Przetargi.pl
Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

Gmina Budzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Przemysłowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 843 201 , fax. 672 843 313
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
    ul. Przemysłowa 16 A
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 672 843 201, fax. 672 843 313
    REGON: 57079101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w Gminie Budzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudowami dwóch dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń w miejscowości Kąkolewice oraz Podstolice. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone według przewidzianych zadań inwestycyjnych na dwie części t.j.: Część Nr 1: Przebudowa drogi gminnej Nr 201543P w m. Kąkolewice; Część Nr 2: Przebudowa drogi gminnej Nr 201545P w m. Podstolice - etap I; Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia lub złożyć ofertę na wybraną dowolną część/części przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełniania warunków udziału w postępowaniu przewidzianych dla wybranych części. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia lub złożyć ofertę na wybraną dowolną część przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełniania warunków udziału w postępowaniu przewidzianych dla wybranej części. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części Nr 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 201543P w m. Kąkolewice Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją pierwszego etapu przebudowy drogi gminnej nr 201543P, w miejscowości Kąkolewice, od km. 0+651,0 do km. 0+943,1 i od km. 1+244,0 do km. 1+363,8 na części działki o nr 54, obręb ewidencyjny Kąkolewice, gmina Budzyń i łącznej dług. 411,9 m. Stan istniejący: Jezdnia umocniona jest nawierzchnią z mieszanki mineralno - bitumicznej, która ułożona jest na podbudowie tłuczniowej. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują osłabienia w warstwie bitumicznej w postaci pęknięć siatkowych. Pęknięcia te mają wykruszenia na krawędziach wraz z luźnymi kawałkami nawierzchni. Dane wyjściowe przebudowy drogi: • klasa drogi – D, • kategoria ruchu – KR-1, • prędkość projektowa – Vp=40 km/h, • droga jedno jezdniowe z dwoma pasami ruchu, • przebieg trasy – bez wykopów i nasypów, • głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m, • grupa nośności podłoża gruntowego – G2. Parametry techniczne: • długość przebudowywanej drogi – pierwszy odc. o dług. 292,1 m i drugi odc. o dług. 119,8 m, co łącznie wynosi 411,9 m, • szerokość jezdni pozostawiono bez zmian – 3,5 m, • spadek poprzeczny jezdni - 2,0 % (dwustronny lub jednostronny), • spadek podłużny jezdni – bez zmian. Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi. Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym. Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych. Ze względu na nieznaczne grubości istniejących warstw bitumicznych nie planuje się wykonanie frezowania profilującego. Głębokość poprzecznych kolein wynosi od 0,5 do 3 cm. Zadanie obejmuje wykonanie zakresu robót: • miejscowe wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego jezdni klińcem 0/31,5 mm o śred. grub. 5 cm, • ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 16W-50/70, o grub. 5 cm, • ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 11S-50/70, o grub. 4 cm, • umocnienie poboczy klińcem 0/31,5 mm o grub. 10 cm i o szer. 1,0 m, • wykonanie konserwacji istniejących rowów przydrożnych wraz z remontem i oczyszczeniem istniejących przepustów pod zjazdami. Parametry techniczne zjazdów: • szerokość – od 4,1 do 5,0 m, • długość po osi - od 1,0 do 4,4 m, • spadek poprzeczny – 2,0 % w kierunku do jezdni, • spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni. Konstrukcja zjazdów bitumicznych: • warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm, • podbudowa zasadnicza o grub. warstwy 20 cm - mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 (tłuczeń o uziarnieniu 31,5/63 mm), • warstwa wiążąca o grub. 4 cm - mieszanka mineralno - asfaltowa AC 16W-50/70, • warstwa ścieralna o grub. 4 cm - mieszanka mineralno - asfaltowa AC 11S-50/70. Podbudowy mające bezpośredni styk z warstwami bitumicznymi oraz każdą z warstw bitumicznych, przed ułożeniem na nich kolejnych warstw, należy skropić emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2. Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej: • warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm, • podbudowa zasadnicza o grub. warstwy 20 cm - mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 (tłuczeń o uziarnieniu 31,5/63 mm), • podsypka cementowo - piaskowo 1:4, o grub. 3 cm, • warstwa ścieralna z kostki betonowa o grub. 8 cm, typu „Behaton”, fazowanej, o zabarwieniu szarym, klasa I, gat. I. Odwodnienie pasa drogowego odbywa się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót wraz z dokumentacją projektową. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części nr 2 Przebudowa drogi gminnej Nr 201545P w m. Podstolice - etap I Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pierwszego etapu przebudowy drogi gminnej nr 201545P i 201544P, w miejscowości Podstolice na części działek o nr ewidencji geodezyjnej gruntów 46 i 17, od km. 1+449,40 do km. 1+752,40, na długości odcinka 303,0m. Stan istniejący: Obecnie jezdnie ma nawierzchnię gruntową miejscami ulepszoną tłuczniem o szerokości 4,30 – 5,50 m, nawierzchnia jest zniszczona po długoletniej eksploatacji. Szerokość korony drogi 5,00 – 7,00 m a pasa drogowego 7,00 -8,20 m. Zjazdy na posesje o nawierzchni gruntowej. Odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do istniejących, zamulonych rowów i na przyległy teren. Dane wyjściowe przebudowy drogi Dane wyjściowe: - klasa drogi (ulicy) – D; Vp=30 km/h; KR 1; jezdnia: - szer. pasa ruchu - 2,50 m, - dopuszcza się szerokość min. - 3,50 (5,00 mijanka) m, - pochylenie podłużne ≤ 10%, - pochylenie poprzeczne – 2%, - łuki kołowe R ≥ 150,0 m, dopuszcza się 20,0 (wyj. 12,0) m, - proste przejściowe – 15,00 m, - promień prawoskrętow r ≥ 6,0 m, - pobocze – min. 0,75 m, - spadek pop. pobocza – 6-8%. zjazdy: - szerokość jezdni min. 3,0 m, - przecięcie krawędzi nawierzchni drogi i zjazdu wyokrąglone promieniem min. 3,00 m, - pochylenie podłużne – max. 5% (5,0 m od krawędzi jezdni drogi), na dalszym odcinku 15%. Konstrukcje nawierzchni - wybrano na podstawie „Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni półsztywnych i podatnych załącznik do zarządzenia nr 31 GDDKiA z 2014 r.” Nawierzchnia jezdni: – na podłożu gruntowym ulepszonym: • 15 cm – wyrównanie profilu – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, • 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, Zjazdy bitumiczne: • 10 cm – warstwa odcinająca – piasek, • 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, • 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, Jezdnie – Zaprojektowano wykonanie nawierzchni o konstrukcji jak wyżej szerokości – 4,00 m z poszerzeniem na łuku poziomym do 5,50 m. W obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1493P oraz drodze nr 201544P szerokość jezdni 5,00 m. Pobocza - Zaprojektowano wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 0,75 m o nawierzchni gruntowej ulepszonej. Zjazdy - Zaprojektowano umocnienie istniejących zjazdów na działki przyległe do pasa drogowego. Roboty ziemne - Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym terenie z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w większości na niewielkich korektach profilu podłużnego celem uzyskania spadków do rowów przydrożnych, oraz na wykonaniu koryta pod projektowane zjazdy. Uzyskane masy z wykopów należy przeznaczyć na uzupełnienie w najbliższym sąsiedztwie projektowanych zieleńców. Ewentualny nadmiar ziemi wywieźć na odkład. Po wykonaniu robot ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do Wz=0,98. Odwodnienie jezdni i przyległego terenu - Projektowana nawierzchnia zostanie odwodniona powierzchniowo poprzez takie wyprofilowanie jej przekroju poprzecznego i podłużnego, który spowoduje ich odprowadzenie do wykonanych rowów przydrożnych lub na przyległy teren. Zieleń - W celu uzyskania natychmiastowej poprawy walorów estetycznych projektowanych elementów, planowane jest wykonanie zieleńców, które będą wykonane na poboczach gruntowych i skarpach rowów. Do zabudowania górnych warstw zieleńców należy przeznaczyć humus w wyniku jego usunięcia z miejsc projektowanych zjazdów i wykonanych rowów. Po rozplantowaniu humusu należy te tereny obsiać dodatkowo trawą. Oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome - Planuje się oznakować znakiem A-7 powstałe, w wyniku utwardzenia jezdni, skrzyżowania. 1.1. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: - dokumentacje techniczne (projekty budowlane), - przedmiary robót, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB). Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Uwaga: - Załączone przedmiary robót stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się dla poszczególnych części następująco: a) Dla części nr 1 – w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy zł), b) Dla części nr 2 – w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy zł), Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części zobowiązany będzie wnieść wadium w kwocie łącznej dla wybranych części z podziałem na każdą część osobno 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń Nr rachunku: 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa dróg w Gminie Budzyń Część nr………………….. 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( informacje z sesji otwarcia ofert ) przekaże Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach