Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie gminy Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2019-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie gminy Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: „Przebudowa dróg na terenie gminy Wisznia” w ramach zadania: Zadanie nr 1 – „Przebudowa ul. Leśnej w Ligocie Pięknej gm. Wisznia Mała”. * Zadanie nr 2 – „Przebudowa ul. Leśnej w Mienicach, gm. Wisznia Mała”. * Zadanie nr 3 – „Przebudowa ul. Jodłowej w Ozorowicach, gm. Wisznia Mała.”* 2. Zakres przedmiotu obejmuje: 2.1. Zadanie nr 1 – „Przebudowa ul. Leśnej w Ligocie Pięknej gm. Wisznia Mała” na odcinku od km 0+000,00 do km 0+127: a) Wykonanie nowej nawierzchni drogi z kostki betonowej gr. 8,0cm wraz z podbudową b) Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8,0cm : c) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szerokości ok. 0,5 m: d) Regulacja istniejących włazów i skrzynek ulicznych; e) Opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych; 2.2. Zadanie nr 2 – „Przebudowa ul. Leśnej w Mienicach, gm. Wisznia Mała” na odcinku od km 0+0,000 do km 0 +327,00: a) Wykonanie nowej nawierzchni drogi z istniejącej kostki kamiennej na długości 326,60m wraz z podbudową b) Regulacja istniejącego krawężnika kamiennego (po lewej stronie jezdni); c) Wykonanie jednostronnych poboczy z kruszywa łamanego szerokości 0,75 m; d) Wykonanie zjazdów z kostki betonowej szarej; e) Regulacja istniejących włazów i skrzynek ulicznych; f) Opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych; Uwaga!!! Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany w dokumentacji projektowej w zakresie wykonania zjazdów z masy asfaltowej na kostkę betonową. 2.3. Zadanie nr 3 – „Przebudowa ul. Jodłowej w Ozorowicach, gm. Wisznia Mała.” na odcinku od km 0+0,000 do km 0 +257,00: a) Wykonanie poszerzenia jezdni do szerokości docelowej 4,5 m; b) Wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej; c) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szerokości 0,75 m; d) Wykonanie zjazdów z mieszanki mineralno-bitumicznej; e) Regulacja istniejących włazów i skrzynek ulicznych; f) Opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych; Zadanie realizowane przy udziale środków z budżetu Województwa Dolnośląskiego 3 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa: 3.1. Dokumentacja projektowa: 3.1.1. Zadanie nr 1 – „Przebudowa ul. Leśnej w Ligocie Pięknej gm. Wisznia Mała”.* a) Projekt budowlany pn.: „Przebudowa drogi gminnej ul. Leśna w miejscowości Ligota Piękna dz. nr 429 AM-1, Gmina Wisznia Mała” – branża drogowa, wykonany przez a-via Adam Ozimina, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST); 3.1.2. „Przebudowa ul. Leśnej w Mienicach, gm. Wisznia Mała”.* a) Projekt budowlany pn.: „Przebudowa drogi gminnej na działce nr 217 w miejscowości Mienice gmina Wisznia Mała” – branża drogowa, wykonany przez a-via Adam Ozimina, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST); 3.1.3. Przebudowa ul. Jodłowej w Ozorowicach, gm. Wisznia Mała”.* a) Projekt budowlany pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Jodłowa dz. nr 351 AM-1 obręb Ozorowice, Gmina Wisznia Mała” – branża drogowa, wykonany przez a-via Adam Ozimina, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST); 3.2. SIWZ wraz z załącznikami. UWAGA!! Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót, jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym. 4. Szczególne warunki realizacji zamówienia: 1). Wykonawca w trakcie realizacji robót będzie musiał umożliwić przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy. Wszelkie prace na i w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów należy wykonać w uzgodnieniu z właścicielami lub administratorem tych obiektów. Prace na czynnych sieciach należy wykonywać pod nadzorem użytkownika tych sieci. 2). Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego prowadzonego po terenie budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. Wykonawca w czasie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania prac utrzymaniowych (na własny koszt) na czynnych ogólnodostępnych drogach i chodnikach przebiegających przez teren budowy. 3). Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje niezbędną dokumentację powykonawczą 4). Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych oraz zapewni ich właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie wykonywania robót. W przypadku nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego wykonawca zgłosi fakt zamawiającemu i właścicielowi sieci celem uzyskania odpowiednich uzgodnień dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót gestorom sieci znajdujących w rejonie prowadzonych robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej należy powiadomić niezwłocznie Zamawiającego, Inspektora nadzoru oraz gestorów sieci. Uszkodzenia naprawić na własny koszt. 6). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją. 7). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186 ze zm) 8). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 10) Roboty zostaną wykonane wg załączonej dokumentacji projektowej, przedmiaru robót , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty te stanowią integralną część umowy. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane zwane w dalszej części „PB” wraz z przepisami wykonawczymi oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu. Powyższe zmiany mogą być dokonane tylko za uprzednią zgodą Zamawiającego i nie mogą powodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy. 12) Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są "robotami zaniechanymi". Sposób wyliczenia wartości tych robót określa § 4 ust. 3 niniejszej umowy. Rezygnacja z części robót nastąpi na wniosek Zamawiającego. 13) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia istotnych parametrów tych materiałów/urządzeń. Powyższe zmiany mogą być dokonane tylko za uprzednią zgodą Zamawiającego i nie mogą powodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy. 14) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy kosztorysu, o którym mowa w § 7 ust. 3 pkt. 25 wzoru umowy. 4. Strony zgodnie wskazują, że w przypadku rozbieżności lub sprzeczności pomiędzy treścią jakichkolwiek dokumentów wskazanych w Umowie, w tym również załączników do Umowy, a treścią samej Umowy, pierwszeństwo ma treść Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3). Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach