. 3) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 719 w m. Tarnowiec: odcinek o długości 136,00 m o nawierzchni żwirowej, na którym przewidziano wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o łącznej grubości 7 cm wraz z wykonaniem podbudowy i robotami towarzyszącymi. 4) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 655 w m. Wrocanka: odcinek o długości 66,00 m o nawierzchni żwirowej, na którym przewidziano wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o łącznej grubości 7 cm wraz z wykonaniem podbudowy i robotami towarzyszącymi. 5) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 320 w m. Łubno Szlacheckie: odcinek o długości 165,00 m o nawierzchni żwirowej, na którym przewidziano wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o łącznej grubości 7 cm wraz z wykonaniem podbudowy i robotami towarzyszącymi. 6) Wykonanie nawierzchni bitumicznej na placu przy Domu Ludowym w miejscowości Glinik Polski: o łącznej powierzchni 75,00 m2 o nawierzchni bitumicznej oraz ułożenie krawężnika. Realizowany zakres robót wynika z dokumentacji technicznej i przedmiarów robót. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 6 do SIWZ – Dokumentacja projektowa dla zadania nr 1. , orientacje lokalizujące zadania Załącznik nr 7 do SIWZ – Przedmiary robót Załącznik nr 8 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Przedstawione w projekcie budowlanym rozwiązania odpowiadają przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego w szczególności dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w trakcie wykonywania robót umożliwił właścicielom przyległych nieruchomości dojazd do pól. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2019 poz. 1040 t.j. z póź zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) z oznaczeniem wadium – „Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Tarnowiec”) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r., poz. 310 z póz. Zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Tarnowiec o/Tarnowiec 04 8627 1040 2005 7000 1691 0001. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. 7 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferta zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ; 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach