Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG POSCALENIOWYCH (TRANSPORTU ROLNEGO) WRAZ Z PRZEPUSTAMI POD DROGAMI I ZJAZDAMI DO DZIAŁEK , - RENOWACJI ROWÓW MELIORACYJNYCH , - REKULTYWACJI GRUNTÓW DLA PROJEKTU ,SCALENIE GRUNTÓW WSI ŻUKLIN, GM. KAŃCZUGA NA OBSZARZE 454,22 HA

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Jagiellońska 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6487009 , fax. 016 6487009
  • Data zamieszczenia: 2014-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Jagiellońska 10 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 6487009, fax. 016 6487009
    REGON: 65090328500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG POSCALENIOWYCH (TRANSPORTU ROLNEGO) WRAZ Z PRZEPUSTAMI POD DROGAMI I ZJAZDAMI DO DZIAŁEK , - RENOWACJI ROWÓW MELIORACYJNYCH , - REKULTYWACJI GRUNTÓW DLA PROJEKTU ,SCALENIE GRUNTÓW WSI ŻUKLIN, GM. KAŃCZUGA NA OBSZARZE 454,22 HA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg poscaleniowych (transportu rolnego) wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek (19 km w tym utwardzonych 6 km), - renowacji rowów melioracyjnych (2,3 km oraz 900 m odwodnienia), - rekultywacji gruntów (5 ha) dla projektu Scalenie gruntów wsi Żuklin, gm. Kańczuga na obszarze 454,22 ha. w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, która zawiera: a)Rysunki, plany sytuacyjne, plan orientacyjny, przekroje poprzeczne, przekroje normalne, profile podłużne, OST, b)Opis techniczny projektu wykonawczego, c)Przedmiar robót d)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych e)Informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia f)Mapa Zagospodarowania Poscaleniowego w skali 1 : 4 000 Dokumentacja ta jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. 4. Jeżeli dokumentacje projektowe lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- zamawiający, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały lub urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń tj. należy załączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów lub urządzeń równoważnych, zawierających ich dane techniczne. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej. Dopisuje się wyraz lub równoważny do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w dokumentacji . 5. Wybrany Wykonawca na etapie zawierania umowy opracuje i uzgodni z Zamawiającym Harmonogram realizacji i finansowania zadania, uwzględniający wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz finansowanie wykonanych robót, który będzie załącznikiem do umowy z Wykonawcą. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany Harmonogramu realizacji i finansowania zadania w trakcie realizacji zadania. Zmiany Harmonogramu realizacji i finansowania zadania nie mogą dotyczyć ostatecznego terminu zakończenia zadania. Każda zmiana harmonogramu będzie uzgadniana z Wykonawcą. 7.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót ściśle z Harmonogramem realizacji i finansowania zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wnoszenie wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprzeworsk.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach