Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych nr 4805P ( ul. Kościuszki ), 4804P ( ul. Poniatowskiego ) i gminnej 713044P w miejscowości Rydzyna.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, pl. Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-655292559; 0-655294528 , fax. 065 5294528
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    pl. Kościuszki 4 4
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 0-655292559; 0-655294528, fax. 065 5294528
    REGON: 41110351000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.leszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych nr 4805P ( ul. Kościuszki ), 4804P ( ul. Poniatowskiego ) i gminnej 713044P w miejscowości Rydzyna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem projektu jest przebudowa dróg powiatowych 4805P, 4804P oraz drogi gminnej nr 713044P w miejscowości Rydzyna . Drogi te zlokalizowane są w zachodniej części miasta Rydzyna, w terenie zabudowanym, w pasie drogowym ulic Kościuszki i Poniatowskiego. Odcinki dróg podlegające przebudowie m.in. łączą drogę krajową nr 5 (Wrocław-Poznań) z drogą powiatową nr 4803P ( ul. Wolności - była droga krajowa). Inwestycja polegać ma na: budowie nowych nawierzchni bitumicznych i z kostki betonowej, budowie ciągu pieszo-jezdnego, wymianie istniejących zniszczonych i zdeformowanych chodników oraz wjazdów na drogi boczne i posesje, budowie nowych miejsc postojowych oraz przebudowie 3 skrzyżowań: drogi powiatowej nr 4805P z drogą powiatową nr 4804P ( przebudowa na rondo), drogi powiatowej nr 4805P z drogą powiatową nr 4803P oraz drogi powiatowej 4805P z ciągiem pieszo-jezdnym nr 713044P. Projekt obejmuje także budowę odwodnienia na przebudowanych drogach i przebudowę istniejącego odcinka kanalizacji burzowej w drodze powiatowej nr 4805P. Łączna długość odcinków dróg podlegających przebudowie wynosi 2083,9 mb o szerokości 6,0-7,0 m ( ciąg pieszo-jezdny 5,0 m) Projekt obejmuje powstanie: - jezdni asfaltowej - 3409,75 m2 , - jezdni z kostki betonowej - 8596,85 m2 , - wjazdów na drogi boczne z kostki betonowej - 129,3 m2 , - wjazdów na drogi boczne z asfaltobetonu - 113,20 m2, - wjazdów na posesje z kostki betonowej - 1992,02 m2 , - miejsc postojowych z kostki betonowej - 1743,03 m2 , - chodnika z kostki betonowej - 3226,98 m2 , - szykan z kostki betonowej/kamiennej - 6 szt., - budowę ronda - 1 szt., - kanałów kanalizacji deszczowej - 1198,35 mb, - studzienek ściekowych - 51 szt., - studzienek rewizyjnych - 37 szt., - studni chłonnych - 5 szt. Wykonawca winien zapewnić nadzór archeologiczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Formy w jakich wykonawca będzie mógł wnieść wadium zostaną określone w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. są osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, prowadzący działalność gospodarczą, którzy spełnią warunki udziału wymagane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, stosownie do sytuacji faktycznej wykonawcy oraz stosownie do formy prawnej prowadzonej działalności. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że: 2.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 2.1.1. dwie roboty na wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 10 tys m2 każda 2.1.2 dwie roboty na wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych o powierzchni nie mniejszej niż 3 tys. m2 każda. 2.2. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Proponowana na kierownika budowy osoba musi być inżynierem lub technikiem budownictwa o specjalności odpowiadającej niniejszemu zamówieniu oraz posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 5 budowach z zakresu infrastruktury drogowej w ciągu ostatnich 5 lat. 2.3 Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia: - wytwórnia mieszanek mineralno-bitumicznych o wydajności min 50 t/h położona w odległości nie większej niż 50 km od placu budowy - 1 szt., - rozkładarka gąsienicowa mieszanek mineralno-bitumicznych wyposażona w elektroniczny układ sterowania grubością o szerokości odpowiadającej szer. drogi - 1 szt., - układarki do kostki brukowej - 2 szt. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy za zapewniającą wykonanie niniejszego zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: 3.1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych; 3.2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych) Dla Wykonawców, których ubezpieczenia zawarte są w walutach obcych Zamawiający przeliczy wartość ubezpieczenia po obowiązującym na dzień zawarcia umowy ubezpieczeniowej średnim kursie ustalonym dla danej waluty przez Narodowy Bank Polski. 4. Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie robót bitumicznych . B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 1. Zamawiający oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokona - wg formuły spełnia - nie spełnia - w oparciu o analizę treści oświadczeń i dokumentów, jakie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu dostarczą wykonawcy wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zwanym dalej wnioskiem. 2. Przy ocenie spełniania warunków przez wykonawców występujących wspólnie, dotyczących: 2.1. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zamawiający będzie brał pod uwagę łączne doświadczenie wykonawców występujących wspólnie. 2.2. dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał wykonawców występujących wspólnie. 2.3. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - przy ocenianiu warunku o którym mowa w pkt. A 3.1 zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał wykonawców występujących wspólnie, a przy ocenianiu warunku o którym mowa w pkt. A 3.2 zamawiający wymaga aby spełniał go co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie. 3. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 (pięciu) wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu opisane w punkcie III.2) niniejszego ogłoszenia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 (pięć), zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu niniejszego ogłoszenia będzie większa niż 5 (pięć), zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków. 4. W celu sporządzenia listy wykonawców, w najwyższym stopniu spełniających warunki udziału w postępowaniu zamawiający dokona oceny w oparciu o następujące obiektywne kryteria: Niezbędna wiedza i doświadczenie wykonawców - ocenione zostaną na podstawie złożonego wraz z wnioskiem wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena zostanie dokonana w sposób następujący: - za ujęte w wykazie i potwierdzone dokumentem o należytym wykonaniu dwie roboty budowlane opisane w punkcie A.2.1.1 niniejszego ogłoszenia, wykonawca otrzyma ocenę - warunek spełnia, - za każdą dalszą ujętą w wykazie i potwierdzoną dokumentem o należytym wykonaniu robotę budowlaną wykonawca otrzyma jeden punkt. - za ujęte w wykazie i potwierdzone dokumentem o należytym wykonaniu dwie roboty budowlane opisane w punkcie A.2.1.2 niniejszego ogłoszenia, wykonawca otrzyma ocenę - warunek spełnia, - za każdą dalszą ujętą w wykazie i potwierdzoną dokumentem o należytym wykonaniu robotę budowlaną wykonawca otrzyma jeden punkt. Listę wykonawców spełniających w najwyższym stopniu warunki udziału w postępowaniu zamawiający sporządzi według sumy punktów uzyskanych przez wykonawców. Jeżeli na piątej pozycji listy wykonawców spełniających w najwyższym stopniu warunki udziału w postępowaniu jednakową ocenę otrzyma więcej niż jeden wykonawca, zamawiający do składania ofert zaprosi wykonawców, których wykazane roboty obejmują największą łączną powierzchnię.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, następujące oświadczenia i dokumenty (wzory dostępne na stronie internetowej ZDP): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią wzoru. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. informacja z banku lub SKOK, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 5. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. A 2.1 zgodnie z treścią wzoru. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (zakres wykonanych prac oraz ich wartość powinny zostać w tych dokumentach wyszczególnione) 7. Informację o dostępnym sprzęcie wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią wzoru. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. A 2.3 8. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią wzoru. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. A 2.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Termin ważności zaświadczenia wydanego przez właściwą Izbę musi być aktualny w dniu złożenia wniosku. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia - jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie składających wniosek w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11. W przypadku wykonawców wspólnie składających wniosek zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców indywidualnie złożył: 11.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią wzoru. 11.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 11.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. D. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie C.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie D, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Informacje dodatkowe: Dokumenty na potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokumenty pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wniosek wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami winien być sporządzony i złożony u zamawiającego w formie pisemnej. Wniosek oraz wymagane oświadczenia i dokumenty winny być podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnika ustanowionego przez wykonawcę. Wykonawca wniosek wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami winien złożyć w kopercie lub opakowaniu. Kopertę lub opakowanie należy zaadresować do zamawiającego z zaznaczeniem o treści: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowę dróg powiatowych 4805P (ul. Kościuszki ), 4804P (ul. Poniatowskiego) i gminnej 713044P w miejscowości Rydzyna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach