Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie miejscowości Radcze

Gmina Milanów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-210 Milanów, Kościelna 11A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3567002 , fax. 83 3567621
  • Data zamieszczenia: 2022-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milanów
    Kościelna 11A
    21-210 Milanów, woj. lubelskie
    tel. 83 3567002, fax. 83 3567621
    REGON: 030237612
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie miejscowości Radcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg na terenie miejscowości Radcze.4.2. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej 103732L w miejscowości Radcze o łącznej długości ok. 1825 metrów oraz drogi powiatowej nr 1261L o łącznej długości ok. 1442 metry w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w skład którego, wchodzi: opracowanie dokumentacji technicznej tj. projektów budowlanych i technicznych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową w/w dróg. Zakres przebudowy dróg zakłada poprawę parametrów geometryczno konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez: - prace przygotowawcze i rozbiórkowe i korekty istniejącej nawierzchni, korytowanie - nowe warstwy bitumiczne na istniejącej nawierzchni jezdni ( warstwa wiążąca, wyrównawcza i ścieralna) - chodniki i zjazdy - pobocza - odwodnienie - przebudowa przepustów - wytyczenie i wykonanie kanału technologicznego dla drogi powiatowej - oznakowanie 4.3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie Przebudowa dróg na terenie miejscowości Radcze w tym:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze). 2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności: a) Zakres przebudowy drogi gminnej 103732 L zakłada poprawę parametrów geometryczno -konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez:- Wytyczenie granic pasa drogowego drogi gminnej na odcinkach objętych opracowaniem,- Wykonanie korekt wysokościowych, przełożenia oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową.- Rozbiórkę (lokalnie) istniejącej nawierzchni jezdni drogi gminnej, rozbiórkę istniejącej konstrukcji na głębokość umożliwiającą wykonanie korekty równości i wykonanie pełnej grubości warstw konstrukcyjnych.- Rozbiórkę przepustu pod włączeniem drogi gminnej- Wykonanie korekty przebiegu geometrycznego trasy drogi gminnej- Wykonanie odhumusowania istniejących zieleńców w zakresie niezbędnym wynikającym z usytuowania projektowanych elementów infrastruktury drogowej.- Wykonanie korytowania pod konstrukcję poszerzenia oraz nowej konstrukcji jezdni drogi i włączenia dróg innych kategorii.- Wykonanie nowych konstrukcji włączeń dróg innych kategorii oraz lokalnie na głównym ciągu drogi gminnej.- Wykonanie lokalnie nowej konstrukcji poszerzeń jezdni drogi gminnej- Wykonanie wyrównania nawierzchni drogi gminnej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie.- Wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na wcześniej oczyszczonym i spryskanym emulsją asfaltową podłożu na odcinku objętym opracowaniem.- Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego.- Wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego w celu dostosowania do poziomu projektowanej jezdni lub wykonanie przełożenia istniejących nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach indywidualnych i publicznych.- Wymianę przepustu pod włączeniem drogi gminnej na rurę HDPE średnicy 400mm z umocnieniem wlotów i wylotów brukowcem na podsypce cementowa – piaskowej 1:4 z odtworzeniem rowu odwadniającego- Wykonanie nowego oznakowanie poziomego grubowarstwowego i pionowego.b) Zakres przebudowy drogi powiatowej 1261L zakłada poprawę parametrów geometryczno -konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez:- Wytyczenie granic pasa drogowego drogi powiatowej na odcinkach objętych opracowaniem,- Wykonanie korekt wysokościowych, przełożenia oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową.- Rozbiórkę (lokalnie) istniejącej nawierzchni jezdni drogi powiatowej, rozbiórkę istniejącej konstrukcji na głębokość umożliwiającą wykonanie korekty równości i wykonanie pełnej grubości warstw konstrukcyjnych.- Wykonanie korekty przebiegu geometrycznego trasy drogi powiatowej.- Wytyczenie i wykonanie kanału technologicznego wraz z jego wszystkimi niezbędnymi elementami.-Wykonanie odhumusowania istniejących zieleńców w zakresie niezbędnym wynikającym z usytuowania projektowanych elementów infrastruktury drogowej.- Wykonanie przebudowy istniejących przepustów betonowych średnicy 2x80cm i 120cm na przepusty rurowe HDPE SN 8 średnicy 2x80cm i 120cm zakończonych ściankami czołowymi żelbetowymi.- Wykonanie korytowania pod konstrukcję poszerzenia jezdni drogi i pod elementy infrastruktury drogowej tj. zjazdy i włączenia dróg innych kategorii.- Wykonanie wyrównania istniejących konstrukcji: zjazdów indywidualnych i publicznych oraz włączeń dróg innych kategorii do poziomu projektowanej jezdni drogi powiatowej.- Wykonanie nowej konstrukcji poszerzeń jezdni drogi powiatowej.- Wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi powiatowej zgodnie z PZT- Wykonanie wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi powiatowej poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – kliniec 0-31,5mm gr 15cm- Wykonanie nowej warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego na wcześniej oczyszczonym i spryskanym emulsją asfaltową podłożu na odcinku objętym opracowaniem.- Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego.- Odtworzenie rowów odwadniających oraz zieleńców znajdujących się w granicach opracowania.- Wykonanie nowego oznakowanie poziomego i pionowego.5) wykonanie obsługi geodezyjnej;6) wykonanie 2 szt. tablic informacyjnych, zgodnie z wzorem przedstawionym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 PLN(słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 zł).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:BS Radzyń Podlaski /O Milanów)Nr rachunku: 12 8046 1067 2004 0600 1661 0014z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: IN.271.ŁDR.2022”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodniez obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę, która polegała na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej lub betonowej lub mineralno-bitumicznej o długości minimum 1 km.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (pełniącą funkcję projektanta) posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej, których zakres uprawnia go do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia,b) min. jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówieniaDODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość robót (w tym rodzaj nawierzchni zastosowanej na drodze/drogach), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).5) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby do projektowania lub kierowania robotami w wielu branżach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach