Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 510 514, , fax. 343 510 511
- Data zamieszczenia: 2019-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Paderewskiego 7
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 343 510 514, , fax. 343 510 511
REGON: 15139906000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH 2348 S (UL. STEFANA WYSZYŃSKIEGO) ORAZ 2349 S (UL. HAJDY WAWRZYŃCA) W LUBLIŃCU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Projekt przewiduje przebudowę odcinków dróg o łącznej długości 1499m. Projektowana klasa dróg: L, przewidywane dostosowanie przebiegu trasy dróg oraz ich geometrii do przebiegu w stanie istniejącym. Przewiduje się wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego - na ul. Stefana Wyszyńskiego o szerokości 6,00m, a na ul. Hajdy Wawrzyńca - o szerokości 5,50m. Ponadto na drodze nr 2348S po prawej stronie projektuje się ciąg pieszo - rowerowy o długości 478m i szerokości 3m oraz 3 miejsca parkingowe ustawione równolegle do jezdni - zlokalizowane w pasie drogowym, dalej chodnik o szerokości 2m i długości 718m, a po lewej stronie pobocze o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,50mi długości 675m, dalej pobocze gruntowe ulepszone o szerokości 0,75m i długości 521m. Na drodze nr 2349S przewiduje się po prawej stronie pobocze o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,50m i długości 120m, a dalej chodnik o szerokości 2m i długości 183m (z wyłączeniem odcinka przy przedszkolu, gdzie obecnie znajduje się chodnik i miejsca postojowe, których nawierzchnię należy przełożyć ze względu na regulację wysokościową). Po lewej stronie planuje się pobocze gruntowe ulepszone o szerokości 0,75m i długości 238m oraz 15 miejsc parkingowych zlokalizowanych w pasie drogowym, ustawionych prostopadle do jezdni oraz jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych - miejsca parkingowe zostaną oddzielone od jezdni chodnikiem o szerokości 2,00m oraz jezdnią manewrową o szerokości 5,00m. Planuje się wyznaczenie 2 przejść dla pieszych, w tym 1 wywyższone, remont i rozbudowę istniejącej kanalizacji deszczowej oraz zabezpieczenie sieci gazowej, a także zabezpieczenie i przełożenie w miejscach kolizji istniejących urządzeń infrastruktury teletechnicznej i elektroenergetycznej oraz przebudowę istniejących skrzyżowań (13szt.,w tym 1 wywyższone) i zjazdów. 2. Wszelkie roboty objęte projektem należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych stanowiących część składową Dokumentacji Projektowej oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami związanymi. Przy wykonaniu robót budowlanych należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP oraz P.Poż. 3. Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową: 1) Załącznik nr 2 do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy – branża drogowa i sanitarna. 2) Załącznik nr 3 do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy – branża teletechniczna. 3) Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna. 4) Załącznik nr 5 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 5) Załącznik nr 6 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża teletechniczna. 6) Załącznik nr 7 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektroenergetyczna. 7) Załącznik nr 8 do SIWZ – Przedmiar robót – branża drogowa. 8) Załącznik nr 9 do SIWZ – Przedmiar robót – branża teletechniczna. 9) Załącznik nr 10 do SIWZ – Przedmiar robót – branża elektryczna. 10) Załącznik nr 11 do SIWZ – Projekt docelowej organizacji ruchu. 11) Załącznik nr 12 do SIWZ – Inwentaryzacja zieleni, plan wyrębu. 4. Informacje szczegółowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Inspektorem nadzoru inwestorskiego działającym w imieniu i na rzecz Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji oraz zapewnienia bezpiecznych dojść i przejazdów przez teren robót. 3) Opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót budowlanych określony został w dokumentach opisanych ust. 3. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem budowlanym i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie ryczałtowej. 4) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia na roboty budowlane, tj. nawierzchni z masy bitumicznej. 5) Wykonawca zobligowany jest do: a) wykonania zleconych robót zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z dnia 2019.06.26 z późn. zm.), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projektem budowlanym; b) zorganizowania i utrzymania na swój koszt placu pod zaplecze budowy i składowiska materiałów oraz zabezpieczenia ich we własnym zakresie przed ewentualnym zniszczeniem lub kradzieżą; c) zabezpieczenia przed zniszczeniem lub zasypaniem istniejących punktów poligonowych; sposób zabezpieczenia i nadzoru nad pracami w tym zakresie Wykonawca zleci uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego; w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów poligonowych Wykonawca na własny koszt zleci ich odtworzenie jednostce wykonawstwa geodezyjnego; d) zabezpieczenia organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogi wewnętrznej i powiatowej; e) w czasie realizacji robót: utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci na koszt własny; f) po zakończeniu robót: do uporządkowania terenu budowy na koszt własny i przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy robót i do użytkowania; g) ubezpieczenia budowy i roboty z tytułu szkód losowych i odpowiedzialności cywilnej na koszt własny; h) zobowiązania się do informowania Zamawiającego (insp. nadzoru) o terminie zakrycia robót zanikających oraz o terminie odbioru robót zanikających; i) wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych; materiały winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w przepisach ustawy Prawo budowlane i w przepisach wykonawczych do wymienionej ustawy; j) uzyskania zatwierdzenia materiałów budowlanych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego przed ich wbudowaniem, oraz na bieżąco przekazywania certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności wyrobów z polską lub europejską normą; aprobaty techniczne dla tych materiałów podpisane przez kierownika budowy z adnotacją o miejscu wbudowania; w przypadku zamiaru zastosowania materiałów równoważnych dodatkowo wymagana jest akceptacja projektanta. 6) Wykonawca przygotuje oraz złoży u Zamawiającego podczas odbioru końcowego robót budowlanych 1 egzemplarz (sprawdzony i przyjęty przez przedstawiciela Zamawiającego) operat – dokumentację powykonawczą (tzw. operat kolaudacyjny) przedmiotu odbioru. 7) W operacie powykonawczym winny znajdować się między innymi następujące dokumenty i oświadczenia: a) zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) przyjęte bez sprzeciwu zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy lub decyzja o pozwoleniu na użytkowanie, c) projekt budowlano-wykonawczy z naniesionymi ewentualnymi zmianami, d) protokoły badań, odbiorów i sprawdzeń, e) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, f) rozliczenie końcowe przedmiotu umowy, g) certyfikaty i atesty na wbudowane materiały podpisane przez kierownika budowy, z adnotacją o miejscu wbudowania i zatwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego, h) karta gwarancyjna, i) oświadczenie kierownika budowy - wg art. 57 ust.1, pkt 2 i 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z dnia 2019.06.26 z późn. zm.) j) kopia uprawnień budowlanych kierownika budowy, k) inne dokumenty wymagane przy odbiorze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 15 do SIWZ; d) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 13 do SIWZ; e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. f) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Dębowiec i leśnictwa Poraj.
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja kanalizacji deszczowej w Szkole Podstawowej nr 25 w Bielsku-Białej przy ul. Pocztowej 28 a wraz z przebudową dziedzińca.
Dodano: 2023-12-21 - Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Seniora+ w Moczydle
Dodano: 2023-10-06 - Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Seniora+ w Moczydle
Dodano: 2023-08-02 - Remont i malowanie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gajowej 1 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy, zarządzany i admi. przez ZGM TBS w Częstochowie Spółka z o.o.
Dodano: 2023-06-30 - BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIZEROWIE WRAZ Z ZAPLECZEM
Dodano: 2023-06-29 - BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIZEROWIE WRAZ Z ZAPLECZEM
Dodano: 2023-06-12 - Budowa boiska sportowego w Mizerowie wraz z zapleczem
Dodano: 2023-05-31 - Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w 2023 r.
Dodano: 2023-05-26 - Budowa odcinka wodociągu w ul. Granicznej w m. Draliny
Dodano: 2023-05-19