Przetargi.pl
Przebudowa dróg w miejscowości Lubstynek

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 485 468 , fax. 89 644 80 66
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie
    ul. Tadeusza Kościuszki
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 485 468, fax. 89 644 80 66
    REGON: 51085456900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w miejscowości Lubstynek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania planuje się przebudowę drogi powiatowej Nr 1218N oraz drogi gminnej w msc. Lubstynek. Inwestycja przebudowy dróg w msc. Lubstynek znajduje się na terenie gminy Lubawa, powiat iławski. Planowana inwestycja przebiega przez teren zabudowany w msc. Lubstynek. W obrębie pasa drogowego występują sieci podziemne oraz napowietrzne nie kolidujące z inwestycją Obecnie droga posiada nawierzchnię asfaltową, gruntową (koniec odcinka E-F). Szerokość istniejącej drogi wynosi 5,00 m wraz z istniejącymi zjazdami wymaga przebudowy z uwagi na jej nierówną nawierzchnię, pofałdowania oraz liczne spękania podłużne świadczące o miejscowej utracie nośności. Szerokość jezdni pozostaje bez zmian z uwagi na teren zabudowany i braku możliwości jej poszerzenia. Inwestycja ma na celu poprawę parametrów technicznych i eksploatacyjnych drogi. Na odcinku projektowanej drogi odbywa się ruch samochodów osobowych, dostawczych, sprzętu rolniczego, samochodów ciężarowych. Na odcinku inwestycji ruch pieszy odbywa się istniejącymi poboczami oraz istniejącym chodnikiem. Nową nawierzchnię jezdni zaprojektowano z asfaltobetonu. Trasa drogi w planie jak i w przekroju podłużnym została dostosowana do istniejącego odcinka drogi, oraz konfiguracji terenu. Oś drogi projektowanej dopasowano do istniejącego stanu drogi-niweletę drogi należy prowadzić w nawiązaniu do istniejącej nawierzchni drogi. Wykonawca wliczy do wyceny regulację ist. urządzeń w jezdni jak i chodniku oraz osnowy geodezyjnej. Zaprojektowano pobocza obustronne szerokości 0,75 m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5. Przebudowa drogi nie zmienia układu spływu wód deszczowych. Wielkość zlewni wody pozostaje bez zmian, wszystkie wody zostają odprowadzone powierzchniowo poprzez kanalizację deszczową. Projektowaną sieć kanalizacji deszczowej przewiduje się wykonać jako grawitacyjną z rur z tworzywa o średnicy 300 mm, klasy SN8. Na przewodach kanalizacji grawitacyjnej zamontowane zostaną studnie rewizyjne śr. 1200 mm z kręgów żelbetowych z pierścieniem odciążającym i ustawione na płycie żelbetowej. Studnie rewizyjne wykonać z osadnikiem o głębokości 0,50/1,00 m, wraz z włazem żeliwnym D400. Wylot kanalizacji deszczowej do studni chłonnych, a także studnię D1-separator wykonać zgodnie z rysunkiem technicznym. Do odbioru wód opadowych bezpośrednio z terenu inwestycji zaprojektowano kraty uliczne, wpusty uliczne z kręgów żelbetowych, z pierścieniem odciążającym i ustawione na płycie żelbetowej, z kratami żeliwnymi klasy D400. Kraty, wpusty włączyć do sieci głównej za pomocą studni rewizyjnych przykanalikami z rur z tworzywa klasy SN8 śr. 200 mm. W drodze gminnej zaplanowano remont istniejącego przepustu. Wszelkie rozwiązania szczegółowe dotyczące rzędnych, średnic, spadków i długości kanalizacji deszczowej wskazano na rysunkach załączonych w projekcie. Wszelkie prace należy prowadzić zgodnie z normami i szczegółową specyfikacją techniczną. Chodniki przewidziane do odtworzenia/odbudowania w obecnych wymiarach i miejscach posadowienia. Nowa nawierzchnia ciągów pieszych z kostki betonowej – zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Projektowane zjazdy znajdują się w miejscach istniejących zjazdów. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano odpowiednio dla zjazdów na posesje w obrębie chodników z kostki, dla zjazdów istniejących na pola oraz na posesję poza ciągami pieszymi zaprojektowano nawierzchnie z asfaltobetonu. Wykonawca wliczy do wyceny wykonanie zjazdów gruntowych na pola i drogi nienaniesione w dokumentacji a przynależne i niezbędne do obsługi działki/posesji w miejscach widocznych w terenie. Należy wykonać regulację zjazdów względem jezdni i terenu przyległego. W ciągu przedmiotowej inwestycji zaprojektowano stałe oznakowanie pionowe i poziome.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: a) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, Bank BGŻ S.A. Oddział w Iławie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0167 0730, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) Gwarancji bankowej d) Gwarancji ubezpieczeniowej e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz. 359 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt b)-e)) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 4 (pn - pt. 07:00-15:00) 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) wskazywać beneficjenta gwarancji, tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, b) wskazywać Wykonawcę, czyli zleceniodawcę gwarancji c) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), d) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), e) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), f) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: - gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.) g) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia treść gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winna zawierać zapis, iż „dokument zabezpiecza ofertę złożoną przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia”. W dokumencie winni być wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie składający ofertę, a w przypadku gdy nie jest to możliwe zapis winien brzmieć: dokument zabezpiecza ofertę złożoną przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bez podania ich nazw”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem Nr 1 do SIWZ, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument z którego będzie wynikać oddanie do dyspozycji Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego. 3. Pełnomocnictwo jeżeli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana w dokumentach rejestrowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną