Przetargi.pl
„Przebudowa dróg w Gminie Ryki w miejscowościach Leopoldów i Ryki”

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Karola Wojtyły
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 865 71 10, , fax. 081 865 71 11
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
    ul. Karola Wojtyły 29
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 865 71 10, , fax. 081 865 71 11
    REGON: 52596100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umryki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg w Gminie Ryki w miejscowościach Leopoldów i Ryki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg w Gminie Ryki w miejscowościach Leopoldów i Ryki”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia – „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Klonowej i ul. Spokojnej w Rykach”, której zakres robót obejmuje m.in.: - przebudowę ul. Klonowej w km 0+380 do km 0+535,02 oraz ul. Spokojnej w km 0+000 do km 0+320,72, - roboty ziemne w zakresie poszerzenia jezdni, - regulację pionową studzienek, - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - wyrównanie istniejącej podbudowy, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej pod warstwę wiążącą i ścieralną, - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po zagęszczeniu, - wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm o szerokości min. 0,50 m, - ustawienie oznakowania pionowego. 2.2. część 2 zamówienia – „Przebudowa drogi gminnej Nr 119307L ul. Sportowa w Rykach od km 0+010,63 do km 0+215,09”, której zakres robót obejmuje m.in.: - przebudowę odcinka drogi od km 0+010,63 do km 0+215,09, - przebudowę istniejącej utwardzonej nawierzchni kamiennej jezdni poprzez budowę nawierzchni asfaltowej, - budowę prawostronnego chodnika wraz z budową zjazdów do posesji, - budowę placu manewrowego, - budowę poboczy utwardzonych kostką betonową, - budowę wyniesionego przejścia dla pieszych, - odwodnienie drogi poprzez budowę kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej sieci, - wykonanie oświetlenia drogowego. 2.3. część 3 zamówienia – „Remont utwardzenia działek ozn. nr geod. 4347, 4349/18 i 4349/19 ul. Karola Wojtyły w Rykach”, którego zakres robót obejmuje m.in.: - remont odcinka wewnętrznego ciągu komunikacyjnego obsługującego przylegające budynki wielorodzinne, długość odcinka ok. 50,0 mb, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej pod warstwę wyrównawczą i ścieralną, - ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o grubości 2-10 cm, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 3 cm, - regulacja wysokościowa istniejącego podjazdu z kostki betonowej. 2.4. część 4 zamówienia – „Przebudowa drogi gminnej Nr 102835L ul. Leśna w m. Leopoldów etap I”, której zakres robót obejmuje m.in.: - przebudowę odcinka drogi gminnej w km 0+000 – 0+055, - profilowanie i zagęszczanie pod warstwę podbudowy, - ułożenie warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu, - wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm, - wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm o szerokości 0,75 m. Zamawiający w zakresie tej części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te obejmą roboty tożsame na dodatkowym odcinku od km 0+055 do km 0+100 jeżeli Zamawiający pozyska oszczędności z których będzie mógł je sfinansować. Zamówienia w zakresie wykonania dodatkowego odcinka tej inwestycji zostaną udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, Wykonawcy zamówienia podstawowego na warunkach finansowych identycznych jak zamówienie podstawowe – ceny poszczególnych robót zostaną zastosowane na podstawie przedłożonego dla zamówienia podstawowego kosztorysu ofertowego, którego celem jest jedynie ustalenie stawek za poszczególne roboty do rozliczenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.5. część 5 zamówienia – „Remont utwardzenia działek ozn. nr geod. 431/1, 431/ 5, 431/ 6 w m. Brusów”, którego zakres robót obejmuje m.in.: - remont nawierzchni placu o powierzchni ok. 200 m2, - ułożenie warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, UWAGA! Materiał przekaże Zamawiający. Wykonawca nie uwzględnia w cenie oferty kosztu zakupu i transportu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwę wyrównawczą, - ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W o grubości średniej 5 cm. 2.3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 5 do SIWZ), w skład której wchodzą: - opis techniczny dla każdej części i drogi, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiar robót dla każdej części i drogi. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.1. dla części 1 zamówienia: 5 000 PLN (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100) 1.2. dla części 2 zamówienia: 5 000 PLN (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100) 1.3. dla części 3, 4 i 5 zamówienia: brak. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na nastę-pujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS Ryki nr rachunku: 22 8724 0005 2001 0000 4952 0007 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: WIR.271.23.2020 część nr …” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczenio-wej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierw-sze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązują-cymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie za-mawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako naj-korzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnię-cia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczno-ści, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego ofer-ta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przy-czyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 14. W przypadku wystapienia utrudnień związanych z otrzymaniem przez wykonaw-ców dokumentów w postaci gwarancji wadialnych sporządzonych w formie pisem-nej (oryginał dokumentu z własnoręcznym podpisem) ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, zamawiający dopuszcza wniesienie gwarancji wadialnych w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwali-fikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowa-nia gwaranta). W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej, doku-ment nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu ory-ginału dokumentu". Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na ad-res poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach