Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych nr 2529L, nr 2546L i nr 2547L

Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 884 160 , fax. 818 880 388
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
    ul. Składowa
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 884 160, fax. 818 880 388
    REGON: 43102930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pulawy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych nr 2529L, nr 2546L i nr 2547L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    UWAGA! Projekty budowlano – wykonawcze załączone do niniejszej SIWZ zawierają w sobie odcinki dróg już wykonane przez Zamawiającego w latach ubiegłych. Do wyceny niniejszego zamówienia publicznego należy przyjąć przedmiary robót załączone w SIWZ. Przedmiotem inwestycji jest: Przebudowa dróg powiatowych nr 2529L, nr 2546L i nr 2547L składająca się z następujących odcinków: 1.przebudowy odcinka drogi powiatowej Nr 2529L od km 8+500,00 do km 8+945,30; 2.przebudowy odcinka drogi powiatowej Nr 2546L od km 0+003,50 do km 0+400,00; 3.przebudowy odcinka drogi powiatowej Nr 2547L od km 2+784,00 do km 5+575,72. Zakres przebudowy drogi powiatowej nr 2529L obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze i pomiarowe; wykonanie nowych warstw podbudowy i nawierzchni asflatowej na skrzyżowaniach z drogami gminnymi wewnętrznymi – 74,65 m2; oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej w w-wy wyrównawczej – 5298,64 m2; skropienie emulsja asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 istniejącej nawierzchni asfaltowej w w-wy wyrównawczej – 5298,64 m2; wykonanie warstwy wyrównawczo – wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR3 o śreniej grubości 5,6 cm – 380,29 Mg; wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR3 o gr. 4 cm- 2649,32 m2; wykonanie poboczy szer. 1,0 m ulepszonych kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 12 m po obu stronach jezdni – 817 m2; regulację istniejących zjazdów z kostki brukowej betonowej – 65,51 m2; wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego do istniejących posesji – 171,46 m2; oczyszczenie z namułu istniejących rowów – 720 mb; ustawienie nowego oznakowania pionowego i poziomego; Zakres przebudowy drogi powiatowej nr 2546L obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze i pomiarowe; roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni; wykonanie regulacji wysokościowej istniejących chodników i zjazdów z kostki brukowej; wykonanie lewostronnego chodnika z kostki brukowej do km 0+168,50 – 259,16 m2; wykonanie opornika z kruszywa łamanego 0-37,5 mm gr. 25 cm i szerokości 0,3 m – 85,42 m2; oczyszczenie istniejącej nawierzchni asflatowej w w-wy wyrównawczej – 4418,33 m2; skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 istniejacej nawierzchni asfaltowej w w-wy wyrównawczej – 4418,33 m2; wykonanie warstwy wyrównawczo – wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR3 o śreniej grubości 5,7 cm – 298,68 Mg; wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR3 o gr. 4 cm- 2217,75 m2; wykonanie poboczy szer. 1,0 m ulepszonych kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 12 m – 150,79 m2; ustawienie nowego oznakowania pionowego i poziomego; roboty porządkowe; Zakres przebudowy drogi powiatowej nr 2547L obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze i pomiarowe; roboty rozbiórkowe; wykonanie 4 szt. peronów przystankowych z kostki brukowej w km 3+754 str. prawa, 3+777,00 str. lewa, 4+545,00 str. prawa, 4+576,00 str. lewa; wykoanie nowego obramowania krawężnikiem betonowym 20x30 cm oraz w-w asfaltowych na zatoce autobusowej w km 3+777,00 str. lewa; przebudowę 2 szt. skrzyżowań z drogami powiatowymi w km 3+837,00 z DP 2545L oraz w km 4+432,00 z DP 2548L; ustawienie nowych barier energochłonnych w obrebie skrzyżowania z DP 2545L: str. lewa 108 mb, str. prawa 84 mb; ustawienie nowych barier energochłonnych przy drodze serwisowej od km 5+280,00 do km 5+526,00: odcinek dł. 228 mb; wykonanie podbudowy wyrównawczej z kruszywa łamanego oraz nowej nawierzchni asfaltowej o szerokości 3,5 m na drodze serwisowej od km 5+280,00 do km 5+526,00; wykonanie opornika z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 25 cm i szerokości 0,3 m obustronnie wzdłuż całej jezdni – 1628,86 m2; oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej w w-wy wyrównawczej – 34135,34 m2; skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 istniejacej nawierzchni asfaltowej w w-wy wyrównawczej – 34135,34 m2; wykonanie warstwy wyrównawczo – wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR3 o śreniej grubości 5,6 cm – 2235,10 Mg; wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR3 o gr. 4 cm- 17067,67 m2; wykonanie poboczy szer. 1,0 m ulepszonych kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 12 m po obu stronach jezdni – 5429,88 m2; regulację istniejących zjazdów z kostki brikowej betonowej – 15,19 m2; wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego do istniejących posesji – 1163,70m2; umocnienie płytami ażurowymi betonowymi 40x60x10 cm na posypce cem. – piaskowej skarpy rowu przy przepuście w km 3+859,00; ustawienie nowego oznakowania pionowego i poziomego; roboty porządkowe; Przebudowa dróg jest związana ze złym stanem technicznym istniejących nawierzchni, które wymagają wykonania pilnych robót drogowych, w celu poprawy parametrów techniczno- użytkowych drogi i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego. Projekt będący przedmiotem zamówienia dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający nie przewiduje zamykania odcinków dróg dla ruchu podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wyceni cały zakres robót, który został ujęty w: •Kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik nr XXVII.2 SIWZ, •Przedmiarach robót stanowiących załącznik nr XXX SIWZ; •Projektach wykonawczych stanowiących załącznik nr XXXII SIWZ; •Projektach stałych organizacji ruchu załącznik nr XXXIII SIWZ. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. Faktura końcowa zostanie zapłacona po zrealizowaniu całości zadania w terminie przewidzianym w umowie. Szczegółowo sposób i warunki płatności zostały określone w dalszej części SIWZ – Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 730.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). 2.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został za pomocą: •projektów wykonawczych – pkt. XXXII SIWZ; •specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – pkt. XXXI SIWZ; •przedmiarów robót – pkt. XXX SIWZ; •projektów stałej organizacji ruchu – pkt XXXIII SIWZ; 3.Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do sprawdzenia w/w dokumentacji. 4.Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5.Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt. XVIII SIWZ – Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego i określają w szczególności: •sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp; •uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań; •rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6.Wykonawca składa oświadczenie, że w/w osoby wykonujące niniejsze zamówienie publiczne są zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 7.Każdorazowa zmiana osób objętych oświadczeniem nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia do wiadomości Zamawiającego najpóźniej z chwilą objęcia przez nową osobę pełnionej funkcji dodatkowe oświadczenie w tym przedmiocie). 8.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. 9.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 10.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 11.Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) wchodzących w skład Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. 12.Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom poszczególnych Szczegółowych specyfikacji technicznych wchodzących w skład Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do Umowy. 13.Za zabezpieczenie robót (wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w inny sposób niż przewidział to Zamawiający w swoim projekcie organizacji ruchu oraz oznakowanie na czas prowadzenia robót) – odpowiedzialny jest Wykonawca robót i nie stanowi podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia Wykonawcy. 14.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości (jeżeli dotyczy). 15.Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w pkt. XXVIII.3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach