Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w Świnoujściu – utwardzenie dróg gruntowych”

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212780 , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212780, fax. 91 3215995
    REGON: 811684290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w Świnoujściu – utwardzenie dróg gruntowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w Świnoujściu – utwardzenie dróg gruntowych” w ramach której zostaną wykonane następujące części: Część I - Przebudowa ulic: Barkowa, Owocowa, Osadników Wojskowych, Wąska, I Armii Wojska Polskiego. Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z drogowych płyt betonowych oraz betonowych płyt ażurowych wraz z utwardzeniem pobocza. Szczegółowy zakres określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2.1 do siwz, zakres rzeczowy finansowy robót stanowiący załącznik nr 2 do umowy, oraz dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy „Wykaz dokumentacji projektowej”. Część II - Przebudowa ulic: Ogrodowa, Brzozowa, Promowa, Prosta. Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z drogowych płyt betonowych oraz betonowych płyt ażurowych wraz z utwardzeniem pobocza. Szczegółowy zakres określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2.1 do siwz, zakres rzeczowy finansowy robót stanowiący załącznik nr 2 do umowy, oraz dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy „Wykaz dokumentacji projektowej”. Część III - Przebudowa ulic: Zalewowa, Polna, Gajowa. Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z drogowych płyt betonowych oraz betonowych płyt ażurowych wraz z utwardzeniem pobocza. Szczegółowy zakres określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2.1 do siwz, zakres rzeczowy finansowy robót stanowiący załącznik nr 2 do umowy, oraz dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy „Wykaz dokumentacji projektowej”. Część IV - Przebudowa ulic: Szantowa, Sztormowa, Łącznik Odrzańska-Sztormowa, Wrzosowa. Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z drogowych płyt betonowych oraz betonowych płyt ażurowych wraz z utwardzeniem pobocza. Szczegółowy zakres określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2.1 do siwz, zakres rzeczowy finansowy robót stanowiący załącznik nr 2 do umowy, oraz dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy „Wykaz dokumentacji projektowej”. Część V - Przebudowa ulic: Łęgowa. Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z drogowych płyt betonowych wraz z utwardzeniem pobocza. Szczegółowy zakres określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2.1 do siwz, zakres rzeczowy finansowy robót stanowiący załącznik nr 2 do umowy, oraz dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy „Wykaz dokumentacji projektowej”. 2. Przedmiot zamówienia odpowiada następującym kodom CPV: Główny kod CPV: 45233140-2 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności objęte zakresem przedmiotu niniejszej umowy, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.), tj. by te osoby wykonywały następujące czynności:  wykonanie: robót pomiarowych, przygotowawczych, robót ziemnych, rozbiórek, korytowania, montażu krawężników i obrzeży, nawierzchni bitumicznych i z kostki brukowej, oznakowania poziomego i pionowego, robót montażowych rurociągów instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia ulicznego. Obowiązek ten nie obejmuje osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 4. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania niniejszej umowy przekaże zamawiającemu wykaz osób, które realizują przedmiot umowy wraz z oświadczeniem, że są one zatrudone na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywania go zamawiającemu w ciągu 7 dni od dnia dokonania zmiany osoby wskazanej w wykazie. Zmiana osób wymienionych w wykazie nie wymaga aneksu do umowy. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 7. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Zatrudnienie, o którym mowa w pkt 3 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 10. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: - dla części I: Przebudowa ulic: Barkowa, Owocowa, Osadników Wojskowych, Wąska oraz I Armii Wojska Polskiego – 30 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100), - dla części II Przebudowa ulic: Ogrodowa, Brzozowa, Promowa oraz Prosta – 35 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100), - dla części III: Przebudowa ulic: Zalewowa, Polna oraz Gajowa – 18 000,00 PLN (słownie złotych: osiemnaście tysięcy 00/100), - dla części IV: Przebudowa ulic: Szantowa odc. A i B (z zakresu wyłączono odc. C), Sztormowa, Łącznik Odrzańska -Sztormowa oraz Wrzosowa - 18 000,00 PLN (słownie złotych: osiemnaście tysięcy 00/100), - dla części V: Przebudowa ulic: Łęgowa - 40 000,00 (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć wadium odrębne dla każdego zadania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale 3) Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć odrębne zobowiązanie do każdego zadania) z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 7 do siwz); 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć odrębne oświadczenie do każdego zadania) ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. 7) wypełniony zakres rzeczowo finansowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2 do siwz (wykonawca wypełnia tą część załącznika którego dotyczy oferta) 8) dowód wniesienia wadium (odrębnie dla każdej częśći) w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który zamawiający winien zwrócić wadium; 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji (wykazu złożonych w danym postępowaniu ofert ), o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp zgodnie z zamieszczonym wg wzoru stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. WW. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach