Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w Świnoujściu – utwardzenie dróg gruntowych”

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212780, , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212780, , fax. 91 3215995
    REGON: 811684290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w Świnoujściu – utwardzenie dróg gruntowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg powiatowych i gminnych w Świnoujściu – utwardzenie dróg gruntowych” w ramach której zostaną wykonane następujące części: Część I - Przebudowa ulic: Barkowa, Owocowa, Osadników Wojskowych, Wąska, I Armii Wojska Polskiego w Świnoujściu Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z drogowych płyt betonowych oraz betonowych płyt ażurowych wraz z utwardzeniem pobocza. Szczegółowy zakres określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2.1 do siwz, zakres rzeczowy finansowy robót stanowiący załącznik nr 2 do umowy, oraz dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy „Wykaz dokumentacji projektowej”. Część II - Przebudowa ulic: Ogrodowa, Brzozowa, Promowa, Prosta, Łęgowa w Świnoujściu Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z drogowych płyt betonowych oraz betonowych płyt ażurowych wraz z utwardzeniem pobocza. Szczegółowy zakres określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2.1 do siwz, zakres rzeczowy finansowy robót stanowiący załącznik nr 2 do umowy, oraz dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy „Wykaz dokumentacji projektowej”. Część III - Zalewowa, Polna, Szantowa, Sztormowa, łącznik Odrzańska-Sztormowa, Gajowa, Wrzosowa w Świnoujściu Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z drogowych płyt betonowych oraz betonowych płyt ażurowych wraz z utwardzeniem pobocza. Szczegółowy zakres określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2.1 do siwz, zakres rzeczowy finansowy robót stanowiący załącznik nr 2 do umowy, oraz dokumentacja projektowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy „Wykaz dokumentacji projektowej”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla części I: Przebudowa ulic : Barkowa; Owocowa; Osadników Wojskowych; Wąska oraz I Armii Wojska Polskiego w Świnoujściu – 25 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100), - dla części II: Przebudowa ulic: Ogrodowa; Brzozowa; Promowa; Prosta oraz Łęgowa w Świnoujściu.– 50 000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100), - dla części III: Przebudowa ulic: Zalewowa; Polna; Szantowa; Sztormowa; Łącznik Odrzańska- Sztormowa; Gajowa oraz Wrzosowa w Świnoujściu – 27 000,00 PLN(słownie złotych: dwadzieścia siedem tysięcy 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć wadium odrębne dla każdego zadania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale 3) Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć odrębne zobowiązanie do każdego zadania) z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 7 do siwz); 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca winien złożyć odrębne oświadczenie do każdego zadania) ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. 7) wypełniony zakres rzeczowo finansowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2 do siwz (wykonawca wypełnia tą część załącznika którego dotyczy oferta) 8) dowód wniesienia wadium (odrębnie dla każdej częśći) w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który zamawiający winien zwrócić wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach