Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie miasta Milanówka Zadanie 1: Przebudowa ul. Krasińskiego w Milanówku na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Wojska Polskiego. Zadanie 2: Przebudowa ul. Północnej w Milanówku na odcinku od ulicy Parkowej do istniejącego ronda.

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2017-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie miasta Milanówka Zadanie 1: Przebudowa ul. Krasińskiego w Milanówku na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Wojska Polskiego. Zadanie 2: Przebudowa ul. Północnej w Milanówku na odcinku od ulicy Parkowej do istniejącego ronda.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie ulic na terenie miasta Milanówka, w ramach niżej wymienionych zadań: 1)Zadanie 1: Przebudowa ulicy Krasińskiego na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Wojska Polskiego; 2)Zadanie 2: Przebudowa ulicy Północnej na odcinku od ulicy Parkowej do istniejącego ronda. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)przebudowę nawierzchni: a)dla zadania nr 1: na odcinku zaplanowanym do wykonania z kostki kamiennej Zamawiający wymaga, aby była to kostka rzędowa płomieniowana; b) dla zadania nr 1: Nawierzchnię jezdni z kostki kamiennej należy wykonać z podziałem na część jezdną i pieszą poprzez zastosowanie różnych wzorów lub kolorów nawierzchni. Zróżnicowanie nawierzchni musi zapewnić wizualne oddzielenie części pieszej od części jezdnej (Ułożenie kostki musi zapewniać komfortowe przemieszczanie się osób w różnym obuwiu, jazdy rowerem, na rolkach itd.). Przed przystąpieniem do prowadzenia prac związanych z ułożeniem kostki kamiennej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji jej wzór i kolorystykę. Pozostałe wymagania dotyczące kostki szczegółowo określa STWiORB; 2)przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej (telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej, jedynie w przypadku zadania nr 1; 3)wykonanie odwodnienia; 4)wykonanie prac z zakresu branży sanitarnej; 5)wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia budowy. Roboty budowlane będą prowadzone na terenie, na którym występują urządzenia infrastruktury technicznej: wodociąg, kanalizacja sanitarna, gazociąg, linia energetyczna, linia telekomunikacyjna. 1)Do odbioru końcowego inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć protokoły przeglądu powyższych urządzeń potwierdzone przez ich Zarządców. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1)„Dokumentacji projektowej” oddzielnie dla każdego zadania, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ; 2)„Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych” oddzielnie dla każdego zadania, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ; 3)„Przedmiarze” oddzielnie dla każdego zadania, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ww. ustawy: 1)Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p., osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności tj.: wykonywania prac związanych z obsługą maszyn budowlanych, w tym: koparko-ładowarki, walca drogowego oraz wykonywaniem prac związanych z układaniem kostki kamiennej (w zakresie zadania nr 1) oraz kostki betonowej (w zakresie zadania nr 2), na cały okres realizacji przedmiotu umowy. 2)Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego (np. zanonimizowaną kopie umowy o pracę, oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy itp.): a)Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji Umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. b)Oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 08.03.2017 roku, do godz. 12.15 wnieść wadium w wysokości: 1)dla Zadania nr 1 w wysokości: 45 000,00 zł 2)dla Zadania nr 2 w wysokości: 30 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach