Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie gminy Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2019-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie gminy Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Przebudowa dróg na terenie gminy Wisznia Mała”. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania: Zadanie nr 1 –„Przebudowa ul. Długiej w Szewcach, gm. Wisznia Mała”. * Zadanie nr 2 – „Przebudowa ul. Bocianiej w Malinie, gm. Wisznia Mała” 2. W zakres przedmiotu w szczególności wchodzi: 2.1 Zadanie nr 1 – „Przebudowa ul. Długiej w Szewcach, gm. Wisznia Mała ” na odcinku o dł. ok 268m: a) Wyrównanie istniejącej nawierzchni wraz utwardzeniem kruszywem łamanym C90/3 o gr. 5 cm po zagęszczeniu; b) Wykonanie nawierzchni bitumicznej o gr. 5,0 cm; c) Wykonanie dojść i zjazdów o nawierzchni bitumicznych o gr. 5,0 cm (do każdej posesji) d) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (C90/3) stabilizowanego mechanicznie; e) Wykonanie jednostronnego krawężnika (po stronie wpustów) wraz z wykonaniem ścieku ulicznego z dwóch rzędów kostki betonowej; f) Regulacja istniejących włazów i kratek ściekowych; g) Obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacją powykonawczą; h) Opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych; i) Zorganizowanie i wykonanie niezbędnych prób, badań, odbiorów określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych potwierdzających właściwą jakość wykonanych robót; 2.2 Zadanie nr 2 – „Przebudowa ul. Bocianiej w Malinie, gm. Wisznia Mała” na odcinku o dł. ok 320 m: a) Wyrównanie istniejącej nawierzchni oraz zjazdów i dojść do posesji wraz z ich utwardzeniem kruszywem łamanym C90/3 o gr. 10 cm po zagęszczeniu; b) Wykonanie pełnej konstrukcji na poszerzeniach; c) Wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna i wiążąca); d) Wykonanie poboczy; e) Wykonanie jednostronnego krawężnika; f) Regulacja istniejących włazów i skrzynek ulicznych (wodociągowych, kanalizacyjnych); g) obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacją powykonawczą; h) opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych; i) wdrożenie docelowej organizacji ruchu; j) zorganizowanie i wykonanie niezbędnych prób, badań, odbiorów określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych potwierdzających właściwą jakość wykonanych robót; UWAGA: Załączone przedmiary robót mają charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowią podstawy do wyceny robót. Załączony przedmiar robót, jest materiałem pomocniczym, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy powinno obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia wynikający z dokumentacji projektowej, STWiORB, opisu przedmiotu umowy, w tym również koszty nie ujęte w w/w dokumentacji projektowej obejmujące wykonanie robót przygotowawczych, demontażowych, porządkowych, oznakowania i zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, dozorowania budowy, transportu materiałów i ich składowania, koszty ewentualnych odszkodowań powstałych z winy Wykonawcy, dokumentacji powykonawczej, zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów i innych obowiązków Wykonawcy zawartych w umowie. 4. Roboty określone w opisie przedmiotu umowy winny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. 5.Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje niezbędną dokumentację powykonawczą. 6.Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego prowadzonego po terenie budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacja ruchu. Wykonawca w czasie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania prac utrzymaniowych (na własny koszt) na czynnych ogólnodostępnych drogach i chodnikach przebiegających przez teren budowy. 7.Wykonawca w trakcie realizacji robót będzie musiał umożliwić przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy. Wszelkie prace na i w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów należy wykonać w uzgodnieniu z właścicielami lub administratorem tych obiektów. 8.Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych oraz zapewni ich właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie wykonywania robót. W przypadku nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego wykonawca zgłosi fakt zamawiającemu i właścicielowi sieci celem uzyskania odpowiednich uzgodnień dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 9.Wykonawca dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót gestorom sieci znajdujących się w rejonie prowadzonych robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej należy powiadomić niezwłocznie Zamawiającego, Inspektora nadzoru oraz gestorów sieci. Uszkodzenia naprawić na własny koszt. 10.Wykonawca – jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz.701 ze zm.), będzie miał obowiązek gospodarowania odpadami powstałymi w toku realizacji zamówienia zgodnie z ustawą z o odpadach, z uwzględnieniem możliwości zlecenia gospodarowania odpadami innemu podmiotowi zgodnie z art. 27 ust. 2 i nast. ustawy o odpadach. Wywóz nadmiaru ziemi należy przewidzieć we własnym zakresie. 11.Wykonawca zrealizuje, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, potrzebne roboty tymczasowe, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz urządzenie placu budowy, w tym wykonanie zasilania w energię elektryczną i wodę – stosownie do potrzeb budowy, ogrodzenie, a w szczególności umieści na budowie, w widocznym miejscu, tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, a także zapewni realizację obowiązków kierownika budowy wynikających z ustawy Prawo budowlane. 12.Wykonawca wykona prace towarzyszące, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w zakresie przedmiotu Umowy, inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:1000 w 3 egz. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej: 13.1 .Zadanie nr 2 – „Przebudowa ul. Bocianiej w Malinie, gm. Wisznia Mała””.* 1). Dokumentacja projektowa: a. Projekt budowlany pn.: Przebudowa ul. Bociania w m. Malin” wykonany przez Drogtim Adam Pawłucki b. Projekt Wykonawczy Branży drogowej pn: „ Przebudowa ul. Bocianiej w Malin wykonany przez Drogtim Adam Pawłucki; c. Dokumentacja geotechniczna badań podłoża gruntowego określająca warunki gruntowo-wodne w podłożu ul. Bocianiej w Malinie d. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST); 13.2.„Zadanie nr 1 – „Przebudowa ul. Długiej w Szewcach” .* a. Projekt budowlany pn.: Budowa drogi gminnej w Szewcach – ul. Długa” – branża drogowa, wykonany przez Biuro Usług Projektowych, mgr inż. Ryszard Chwaleba; b. Projekt budowlano – wykonawczy branży drogowej pn.: Budowa drogi gminnej w Szewcach – ul. Długa” –wykonany przez Biuro Usług Projektowych, mgr inż. Ryszard Chwaleba c. Projekt budowlano – wykonawczy kanalizacji deszczowej pn.: Budowa drogi gminnej w Szewcach – ul. Długa” –wykonany przez Biuro Usług Projektowych, mgr inż. Ryszard Chwaleba; d. Dokumentacja geotechniczna badań podłoża gruntowego określająca warunki gruntowo-wodne w ul. Długiej w Psarach – wykonana przez a-via Adam Ozimina; e. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST); 2) SIWZ wraz z załącznikami 3) Książka Przedmiarów. 4) SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3). Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich (jeśli dotyczy) 1. Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach