Przetargi.pl
Przebudowa Dróg Nr P 1 578R Jagiełła przez wieś i Nr P 1 580R Gorliczyna – Wólka Pełkińska

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 648-97-24
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
    ul. Słowackiego 17
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 648-97-24
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Dróg Nr P 1 578R Jagiełła przez wieś i Nr P 1 580R Gorliczyna – Wólka Pełkińska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: Roboty Budowlane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa Dróg Nr P 1 578R Jagiełła przez wieś i Nr P 1 580R Gorliczyna – Wólka Pełkińska" DROGA 1 Przebudowa drogi nr P 1 578R Jagiełła przez wieś w km 0+000- 1+180; 1+193 - 1+960 Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe w km,0+000 – 1+180; 1+193 -1+960, - inwentaryzacja powykonawcza w km 0+000 – 1+180; 1+193 - 1+960 - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości do 15cm, Roboty rozbiórkowe - zgodnie z przedmiarem Roboty ziemne: - wykopy oraz przekopy o głęb. do 3,0m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi - pozostałe roboty ziemne - zagęszczenie nasypów Krawężniki i obrzeża z wyłączeniem odcinka istniejącego chodnika: - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30cm o łącznej długości 1183m ( tym parking i zatoka parkingowa 60m) - krawężniki 15x30cm o długości 1123m - ławy pod obrzeża 30x8cm na długości 1123m na podsypce cementowo piaskowej - obrzeża o wym. 30x8cm na długości 1123m na podsypce cementowo - piaskowej Chodniki -profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 1 711m2 -podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20kg/m2, warstwa gr 10 cm – 1491 m2 -warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr 15cm na pow 1491m2 - chodnik z kostki brukowej szarej 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 1501,90 m2 - chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6cm (kolorowej) na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 149,10m2 Zjazdy indywidualne w ciągu chodnika: -podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25kg/m2, warstwa gr 15 cm – 220 m2 -warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr 20cm na pow 220m2 - chodnik z kostki brukowej szarej 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 198 m2 - chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 8cm (kolorowej) na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 22 m2 - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość po zagęszczeniu 15cm Poszerzenie jezdni w km 0+000-0+363 i w km 1+193-1+960 str lewa.: - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 837,75m2 - warstwy odcinające zagęszczone ręcznie o grubości 10cm - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych , gr 20cm -558,50m2 - Skropienie emulsją asfaltową – 558,50 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych o grubości 8 cm (warstwa wiążąca) 558,50 m2 Nawierzchnia w km - 0+000 – 1+180; 1+193 - 1+960 - skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych 10 852,50 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną AC 16W KR 1-2 , 543 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa ścieralna) mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu4 cm, AC 11S KR 1-2, 10 852,50 m2 Zjazdy nawierzchnia bitumiczna: - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 260m2 - skropienie emulsją asfaltową – 260m2 - nawierzchnie zjazdów z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa ścieralna) mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 5cm, AC 11S KR 1-2 – 260m2, Roboty uzupełniające: - części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 80cm (przedłużenie) – 4m, - regulacja pionowa studzienek dla istniejących kratek ściekowych ulicznych - 12szt. - humusowanie i obsianie skarp grubość 10cm – 561,50 m2 - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr 10 cm – 1800m - umocnienie skarp i dna kanałów płytami 60x40x8 układane na podsypce piaskowej – 960 m2 - pobocza – wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką 0/32mm, średnia grubość 10cm – 1 125m2 Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruch - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na przejściach dla pieszych malowane ręcznie – 22m2 - pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu ostrzegawcze i informacyjne - szt.4 - poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem - 32m - bariery ochronne stalowe, jednostronne – 80m DROGA 2 Przebudowa drogi nr P1580R Gorliczyna – Wólka Pełkińska w km 5+780 – 5+963 Zakres rzeczowy obejmuje: Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe w km 5+780-5+963, - inwentaryzacja powykonawcza w km 5+780-5+963 - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości do 15cm na odcinku 183m Roboty rozbiórkowe: - mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchniach z mas mineralno –bitumicznych, na głębokości 5cm na długości 183m Roboty ziemne na odcinku 183m - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku, - Zagęszczenie nasypów, ubijakiem mechanicznym, grunt sypki kategorii I-II Krawężniki i obrzeża na odcinku 183m: - wykonanie ław 30X30 cm pod krawężniki 183m - ustawienie krawężników o wymiarach 15x30cm - 183m - ławy pod obrzeża 30x8 – 183m -obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce cementowo piaskowej – 183m Chodnik - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 311,10m2 - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem warstwa gr 10cm, 274,5m2 - warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15cm, 274,50m2 - chodnik z kostki brukowej betonowej (szarej) grubości 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej, ze spoinami piaskowymi – 247,05m2 - - chodnik z kostki brukowej betonowej (kolorowej) grubości 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej, ze spoinami piaskowymi – 27,45m2 Roboty uzupełniające: - Humusowanie i obsianie skarp, humus 10 cm – 183 m2 3. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, projekt oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 33 000,00 PLN brutto (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych). 2. Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 3. Elementy składowe gwarancji lub poręczenia. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać (lub podobne zasady/odwołanie się do przepisów) następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) Kwotę gwarancji, d) Termin ważności gwarancji, e) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art 25a ust 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez BS Przeworsk Nr 88 9106 0008 2001 0013 8439 0003 Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oferty, w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców / pełnomocnika Wykonawców. 4. Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczny w chwili uznania rachunku zamawiającego. b) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią siwz lub wezwania, c) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. d) Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 5. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. b) Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium. 6.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.2 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art 25a ust 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych; 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2; 1) pkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 4.2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) W tym celu Zamawiający prosi Wykonawcę o wskazanie w Formularzu oferty jednoznacznie i wyczerpująco źródło (adres) bazy danych lub postępowanie, w którym u Zamawiającego znajdują się odpowiednie oświadczenia lub dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach