Przetargi.pl
Przebudowa dróg w miejscowościach Krzaki, Nowa Wieś, Kliczków Wielki – Kliczków Kolonia, Pyszków

Gmina Brzeźnio ogłasza przetarg

  • Adres: 98275 Brzeźnio, ul. Wspólna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8203026, 043 8203024 , fax. 438 203 671
  • Data zamieszczenia: 2018-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeźnio
    ul. Wspólna 44
    98275 Brzeźnio, woj. łódzkie
    tel. 043 8203026, 043 8203024, fax. 438 203 671
    REGON: 73093443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w miejscowościach Krzaki, Nowa Wieś, Kliczków Wielki – Kliczków Kolonia, Pyszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa dróg w miejscowościach Krzaki, Nowa Wieś, Kliczków Wielki – Kliczków Kolonia, Pyszków Zamówienie udzielane jest w 4 częściach: Część 1 przedmiotu zamówienia – Przebudowa drogi gminnej w m. Krzaki Prace będą polegały m.in. na: - wykonaniu obustronnych poboczy z kamienia łamanego 0/31,5 mm o szer. 0,75-1,0m, warstwą 15 cm - wykonaniu zjazdów z kamienia łamanego 0/31,5 mm, warstwą - 15 cm - pogrubieniu istniejącej podbudowy kamieniem łamanym 0/31,5 mm warstwą gr. 10,0 cm - skropieniu podbudowy emulsją kationową - wykonaniu nawierzchni – warstwa ścieralna z asfaltu betonowego AC11 S50/70 warstwą 6,0 cm na szer. 3,0 m - wykonaniu oznakowania pionowego Łączna długość odcinków dróg do wykonania – ok. 513 mb Część 2 przedmiotu zamówienia – Przebudowa drogi nr 114167E w m. Nowa Wieś na odcinku od drogi wojewódzkiej do drogi S8 – odcinek długości 763 mb Prace będą polegały m.in. na: - wykonaniu obustronnych poboczy z kamienia łamanego o frakcjach: 0/31,5 mm i 0/63 mm o szer. 1,0 m, warstwa 17 cm - wykonaniu zjazdów z kamienia łamanego o grubości 17 cm do pól oraz z kostki betonowej do posesji - skropieniu emulsją i wykonanie remontu miejsc przełomowych betonem asfaltowym AC 16 W 50/70 - wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W 50/70 - wykonaniu nawierzchni – warstwa ścieralna z asfaltu betonowego AC11 S50/70 na szer. 3,2 m - odmuleniu rowów jednostronnie (prawa strona) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania niwelacji odmulanych rowów i uzgodnienia parametrów przed realizacją prac Część 3 przedmiotu zamówienia – Przebudowa drogi w m. Kliczków Wielki – Kliczków Kolonia gm. Brzeźnio Prace będą polegały m.in. na: – wykonaniu obustronnych poboczy o szer. 0,75 m: warstwa dolna z żużla paleniskowego warstwa 12 cm oraz nawierzchnia z destruktu asfaltowego - wykonaniu rowów odparowujących - wykonaniu zjazdów na posesje o nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 15 cm, na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem lub destruktu asfaltowego oraz wymiana rur pod zjazdami na PCV - wykonaniu przebudowy przepustu drogowego - poszerzeniu jezdni do 4,5 m - wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej na odc. Ok. 1,15 km/ szer. 4,5 m (warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 warstwą grubości 4 cm) - wykonaniu chodników z kostki betonowej - wykonaniu nowego oznakowania pionowego i poziomego – zgodnie z projektem org. Ruchu W/w zadanie współfinansowane jest ze środków Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019 Część 4 przedmiotu zamówienia – Przebudowa drogi gminnej w m. Pyszków Inwestycja obejmuje wykonanie: a) na odcinku 0+000 – 0+320 – wyrównanie betonem asfaltowym istniejącej nawierzchni z destruktu w ilości 50 kg/m2 -ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubości 6 cm -umocnienie poboczy kamieniem łamanym 0/31,5 grubości 15 cm b) na odcinku 0+320 – 0+600 -profilowanie z nadaniem spadków poprzecznych i podłużnych istniejącej podbudowy z kruszywa -wzmocnienie podbudowy warstwą z kamienia łamanego 0/31,5 grubości 10 cm -ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubości 6 cm -umocnienie poboczy kamieniem łamanym 0/31,5 grubości 15 cm W/w zadanie współfinansowane jest ze środków budżetu Województwa łódzkiego pochodzących z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych. Gmina Brzeźnio posiada aktualne zgłoszenia robót budowlanych przebudowy w/w dróg w Starostwie Powiatowym w Sieradzu. 2) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania osób o których mowa w art. 29 ust. 3 a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy i niniejszej siwz. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacjach projektowych. Wykonawca wykona wszystkie roboty wynikające z dokumentacji projektowej, nawet wtedy, gdy nie zostały wcześniej ujęte w przedmiarze robót, a są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wynosi na wykonane roboty (materiały, robociznę) i wady wbudowanych materiałów – co najmniej 48 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest równa okresowi gwarancji i wynosi minimum 48 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 5) Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej placu budowy – zapoznał się z przedmiotem zamówienia. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną normami oraz warunkami technicznymi odbioru robót stąd wyklucza się roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 7) Koszty obsługi geodezyjnej w tym m.in. wytyczenie nowych obiektów w terenie oraz inwentaryzacji powykonawczej, odtworzenie uszkodzonych w trakcie budowy punktów granicznych ponosi wykonawca. 8) Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym jego środkami transportu lub podwykonawcy. 9) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób trzecich. 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Zamawiającego w tym zakresie jest wyłączona. 11) Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający dojazd do posesji. 12) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową i załączonym do umowy kosztorysem ofertowym z materiałów własnych, posiadających aktualne atesty i certyfikaty, świadectwa pozwalające na ich stosowanie. Dokumenty te zobowiązany jest przedłożyć przed rozpoczęciem robót Inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji na ich wbudowanie itp. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Materiały itp. będą wysokiej jakości oraz pozbawione będą wad projektowych, wykonawczych i materiałowych. 13) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego. 14) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień wynikających z dokumentacji projektowej oraz wynikłych w trakcie realizacji prac m.in. w zakresie prac drogowych, tymczasowej organizacji ruchu, energetycznych, telekomunikacyjnych. 15) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego i Autorskiego, w tym ochrony środowiska oraz przy zachowaniu przepisów BHP i p-poż., przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 16) Wykonawca ma obowiązek sporządzić kompletną dokumentację powykonawczą robót, w tym dokumentację do celów odbioru końcowego, nadzoru budowlanego, itp. Wykonawca ma obowiązek uzyskać wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające prawidłowość wykonania robót, przygotować wszystkie kompletne dokumenty, badania, analizy i sprawdzenia (jeśli dotyczy). 17) Wykonawca zapewni od momentu przejęcia placu budowy do chwili podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego: - bezpieczeństwo wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, - utrzymanie placu budowy i obiektów w należytym porządku, - ochronę ppoż. placu budowy, - ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, - wykonanie i utrzymanie na placu budowy oświetlenia, oznakowania, zapór, przegród, zabezpieczeń, - odtworzenie nawierzchni dróg, poboczy, terenów prywatnych, koszty organizacji ruchu, zajęcia pasa drogowego, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego itp. – jeśli zajdzie taka potrzeba. - niezwłoczne usuwanie zanieczyszczeń dróg, dojazdów do placu budowy, placów składowych. 18) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości robót. 19) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej. Wykonawca wykona wszystkie roboty wynikające z dokumentacji projektowej, nawet wtedy, gdy nie zostały wcześniej ujęte w przedmiarze robót, a są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej SIWZ (dokumentacji przetargowej tj. projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiary robót) pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Parametry wydajnościowe i jakościowe zostały wskazane w dokumentacji projektowej. Możliwość zastosowania urządzeń, materiałów równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli „Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych" i złożone wraz z ofertą – załącznik nr 10 do SIWZ. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. Udowodnienie, że urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na Wykonawcy. Dokumenty potwierdzające równoważność Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W sytuacji zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe, bądź użytkowe tych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów, rzeczoznawców, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 przedmiotu zamówienia (droga Krzaki): 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Część 2 przedmiotu zamówienia (droga Nowa Wieś) 2 300 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Część 3 przedmiotu zamówienia (droga Kliczków Wielki – Kliczków Kolonia): 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Część 4 przedmiotu zamówienia (droga Pyszków): 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek Zamawiającego nr rachunku 28 9267 0006 0030 1950 3000 0040 Bank Spółdzielczy w Sieradzu, Oddział w Brzeźniu, ul. Wspólna 39, 98-275 Brzeźnio. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien do oferty załączyć oryginał dowodu jego wniesienia. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, poświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeśli wykonawca wnosi wadium jednym dokumentem na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wówczas wyszczególnić wysokość wadium wniesioną dla każdej z części przedmiotu zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego sposobu spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (oświadczenie składane przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu) – załącznik nr 2 do siwz; c) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA (oświadczenie składane przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu) – załącznik nr 3 do siwz; d) oryginał pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; e) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku spółki cywilnej, jeśli z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej); Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; f) informacja o obowiązku podatkowym u Zamawiającego – załącznik nr 4 do siwz; g) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami – załącznik nr 5 do siwz; h) dokument potwierdzający wniesienie wadium; i) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; j) wykazu materiałów i urządzeń równoważnych – załącznik nr 10 do siwz. k) zobowiązanie podmiotu do oddania kapitału – załącznik nr 11 do siwz;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach