Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych: drogi powiatowej nr 4621P w miejscowościach: Opatówek, Michałów Drugi, Marchwacz, Krowica Zawodnia, Cieszyków, Staw i Lipka (granica powiatu), drogi powiatowej nr 4617P na odcinku od km 10+675 do km 13+930 w miejscowościach Cieszyków i Szczytniki, tworzących ciąg komunikacyjny

Powiat Kaliski ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, Plac Św. Józefa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
    Plac Św. Józefa 5
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych: drogi powiatowej nr 4621P w miejscowościach: Opatówek, Michałów Drugi, Marchwacz, Krowica Zawodnia, Cieszyków, Staw i Lipka (granica powiatu), drogi powiatowej nr 4617P na odcinku od km 10+675 do km 13+930 w miejscowościach Cieszyków i Szczytniki, tworzących ciąg komunikacyjny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: „ Przebudowa drogi powiatowej nr 4621P w miejscowościach: Opatówek, Michałów Drugi, Marchwacz, Krowica Zawodnia, Cieszyków, Staw i Lipka (granica powiatu) oraz drogi powiatowej nr 4617P na odcinku od km 10+675 do 13+930 w miejscowości Cieszyków i Szczytniki, tworzących ciąg komunikacyjny.” 2. Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 do SIWZ). W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykonane zostanie m.in.: projekt tymczasowej organizacji ruchu i oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z tym projektem, roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, roboty ziemne, remont odwodnienia, wykonanie i przełożenie chodników, wykonanie zjazdów, wykonanie zatok autobusowych, miejscowe poszerzenie nawierzchni jezdni, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, obsługę geodezyjną w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 1) W celu wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o prace osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia : -pracownicy fizyczni (m.in. brukarze, pomocnicy brukarzy), -kierowcy środków transportu, -operatorzy maszyn i urządzeń (m.in. koparko – ładowarki, skrapiarki, układarki masy mineralno – asfaltowej, walcy). 2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności, 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający będzie kontrolować zatrudnienie w okresie trwania umowy. Wykonawca w terminie określonym w otrzymanym od Zamawiającego wezwaniu, składa w siedzibie Zamawiającego oświadczenie dotyczące zatrudnionych na umowę o pracę wskazanych wyżej pracowników, sporządzone wg wytycznych określonych w wezwaniu, b) w przypadku nie złożenia dokumentu, o którym mowa w lit. a, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,5 % kwoty brutto określonej w § 3 ust. 1 Istotnych postanowień umowy, c) w przypadku braku wykazania, w dokumencie o którym mowa w lit. a, zatrudnienia na umowę o pracę żądanych osób, co do liczby i charakteru zatrudnienia, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,05 % kwoty brutto o której mowa w § 3 ust. 1 Istotnych postanowień umowy, za każdą niewykazaną osobę, d) za oddelegowanie do wykonywania prac na stanowiskach wskazanych w pkt.3 ppkt.1) osób nie zatrudnionych na podstawie umów o pracę – w wysokości 0,05 % kwoty brutto, o której mowa w § 3 ust.1 Istotnych postanowień umowy, za każdy stwierdzony przypadek, e) Zamawiający może żądać wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogu zatrudnienia, o którym mowa w ppkt. 1, f) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Standardy jakościowe zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7 do SIWZ. 5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016r. poz.1570) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 6. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych, należy je traktować, jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. 7. Ilekroć Siwz wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 8. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 45.23.31.40-2 - roboty drogowe 45.23.32.53- 0 - roboty w zakresie nawierzchni ulic 9. Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 170.000,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wadium w pieniądzu (zł) należy wnieść przelewem na rachunek: Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej z siedzibą w Koźminku nr 97 8404 00062104 0080 4288 0005 z dopiskiem „Wadium - nr sprawy ZP.272.1.1.2017 4.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7.Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach