Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego: Cz. I - Przebudowa drogi powiatowej nr 2007K w miejscowości Targowisko, na dł. 260 m, Cz. II - Przebudowa drogi powiatowej nr 2050K ul. Krzyszkowicka w Wieliczce, na dł. 290 m od ul. Sadowej

Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 13A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2882874 , fax. 012 2500378
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
    ul. Sienkiewicza 13A 13A
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2882874, fax. 012 2500378
    REGON: 35637858200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego: Cz. I - Przebudowa drogi powiatowej nr 2007K w miejscowości Targowisko, na dł. 260 m, Cz. II - Przebudowa drogi powiatowej nr 2050K ul. Krzyszkowicka w Wieliczce, na dł. 290 m od ul. Sadowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego: Zakres obejmuje: Cz.I -Przebudowa drogi powiatowej nr 2007K w miejscowości Targowisko, na dł. 260 m - wymiana krawężników i nawierzchni chodników, wraz z elementami kanalizacji opadowej, - wykonanie warstwy ścieralnej na poszerzeniu. Cz. II - Przebudowa drogi powiatowej nr 2050K ul. Krzyszkowicka w Wieliczce, na dł. 290 m od ul. Sadowej - wykonanie chodnika, - wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, - remont kładki dla pieszych. Szczegółowy zakres został ujęty w Przedmiarach robót, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych i Dokumentacji projektowej - część II zamówienia, odpowiednio załączniki: - dla części I: C1, D1 do SIWZ - dla części II: C2, D2 i E2 do SIWZ. Miejsce realizacji zamówienia to drogi powiatowe na terenie: Gminy Kłaj - część I zamówienia i Gminy Wieliczka część II zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest w szczególności. a.wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (dla obydwu części zamówienia wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem min. 250 mb lub min. 500 m2 chodnika, a dla części drugiej zamówienia dodatkowo wymagane jest wykazanie co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem wykonanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni min. 2 000 m2) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b.dysponowanie osobą (osobami) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej i załączenie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby samorządu zawodowego, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 9.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie należy załączyć do oferty to: 1)Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika A, 2)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru Zał. 1 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 1 do oferty, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - będzie stanowić Załącznik 2 do oferty, 4)W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 8.1.2. SIWZ należy załączyć: a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (dla obydwu części zamówienia wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem min. 250 mb lub min. 500 m2 chodnika, a dla części drugiej zamówienia dodatkowo wymagane jest wykazanie co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem wykonanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni min. 2 000 m2) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, z wykorzystaniem wzoru Zał. 3 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 3 do oferty, b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą realizować przedmiot zamówienia ich kwalifikacje (doświadczenie), a także zakres wykonywanych czynności. Wymagany jest kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz załączenie posiadanych uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem, z właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wykaz części zamówienia, powierzonych podwykonawcom. Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru Zał. 4 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 4 do oferty. c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 9.2.4b wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - będzie stanowić Załącznik 4a do oferty, 5)Kosztorys ofertowy, przygotowany na podstawie Przedmiarów robót i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, wykonany metodą uproszczoną, dla każdej części zamówienia oddzielnie - będzie stanowić Załącznik 5 do oferty, 6)Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 u.P.z.p. dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - tj. konsorcjum, s.c., - będzie stanowić Załącznik 6 do oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczy-pospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego Rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach