Przetargi.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Secemin

Gmina Secemin ogłasza przetarg

  • Adres: 29-145 Secemin, ul. Struga
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48343556017 , fax. +48343556017
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Secemin
    ul. Struga 2
    29-145 Secemin, woj. świętokrzyskie
    tel. +48343556017, fax. +48343556017
    REGON: 15139899400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Secemin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących zadań: a) Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Ropocice (obszar położony na dz. ewid. Nr 162; obręb Wałkonowy Dolne) – dł. odc. 170 mb b) Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Wola Czaryska (obszar położony na dz. ewid. Nr 170; obręb Wola Czaryska) – dł. odc. 190 mb c) Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Psary Wieś (obszar położony na dz. ewid. Nr 332; obręb Psary Wieś) – dł. odc. 90 mb d) Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Wolica (obszar położony na dz. ewid. Nr 794; obręb Wola Wolica) – dł. odc. 155 mb e) Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Secemin (obszar położony na dz. ewid. Nr 2075; obręb Secemin) – dł. odc. 230 mb. Opisy techniczne zostały zawarte w załącznikach nr 10a - 10e do SIWZ'u. Przedmiary robót które przewidziane są do wykonania stanowią załączniki nr 11a -11e do SIWZ'u.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11. Wymagania dotyczące wadium 11.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 11.2. Koszt wniesienia wadium ponosi Wykonawca. 11.3. Zamawiający nie dopuszcza wpłaty wadium w kasie Urzędu Gminy Secemin. 11.4. Każda oferta musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium w kwocie wskazanej w poniższej tabeli: 11.5. W przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania wadium wynosi 9 000 zł. Nazwa zadania Kwota wadium 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Ropocice (obszar położony na dz. ewid. Nr 162; obręb Wałkonowy Dolne) – dł. odc. 170 mb 2000,00 zł 2. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Wola Czaryska (obszar położony na dz. ewid. Nr 170; obręb Wola Czaryska) – dł. odc. 190 mb 2000,00 zł 3. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Psary Wieś (obszar położony na dz. ewid. Nr 332; obręb Psary Wieś) – dł. odc. 90 mb 1000,00 zł 4. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Wolica (obszar położony na dz. ewid. Nr 794; obręb Wola Wolica) – dł. odc. 155 mb 1500,00 zł 5. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Secemin (obszar położony na dz. ewid. Nr 2075; obręb Secemin) – dł. odc. 230 mb 2500,00 zł 11.6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r, poz. 110 ze zm.). 11.7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy Secemin: Bank Spółdzielczy Koniecpol O/Secemin, numer konta: 59 8276 1026 2102 0000 0303 0005. 11.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych bez potwierdzenia tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. 11.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie i SIWZ, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.16. W przypadku pozostałych form wniesienia wadium, dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien być dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert lub dostarczony Zamawiającemu wraz z ofertą. Z dokumentu tego powinno wynikać, że gwarantuje on wypłatę wadium Zamawiającemu w okresie związania ofertą. 11.17. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na kompletną ofertę składają się: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1. 2. Kosztorys ofertowy, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. – załącznik nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykaz wykonanych robót wraz z referencjami– załącznik nr 5. 7. Pełnomocnictwo/upoważnienie, w przypadku podpisywania oferty przez osobę(y), której upoważnienie nie wynika z załączonego dokumentu rejestracyjnego. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 7. 9. Oświadczenie o poleganie na zasobach innych podmiotów - załącznik nr 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną